Ik heb gisteren de release "Mr.Robot.S02E01.720p.WEBRip.AAC2.0.H.264-KNiTTiNG" gedownload en gekeken. Uitstekende kwaliteit. Zat er btw gelijk weer in . De stijl van in jezelf praten is zo goed gedaan.
Eindelijk deze serie ook opgepakt. In een weekend het hele eerste seizoen gekeken. Heerlijke sfeer, heerlijke characters en geweldige muziek!
Spoiler: S2E2 Je zou toch verwachten dat er wel iemand zou proberen zon pakketje 100tjes op te pakken voordat het de fik in gaat, of niet?
Geef mij Angela maar. Gisteren episode 2 gezien. Spoiler Gideon die even gepopped wordt. Totaal niet verwacht. Wel zielig voor hem.
Angela inderdaad ook. Darlene eigenlijk ook wel, en die FBI chick heeft ook wel iets. Nieuwe episode was wel weer nice! @Hybrid: Spoiler Mochten we hetzelfde moment bedoelen. Ik schrok er zelfs van
Toch gestopt na aflevering 4 in seizoen 1.Eerste aflevering was tof maar de andere 3 kwam ik bijna niet door heen. Misschien dat ik het op een regenachtige zondag nog eens de kans geef maar voorlopig nog even niet