Welke lightgun games?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Deazer, 17 aug 2003.

1. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Welke lightgun games behalve The House of Dead 3 zijn er voor de Xbox? Ik weet dat hier al veel topics over gaan maar daarin staat geen duidelijke antwoorden of alleen THOD3.

2. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen HOTD3 volgens mijn.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb alleen HOTD3 verder nog geen andere .... en ik heb deze verplaatst naar gaming ... want er zijn ook nog geen live games

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik las in XBM dat Starsky en Hutch (die met die auto's waar 1 rijdt en 1 schiet) je met een lightgun kan werken. Ik heb geen idee of dit echt waar is hoor...

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Zou het dan eindelijk tot de game-makers doorgedrongen zijn dat dit ultimately koel is? Ik heb dit idee al zoooo lang maar nog steeds is er geen game waar het in voor komt. :eek:

Nu maar bidden dat dit waar is! :cool:

6. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, zag hem laatst nog in de winkel liggen met Light gun enabled erop :D

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    WTF die game is allang uit! 8)

Jammer dat de reviews zeggen dat het in singleplayer een boutgame is, dat je in singleplayer geen lightgun kan gebruiken en dattie niet live-enabled is. :{

8. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik heb ook Starsky & Hutch, singleplayer is wel lachen hoor, speelt lekker door maar is na 1 keer uitspelen ook niet meer zo interessant. Die lightgun kun je inderdaad volgens mij alleen maar in de multiplayer gebruiken, maar dat lijkt me wel erg cool. Je partner kan dan met een echt stuurwiel rijden en jij dan met een lightgun, moet wel verslavend zijn.

De bedoeling van Starsky & Hutch is uitermate goed, de uitwerking minder, maar desondanks wel lachen, vooral met lightgun denk ik :).

Deel Deze Pagina