1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    ja en ze is fokking lekker
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Heel raar als ze eerst door Joffrey en daarna door Ramsay stelselmatig is misbruikt, denkend dat haar hele familie dood is (behalve Jon dan), nee, dan zou ik ook niet het toonbeeld van vrolijkheid zijn :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Dat is nog geen reden om een heel leger te verzwijgen voor haar broer. Dan zijn er honderden mannen inclusief Rickon dood en dan komt ze zelfvoldaan aanrijden met Littlefinger. Beter vertelt ze de waarheid over Littlefinger in de volgende aflevering en laat ze hem executeren.
     
  4. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Die zaken die als plotholes genoemd zijn zijn gewoon allemaal gebaseerd op menselijke emoties. En dus de reden dat het leuk is om de serie te kijken.
    De plotholes maken de aflevering dus een 10 waard.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Littlefinger gaat iedereen de moeder neuken en KOTH worden :rolleyes:
     
    Heavenraiser vindt dit leuk.
  6. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Toen ik 'gegroeid' zei had ik het natuurlijk ook over haar borsten jwz
     
  8. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Hij zou willen dat hij Sansa's moeder had kunnen neuken.
    Maar Littlefinger for KOTH inderdaad!
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    KOTH? Hij is enkel nog Sansa's bitch. Die mensen uit de Vale zoeken maar wat graag een excuus om van Littlefinger af te komen en laat Sansa die nou net hebben. Als zij de waarheid vertelt over Lysa of over haar 'kidnapping' is Littlefinger een kop kleiner.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Spoiler s05e06:

     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    o_O euh wat?...
     
  12. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat Rickon in een rechte lijn loopt, is door angst.
    Dat John zich laat tricken door Ramsay is door woede.
    Dat Sansa niet vertelt over het Vale Army is door angst en woede.

    Het zijn allemaal geen elite troepen, maar ze reageren als kinderen. Dat is wat we het liefst zien toch?

    Ik verwacht niet dat Sansa dat gaat doen. Het is Littlefinger, iedereen wil hem aan zijn kant hebben.
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Dat zijn dan ook niet de punten van kritiek op deze aflevering.

    Stoorde niemand zich aan die muur van lijken en Ramsay's keuze voor Wun Wun in plaats van Jon? Die twee momenten haalden me echt meteen uit het moment en zouden al een punt van de aflevering af moeten pakken.

    Dit was ook al minimaal de derde keer in dezelfde serie dat er een leger plotseling verscheen. Zelfs eerder in de aflevering kwamen de Dothraki op deze manier aanrijden. Schrijvers van 'de beste aflevering in tv geschiedenis' hadden best iets nieuws kunnen verzinnen hoe Littlefinger de dag zou redden.

    Dan nog wat cheesy dialoog tussen Dany en Yara, die de Iron Islands verruilt voor 100 schepen. Zou je als rechtmatige heerser niet die 100 schepen gewoon moeten eisen van je onderdaan?
     
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    En dan nog iets, waarom schiet Ramsay John niet gewoon neer in plaats van Rickon, ik dacht ook dat dat ging gebeuren. Maar we moeten wel een epische battle hebben. En dat Ramsay zich zo laat verrassen door dat tweede leger is echt heel dom. En ik vind vooral de dialogen minder geworden sinds ze niet meer op de boeken terug kunnen vallen. Beetje erg cheesy bij vlagen.
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Geef je gelijk op alle punten, alleen
    Wun Wun deel niet. Kun je ook interpreteren als volgt: Wun Wun kan heel wat meer schade aanrichten dan Jon. Is liever 100% zeker van Wun Wun af op moment dat die zwak is. Jon is ''maar' een mens en kan die 1 op 1 wel aan.
     
    AnubisNefer en L.A. vinden dit leuk.
  16. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Wun wun dingen.. zie Raoulioo's comment. Het is beetje vaag, maar dus niet ondenkbaar dat hij ervoor kiest Wun wun neer te schieten. Sowieso is Ramsay overconfident en probeert hij John nog 4 keer neer te schieten.
    Ergens is John erg lucky.. maargoed, dat maakt de leider de leider he. Luck. (Zie halo :cool:.

    Opzich is het raarder dat legers direct tegenover elkaar staan op het moment dat er wordt aangevallen toch? Het is logischer om iemand aan te vallen op het punt waar hij zwak staat. Dus dan komt er op een zeker moment iemand met een leger aan, om de tegenaanval in te zetten.
    Ze hadden ook 3 episodes kunnen maken waarin Dany zich moest haasten om op tijd de stad te redden (goku uit DBZ stijl), maar dat is een beetje flauw en de serie is een minder langdradige kant ingeslagen. Opzich mag het van mij wat minder actievol, maar velen hier zijn er erg blij mee dat het zo vlot gaat.

    Dat gesprek tussen Yara en Dany was tergend inderdaad. Ze willen te graag het vrouwelijke publiek aan zich binden. blegh, maargoed, kun je de serie iig met je chick kijken.

    Het werd hier al genoemd dat John net buiten de range was toch? Gezien de markers die aangaven hoe ver iemand kon schieten?
    Dus moest ramsay wel op Rickon schieten. Sowieso komt een direct shot minder ver dan een schot de lucht in.

    Dat met die muur vond ik juist wel wat hebben, je realiseert je dan hoe heftig het kan zijn als twee legers precies op 1 plek raken en er zoveel lijken liggen. Of het realistisch is.. geen idee.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Was gebleven bij E05 dus even alles maar gecheckt. Fight was dik, beetje voorspelbaar op momenten, maar goosebumps wel plus zaten wat mooie scenes tussen. Beelden van rennende paarden in slowmo bijvoorbeeld, heerlijk. Voor de rest vind ik het een weird seizoen, heel Arya gebeuren was zo fucking boring in the end, holy fuck.
     
    Reckuuza, AnubisNefer en Heavenraiser vinden dit leuk.
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Arya voegde wat mij betreft helemaal. Niks toe. Vond het geen ruk aan iedere keer dat het over haar ging.
     
  19. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Wun Wun ipv Jon neerknallen is goed uit te leggen. Enige kans die ramsay nog had was een beroep doen op Jon's eer en zijn uitdaging voor 1 on 1 combat accepteren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2016
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Welke character gaat er dood morgen? :+

    Ik denk
    Mellisandre. Davos is pissed. Zie haar eigenlijk verder niet echt een rol spelen in de serie na wat er nu allemaal gebeurd is. En Carice kondigde aan dat ze zwanger is en misschien dacht. Nu ik toch klaar ben met GoT. Tijd voor een baby. :+
     

Deel Deze Pagina