1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Een bastaard in het noorden heet altijd snow, is gewoon een 'wettelijke' achternaam.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Kings Landing heeft een extra dimensie nu.
     
    MightyMikeDX, AnubisNefer en Maddmonkey vinden dit leuk.
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja hij was altijd een Stark. Maar nooit officieel omdat die een bastard is. Komen nu deze episode achter dat die dus niet van Ned is. En 99% van Rhaeger is. Dus een Targaryen. Al niet officieel.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    dit was niet de echte lord manderly :mad::mad:
     
    Nukem 007 vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe bedoel je niet officieel?
     
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Als Rhaegar en Lyanna niet getrouwd waren is hij nog steeds een bastard zonder claim.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Rhaeger en Lyanna waren niet getrouwd.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gaat toch ook helemaal niet om die claim deze reveal? Gaat om de hele foreshadowing die nu confirmed is. Jon is Stark+Targaryen. Fire and Ice.
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Dat weten we (nog) niet, wil niet zeggen dat het niet zo is. ;)
    Argumenten voor een huwelijk: het was niet ongewoon voor Targaryens om meerdere vrouwen te hebben, drie Kingsguard blijven niet zo maar achter om een bastard te beschermen terwijl Rhaegar en Aerys al dood zijn en de andere erfgenamen op de vlucht zijn.

    Ja en wat heeft die daar aan?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap niet waarom je dit nu zegt. Je zegt net zelf ook dat ze niet getrouwd waren. Tuurlijk alles kan verder.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mocht Jon daarachter komen, heeft hij daadwerkelijk rust waar hij bij hoort. Vanaf seizoen 1 is Jon al bezig met zichzelf te vinden :)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik zei dan ook 'als'.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah zo "als". Got ya. :)
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    En voor het plot kan het ook andere betekenis hebben afgezien van iets claimen. Draken controleren? Samen met Dany vechtend tegen de WW's? Het is ongetwijfeld een belangrijk moment en het is gewoon officieel een Targaryen. Misschien wordt hij niet in de serie zo erkend, maar dat is misschien ook niet waarvoor dit getoond werd.

    Just something to keep in mind.

    Dit was overigens wel echt geweldig _O_

    [​IMG]
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zei ik ook niet dat dat de reden was. Zei alleen dat die net als Stark niet officieel is omdat ik dat probeerde uit te leggen aan Recka.

    Btw ik hoop echt als de show is afgelopen dat er een spinoff komt van Roberts Rebellion. Dat kan zo epic zijn.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als in niet de naam mogen dragen? Das waar. Dat zal wss niet gebeuren. Maakt ook weinig uit, want doet niks af aan zijn afkomst. Volgers heeft ie ook al. Nu alleen nog zijn eigen Banner. Op reddit zag ik een plaatje voorbij komen van een omgekeerde Stark Banner. Grijze achtergrond en een witte wolf. Zou het meest passen ook denk ik :)
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2016
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    [​IMG]

    EP10 delivered, EP10 delivered. Het werd fucking tijd wel want heel seizoen zat ik hierop te wachten. Nog een seizoen nu?
     
    AnubisNefer, s4nd3r en Maddmonkey vinden dit leuk.
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Pff, als koning mag ie zichzelf legitimiseren, net zoals zijn broer Robb Stark had gedaan (alleen was die brief kwijtgeraakt geloof ik) :+

    @Fiasco 2 seizoenen geloof ik, een van 7 afleveringen en een van 6.
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Die claim zal inderdaad uiteindelijk niet veel waard zijn omdat er geen bewijs is en er niemand iets om geeft na wat er op het punt staat te gebeuren. Dan zal ten slotte de laatste met het grootste leger heersen. Maar blijft wel interessant. Een echte claim die Dany niet accepteert zou wel tof zijn. Samen de WWs verslaan, trouwen en kindjes krijgen vind ik minder spannend.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat vonden jullie van Cersei trouwens deze aflevering :)? Misschien wel haar beste performance tot nu toe in mijn ogen!
    Genieten van haar zin krijgen. Dood van binnen gaan, omdat haar prophecy uitkomt en haar laatste kind waar zij dit voor deed zichzelf roemloos uit het raam wierp door haar actie en vervolgens als een soort dood paard op de troon terecht komen wetende dat zij eigenlijk het spel verloren heeft.

    Die blik ook met Jaime _O_


    Oh en dit vond ik ook geweldig geacteerd

     

Deel Deze Pagina