1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm.. Aparte super soldier die door een grunt keutel op zijn knikker al op zijn gat ligt dan :+
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik niet hoor. :+
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ach ja, wat dat betreft is dit een goede actie :) kan iedereen kijken of een game toch wel of niet wat voor hem/haar is.

    Wat mij betreft mogen demo's ook wel terugkeren. Hier en daar heeft een game het nog wel eens, maar niet vaak meer.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    MS doet het laatste tijd steeds vaker volgens mij. Laatst ook met Rocket League en dan gelijk hem ook in de sale zetten.
     
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind deze manier eigenlijk beter dan demo's. Bij demo's is het altijd maar gokken of deze representatief is voor de volledige game. Zo herinner ik me nog de zogenaamde Dead Space demo. Vol met actie, vond er niks aan. Uiteindelijk de game jaren later gekocht en nu mijn favoriete horror serie.

    Eigenlijk zouden ze het niet een paar weken moeten doen. Gewoon altijd. Iedereen kan het zoveel uren/dagen spelen, daarna moet je hem kopen.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Bij veel games zou het alleen niet werken.
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nog een keer Halo geprobeerd en ik vind het nog steeds geen ene k*t aan. Spel gedelete van mijn hardeschijf. Ik raak nooit meer een Halo aan. Universum, controls, gevoel, stijl, wapens, vijanden, multiplayer, single-player, ik vind werkelijk waar niks leuk.
     
    Reckuuza en OniRyo vinden dit leuk.
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gratis dlc is denk ik ook wel een belangrijke factor. Hoop dat echt alle devs dat een keer zien.

    [​IMG]
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Story van Halo 5 op Legendary uitgespeeld en ik kwam er moeilijk doorheen, veel te weinig Master Chief en te veel van die guy waar ik zijn naam al kwijt van ben :+

    Jammer dat ze niet meer terug naar de basis gaan met de Halo games, zoals bijvoorbeeld de grote werelden die er waren in de eerste Halo's :+

    En toch ga ik Halo 6 waarschijnlijk kopen :p
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ook. ;-)
     
    OniRyo vindt dit leuk.
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hey leuk, een schaap op het forum.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Meh... fuck Halo!

    [​IMG]
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Halo is doodgegaan met Reach.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    De SP van Reach vond ik zelfs een van de betere. Multiplayer begon daar wel sterk minder te worden, waarom weet ik niet :+
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Alleen SWAT en BTB was te doen in Reach MP.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Halo 5 Forge en Custom games is live voor PC.

    "The Forge community has long requested the ability to build levels on the PC. Along with Anvil’s Legacy, we are finally bringing the Forge toolset to Windows 10 PCs with the release of Halo 5: Forge. The precision, speed and control available on PC using keyboard and mouse will make it easier than ever for creators to bring their Halo vision to life. All content created with Halo 5: Forge on Win10 PC will be shared with the Xbox One community and vice versa. Creators will be able to build, shape and play their content on either platform through their file share.

    In addition to the core suite of builder tools being made available through Halo 5: Forge, we’ll also be allowing players to play custom Arena multiplayer games on Windows 10 and making available all of the existing Halo 5 Arena maps. Players will be able to set up custom matches with friends over Xbox Live to play and test their creations on the PC before sharing them with the world.

    Best of all, Halo 5: Forge is a free offering
    . Anyone with a Windows 10 PC that meets the minimum requirements (which includes having Windows 10 Anniversary Update, get it here) for the game can download the client and join the community, building and playing within the Halo 5 ecosystem."

     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Jup, al aan het downloaden. Helaas heb ik geen 4k scherm :+
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoop alleen niet dat veel mensen echt verwachten dat het een echte Halo 5 PC release is met alle toeters en bellen van PC. Is eigenlijk meer een ding voor de Forge mensen. Maar wel nice dat je wel custom games kan doen tegen elkaar en binnenkort komt er ook een server browser. Maar ja is beter dan niks totdat Halo 6 naar PC komt haha.

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina