[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha ja het is wel moeilijker geworden. Vanmorgen 12 ballen aan een Rattata verspilt. Op een gegeven moment was het zonde om niet door te gaan... na 12 ballen rende hij weg :+

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Hier ook gemerkt dat het een stuk lastiger is geworden. In het begin maakte het soort bal dat je gooide (nice, great, excellent, ed.) en de andere parameters niet veel uit, maar merk nu wel veel verschil. Eigenlijk te veel. Ook zijn Weedle's, Ratata's, Pidgey's al vanaf een redelijk laag CP voorzien van een gele ring ipv een groene.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Bijna perfecte magikarp. Miste 1 puntje in Health of defense geloof ik. Ik veranderde de naam zodat ik hem niet per ongeluk zou transferen.

En curve balls werken nog wel goed qua catchrate in combinatie met een besje :) enige kutte is, zijn die aanvallen en sprongen van de Pokemon. Ik had een squirtle bij de 2e greatball, maar voordat ik die kon gooien... Je moet nu ontzettend lang wachten en goed timen.

Bidle vindt dit leuk.
  4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.959
    Jezus wat is pkmngo kut zonder tracker

Remo NL en Bidle vinden dit leuk.
  5. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Huh wat,... spelen jullie nog Pokemon dan???

Inderdaad van belang om een goede Magikarp te hebben. Zou nog wel even flink blijven hengelen. Heb er al meerdere in de 140 gevangen en de hoogste die ik gevangen heb is 169. Kan waarschijnlijk nog twee power-ups hebben. Vermoed ook dat dit mijn hoogste zal blijven, maar je weet nooit. Helemaal aangezien ik nog iets van 150 candy moet.

6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Sorry,.... Pidgey actie,..dubbel dus. ;)

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ga wss niks beters vinden. Dus deze ga ik evolven denk ik en vervolgens levellen. Kost wat Star dust en candy, maar komt goed

8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Wats met al die pidgey en ratatas die constant uit pokeballs breaken en ontsnappen!? 8) Echt alleen die crackpokemon doen dat bij mij... Naja, dan niet hoor. Ga niet al mijn pokeballs aan die crapass pokemon vergooien.

Bidle vindt dit leuk.
  9. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Heb je al zoveel candy dan; beter. Eigenlijk heb je ook gelijk... voorlopig zullen er altijd betere voorbij komen dus dan zou je nooit kunnen evolven. Probeer wel met bijna allemaal dubbele candy te halen en dan pas een evolve.
    Kom zelf nu om in de candy voor veel beesten, maar met name zodat ik straks snel door kan naar lvl26. Net even gekeken en kan iets van 150 beestjes evolven! :)

Had ergens gelezen (ff gezocht, maar kan het niet terug vinden) dat ze Pidgey's en Ratata's moeilijker hebben gemaakt, omdat het levellen via deze beesten met evolve's te makkelijk zou zijn en blijkbaar dus niet de bedoeling van de makers.

10. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Speel heeft laatste tijd veel last van gps verlies meerdere last van ?

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dus niet meer vangen :+? Top

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    PokeScanner werkt nog wel. Kijkduin was echt lijp, niet normaal wat deze game doet hahaha.

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat was daar dan? Op het nieuws hadden ze het over een zeldzame Pokemon, maar lijkt mij stug dat er echt iets gaande was

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :'-( ik ben echt verdrietig nu. Net een Lapras gespot. 5:16. Denk even 1 seconde na, "fuck it. 10 minuten pauze moet lukken toch." Vervolgens Spring ik op de fiets en race als een gek door de stromende regen. 3:20 wanneer ik halverwege ben. Dit ga ik halen! Racen racen racen. Bijna daar. 40 seconden te gaan. Open de app alvast. Kut regen doet kut. Open app! Ja goedzo. Oké door! Ik ben er. *Brtrrrrt*. Daar zal je Lapras hebben. "Huh, wat is dit? NEEEEE rot op tyfus ei. Gore smerige pleuris poliwag. Ik klik hem weg zo snel als ik kan en vervolgens zie ik alleen een blije kut poliwag nog.

Rip Laprashunt :'-( genaaid door een ei...

Laatst bewerkt: 2 aug 2016
    osmgek, Rampage, Metal Mark en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja, sinds de dag vd update. Hoor het van meerdere mensen, plus als ik thuis ben zet het spel met 200 meter verder

Killamonkey vindt dit leuk.
  15. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    nu nog? ik krijg alleen maar een melding dat het offline is (al vanaf 06:30):mad:

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hahahaha .. en jou kennende (ervaring via XBOX enzo) zal je vast wel hebben lopen vloeken en tieren op alles met een moeder :+

Datzelfde had ik gisteren ... O! Er zit een Nidorino in de buurt :eek: Moet ik hebben ... *wandelt erheen*. YES! Daar is t .... "Oh?"

TYFUS EI!

Maddmonkey vindt dit leuk.
  17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Heel veel Pokestops op een plek en alles lure en gigantisch veel mensen. Was er een uurtje of twee maar meer dan een Rapidash, Magmar, Hitmonlee of wat andere kwam ik niet. Wel iets van 120 Pokemon gevangen, dus sick veel candy en evoluties bij verschillende Pokemon nu.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Net weer een update van de game gedownload,... ben benieuwd. Zal wel kleine probleempjes oplossen. Omschrijving is in de App Store:

- Performance improvement in Pokemon details and list screens
    - Correct link for app upgrade.

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Een nietszeggende update om de negativiteit m.b.t de rating weg te poetsen :) Game ging (na het weghalen van de stappen teller) van 4,5 ster naar 1,5 ... GG Niantec.

20. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    10km ei... een electrobuzz met cp van 526. je mag een gegeven paard niet in de mond kijken...:rolleyes:

Deel Deze Pagina