[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Aah dat heb ik liever. Heb nog mensen die ook een PS4 hebben en dan kan ik de game nog uitlenen. Thanks! Ga wel even op BG kijken.

Edit: aah ygz is zo relaxt. Besteld, betaald en verzonden binnen 5 minuten :)

Laatst bewerkt: 30 jun 2016
  2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Unghh... Star Ocean wordt behoorlijk aangepakt. Nee, dankje. Betere JRPGs graag.

http://www.eurogamer.net/articles/2016-07-01-star-ocean-integrity-and-faithlessness-review

M.b.t. Grand Kingdom: ik weet nu eindelijk hoe die grimoires werken (je kunt ze leren in het training menu). Daar kun je ook unieke skills switchen. Daarnaast heb ik ook geleerd (door forums af te zoeken) dat aanvallende "field skills", zoals "bomb...", alleen te gebruiken zijn versus andere spelers. Vandaar dat ik die niet kon activeren op de kaart. Dit spel geeft soms echt slechte speler feedback. Verder begin ik me wel steeds meer te vermaken met Grand Kingdom. Het is weer eens wat anders. Alleen dat gedoe rond high level equipment begrijp ik nog niet helemaal. Ik moet daarvoor dus een contract aangaan met 1 v/d 4 kingdoms, waardoor betere shops daar beschikbaar zijn. Daar staat tegenover dat missies en shops in de andere 3 kingdoms zijn afgesloten voor de speler.

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik vind de Eurogamer review dan wel ontzettend slecht geschreven, andere reviews doen het stukken beter (wel met hetzelfde eindresultaat).

4. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik vind het met jrpg's altijd erg persoonlijk. Ik kreeg so5 vandaag binnen. Even opgestart en moest erg wennen aan de combat etc. Uiteindelijk maar een uurtje gespeeld en vond het daarna vermakelijk :). Zal later wel eens een keer wat langer mijn mening geven :).

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

EDIT: En dan ook maar de Doom review (echte review vanaf 4:45).

Laatst bewerkt: 2 jul 2016
  6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Maddmonkey vindt dit leuk.
  7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435

Iemand die dit al gespeeld heeft :)? Is het wat?

8. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm....zag dat Sword Art Online (de eerste game) maar 7,50 is nu, dus dacht eerst effe wat anime epjes kijken.....damn had ik beter niet kunnen doen. Game gekocht (niet zo erg) maar de anime is best leuk....zit er al de hele dag naar te kijken.:9

Had gelezen dat de game begint na ep 22 van de anime, dus daar ben ik nu naartoe aan het werken.:+

Yi-Long vindt dit leuk.
  9. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Gewoon alles kijken! Is zo'n vette serie!

MAD 1976 vindt dit leuk.
  10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, ben ik ook wel van plan, maar wil de game ook graag proberen...weet ik of ik Lost Song ook nog moet kopen.:+

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Toffe Anime ja, al ben ik gestopt bij S2.

12. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    De eerste reviews van Furi (gratis PS+ game juli) zijn erg goed; kortom: weer een INDIE in de download :D

High-Def Digest - 5/5
    From a studio I’d never heard of and who, in turn, I expected nothing special from, 'Furi' makes me feel like a fool for ever judging it so harshly. Very possibly the best action game of this generation thus far, this is a rare example of every facet of a game's design working perfectly to create an amazing whole. This is an outstanding effort from a studio I’m going to follow wholeheartedly from here on out.

Gaming Trend - 95/100
    Furi kicked my ass, and I loved it. There was laughter, there were tears, but most of all, there was a goddamned great game. The combat is extremely taxing, but fair, and the narrative is surprisingly rewarding. If you’re a masochist, Furi is the game you’ve been waiting for.

Tech Raptor - 9/10
    Furi‘s love of boss fights combined with its simple yet effective mechanics, interesting story, lovely visuals, and fantastic soundtrack leads to what is easily my favorite release of 2016 so far. I was pretty excited going in, and watching the game meet each of my expectations would prove to be a real treat. The challenge may not be for everyone, but those with even a vague interest in the idea will probably find Furi to be a game they’ll be thinking about for a long time.

