Thx, eigenlijk alles anders. Andere receiver met losse luidsprekers en ook een andere tv. Heb gisteren een LG Oled gezien en dat is toch wel een groot verschil met mijn inmiddels 3-4 jaar oude Samsung.
Qua receiver zit ik nu te denken aan een Denon (4200W) receiver met voorlopig een set kleinere (6 stuks) Q Acoustic (7000i) boxen en de sub. Enkel moet ik het nog even allemaal goed bekijken en feedback van de 'kenners' krijgen. Dus input is welkom. budget van ~3k voor de receiver en boxen, maar wil iig wel graag 7.1 hebben.
Voornaamste reden is dat ik eigenlijk al langer iets meer qua geluid wilde en dan is het beter om het nu maar eens goed te doen. Dan nog na het zien van die Oled,... tja, was ik om en met 32ms prima lag tijd. Zit met mijn huidige tv over de 60ms dat met 'game-modus' aan. Mooie review gezien van mijn huidige TV waar ze het gamen op de TV slecht beoordelen. Kortom genoeg info om het thuisfront mee te krijgen.
Zit nu al enkele weken van alles te lezen en alweer een hoop geleerd, de betere luxe problemen in het leven!
Laatst bewerkt: 26 jun 2016
AnubisNefer vindt dit leuk.