1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Weet ik. Echter kan geluk nogal breed geïnterpreteerd worden. Je ziet zelfs een shot waarin alle pijlen wel in een soort cirkel om Jon heen vallen.

    Ik weet niet.. zou het wel gaar vinden als het gewoon "geluk is". Hoezo overleeft hij 20 keer een pijlen regen? Just cause. You know. Hmmm nee
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Andere overleven het toch ook? Zal het eerder raar vinden als een "God" hem "beschermde" eigenlijk. Zeker als die later door pure eigen wilskracht onder die mensen vandaan komt.
     
    RaouLioo en AnubisNefer vinden dit leuk.
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hij krijgt als eerste al een volley op zich he voordat er überhaupt iemand in de buurt is.
    Dus je vind dat hij overleefde omdat hij een belangrijke character is? Dat zou dan wel een van de eerste keren in GoT zijn.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zeg ik toch niet. Ik zeg dat ik eerder geluk geloof zoals ze zeggen in Inside the episode dan dat een "God" hem "beschermde"
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als hij zoveel geluk heeft, dan is het dus simpelweg plotbescherming.
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan je ook zeggen van een god die hem helpt. Hij mag niet doodgaan voor de toekomst dus dan helpt een god hem voor het plot. Ik geloof de geluk theorie meer. Jij die andere theorie.
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    True, maar dat zou lorewise wel eerder kunnen dan "just luck".

    Niet dat ik gelovig ben, maar ik vind geluk echt het meest domme begrip dat er bestaat.
     
  8. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Eigenlijk vind ik ook wel dat hij iets téveel geluk heeft. Ik vind die bescherming van de God opzich wel leuk gevonden.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hiermee sluit ik het af :)

    [​IMG]
     
    AnubisNefer en MightyMikeDX vinden dit leuk.
  10. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik zie ze maar 7 keer schieten. Stuk of 40 archers, dus 40 pijlen per keer. Laten we zeggen dat 1 op de 4 lethal is?
    Dat zijn 70 pijlen op ruim 1000 man. Is nauwelijks geluk te noemen.
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Neeeeeee niet wun wun :'-(
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Aim for the trolls, Aim for the trolls... O wait!? :rolleyes::+
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Vond het gevecht wel echt vet aan het begin. Het moment dat Jon dreigt overlopen te worden en dat er dan van achteren zijn mannen hem net op tijd voorbij komen. Die Clash was gruwelijk, vooral de paarden. Keihard tegen elkaar aanlopen en shit. Kwam echt knetters geloofwaardig over. Alleen vanaf het moment dat ze omsingeld worden wordt het allemaal wat ongeloofwaardiger. Maar al met al was het een epische battle. En het einde! Heerlijk whooooop onderkaakje van Ramsay eraf! Braaf hondje!
     
    RemcoM en AnubisNefer vinden dit leuk.
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Tyrion, Dany, Jon, Arya en Bran hebben anders een aantal benauwde situaties op zeer gelukkige wijze weten te ontlopen.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zoals wat dan?
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Tyrion was zonder Bronn niet eens levend uit de Eyrie gekomen. Daarna overleefde die nog eens twee veldslagen, waarbij die in de Riverlands door Tywin in de frontlinie werd gezet. Denk je dat een dwerg ook maar een kans zou hebben tegen een normaal mens? Dany zou vermoord zijn door de assassin, maar wie was plotseling daar om haar te beschermen? Selmy. Kan zo wel even door gaan, maar het punt is dat belangrijke personages inderdaad in leven worden gehouden omdat ze belangrijk zijn.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je doelt op plotarmor. Tuuurlijk hebben meerdere dat. Vind dat alleen minder in de categorie geluk komen.

    Jon deed een begrijpelijke maar domme actie en normaal gesproken wordt er in got daarvoor gestraft. Nu dus opeens niet.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Wat het ook is met Jon zou niet zoveel uit moeten maken, wel hoe ze de komende episode gaan doen en vooral het komende, wellicht laatste, seizoen. Over het algemeen was dit een prima seizoen, maar duidelijk een opmaat voor de laatste loodjes.

    Grootste probleem vind ik de irritaties van Martin t.o.v. fans en pers. De man wil het boek niet afmaken omdat de serie en de fans nog goed verdienen, maar zo krijg je wel fucked up afleveringen en GOT seizoenen.

    Als die wat tempo had gemaakt, dan was dit seizoen wellicht ook anders gegaan dan de voorgaande. Helaas moet Martin zo nodig zijn shit schrijven op een pre dos computer. 8)
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Vorig seizoen was minder.. maar dit is echt een heerlijk seizoen hoor.

    Sterker nog ik vind dit een van de leukste. Haters gonna hate
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Een stuk leuker seizoen dan de vorige inderdaad, al vind ik de eerste seizoenen denk ik beter.
     

Deel Deze Pagina