Push Square - 7/10
    Furi excels when you're in the heat of the moment, fighting for survival against great looking boss characters. Super responsive controls elevate the action, and a fantastic soundtrack only adds to the brilliant rush that the game's capable of providing - it's just a shame that everything outside of the crisp combat doesn't quite measure up. When Furi's on point, it looks, sounds, and feels incredible, but a little too often, it struggles to maintain its intensity.

Laatst bewerkt: 4 jul 2016
  13. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    :+ Dit is volgens mij de enige site waar je kan zeggen dat je een indie in de plus apprecieert. Op andere sites word je met de dood bedreigd..

AnubisNefer en Maddmonkey vinden dit leuk.
  14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb werkelijk geen enkele Ps plus titel tot nu toe echt goed gespeeld.

Ik doe niet eens de moeite en omdat het digitaal is, hecht ik er weinig waarde itt een spel die je gericht, fysiek koopt.

De Xbox one games with gold daarentegen. Dat is smullen.... ;-)

WorkingTitle en Mallakai vinden dit leuk.
  15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Toevallig was NBA2k16 laatst wel een triple A game die ik gespeeld heb maar anders heb ik veel liever een indie in PS+. Dat zijn vaak nieuwe games en dan kan er onverwachts wel eens een pareltje tussen zitten zoals Rocket League. Triple A games die bij PS+ komen (of zouden kunnen komen) zijn toch dan vaak al een jaar of ouder en games die ik echt graag wil spelen heb ik dan toch al eens gekocht voordat ze gratis worden

Moet zeggen dat ik in het PS4 tijdperk denk ik pas 10 PS+ in mijn library heb gezet, voor alle andere heb ik de moeite niet eens genomen

AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Kan me in beide van jullie vinden. Enerzijds speel ik de Indie's niet. Anderzijds heb ik de goede triple A games allemaal gespeeld.

Nu kon ik vanaf de launch de games redelijk bijhouden, maar nu groeit mijn backlog en moet ik tijd technisch keuzes gaan maken. Dan kunnen triple A games in de plus over een tijdje wel weer interessant worden omdat ik die heb overgeslagen. Echter zit ik nu niet te wachten op games als Blackflag en killzone die de revue al zijn gepasseerd.

Laatst bewerkt: 4 jul 2016
  17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Damn... Heavy Rain uitgespeeld.

Merkt wel dat het wat verouderd is. Controls waren behoorlijk vervelend. Enige momenten eigenlijk dat het tot zijn recht kwam, was als je meerdere dingen tegelijk moest doen om bijvoorbeeld een actie uit te voeren waardoor je "meer" in de game zat. Dat maakte het echt een stuk interactiever en alsof jij zelf bezig was. Verhaal was super en ik was verrast :) Heb de game vrij vlot uitgespeeld, maar denk wel dat ik het hierbij laat. Niet zo'n zin om nog verschillende eindes te doen ofzo. Ik had nu als einde:
    Iedereen levend (trophy gekregen), maar Jayden ging dood. Scott is gekilled door Lauren. Ethan is veilig naar buiten gekomen met Shaun en Madison.

Al met al ben ik nu wel erg benieuwd naar Beyond 2 Souls en vervolgens al helemaal voor Detroit. QuanticDream heeft hier voor zijn tijd toch wel een enorm toffe game afgeleverd.

ExquisiteSteez en AnubisNefer vinden dit leuk.
  18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb wel alle eindes vrij gespeeld, maar had daarvoor wel effe gekeken hoe ik dat het makkelijkst kon doen zonder de game een aantal keer helemaal opnieuw te moeten spelen. Ik had er dus savepoints voor gemaakt, anders had ik het niet gedaan denk ik. Was trouwens ook mijn eerste Platinum.:+

Vond de alternatieve eindes wel leuk om te hebben gezien.

Al kan dat natuurlijk ook via YouTube.

AnubisNefer en Maddmonkey vinden dit leuk.
  19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, ik zou het eventueel via YT ofzo kunnen kijken.

Ik ging gelijk door met B2S en wat een verademing. Game ziet er echt mooi uit. Merkte met Heavy Rain toch dat alle power naar de gezichten was gegaan, want de rest van een gebied was vaak zo kaal/leeg. Dit is echt net een film. Prachtig :D

20. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Vandaag komt de patch van alienation die couch co op toevoegd.

Deel Deze Pagina