Forza Horizon 3 | Australië | Xbox One & Windows 10 cross-platform | 27 september | Details Meer: Spoiler
WOHOOO! Hopelijk gaan ze werken aan de story line. Mocht je een story/quest line idee hebben zoals de oude NFS Underground met de physics en graphics van FH2 dan heb je echt een topgame. Dat hele festival gebeuren was leuk in het begin, maar na 4x rond gereden te hebben was ik daar wel klaar mee. Desondanks kan ik niet wachten op FH3!
Prachtige trailer, vette graphics, adembenemende omgevingen, gruwelijke gameplay. Forza Horizon 3, instant day one purchase!
Ik zit nogmaals naar die trailer te kijken en de director heeft echt puik werk afgeleverd. Muziek keuze, settings, sync van beeld en muziek (die sprong en landin ;-), alles klopt. En dan het eind. Die Lambo. Alles zeggend. Ben jaloers op deze director's werk. Heel knap gedaan. Mooie, sublieme trailer.
In de presentatie zegt hij dat ze Horizon Festival naar Australië hebben gebracht. Maar inderdaad, iets meer afwisseling mag wel.
Overigens hoorde ik ze zeggen dat FH3 langs de 'Great Ocean Road' komt. Een stuk weg van 250km tussen Melbourne en Adelaide in het zuiden van Australie. Deze weg is gebouwd door en ter nagedachtenis van de soldaten van de Eerste Wereldoorlog. Ongetwijfeld één van de mooiste wegen op deze aardbol met highlights als de 'Twelve Apostles', 'London Arch' en 'Loch Ard Gorge'.
Ik geloof niet dat deze game zo "huge" wordt als ze zeggen. Ze roepen altijd dat het gigantisch is, mij doet het meer aan motorstorm denken. Zie liever mooie wegen om op te cruisen.
Oooooh yes! Die wereld wordt groot En wow die bewolking met belichting ziet er sick uit. /Edit: Volgens mij is de map nog groter dan op de screenshot want de stad linksboven staat er niet helemaal op.
Nou toch maar weer een wheel voor de xbox aanschaffen ipv voor de PS4. Lijkt mij wel geinig een beetje rondtoeren met een bunch players..