1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Age of Empires II HD

Discussie in 'Games' gestart door Willem, 15 mrt 2013.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zodra die iets goedkoper is komt die erin.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Koop 'm binnenkort ook.
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Ik ga hem binnenkort ook binnen halen, is er nog niet van gekomen. Voeg mij toe op steam:
    FantasticNL
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Misschien ook maar eens aanschaffen deze week. Hoe bevalt 'ie?
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Ik heb al 2 hele potjes gespeeld. :emo:
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Eigenlijk valt het tegen.

    Het meest irritante vind ik nog wel dat de iconen veranderd zijn. Het icoon van bijvoorbeeld hout in de HUD van boven is veranderd, maar als je een villager selecteert die hout bij heeft, is het nog het oude icoon. 8)

    Dat is echt mega kut. Ook vind ik het slecht dat ze het filmpje waar het spel mee begint niet veranderd hebben, of gewoon verwijderd. Mega lelijk.

    Dan... je kan de missie intro's alleen helemaal skippen. Dat mega trage gedoe kan je dus niet doorspoelen.

    En zo zijn er nog wat obvious dingen die heel makkelijk aangepast hadden kunnen worden. Al een tijdje niet meer gespeeld hoor, misschien dat het daar aan ligt.

    Core game blijft natuurlijk fantastisch.

    BTW: hoe doe je nou je scherm zo splitsen?

    De mods zijn wel fucking ruig trouwens. :cool:
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hmm oke, jullie moeten beide niet op een PR afdeling gaan werken:+.

    Kijk wel even wat ik doe, verveel me nog net niet zo erg haha.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niet op de PR-afdeling van Age of Empires 2 HD inderdaad. :+ Dan had ik de developers wel even verteld wat ze hadden moeten doen, sufferds.
     
  9. handige_har

    handige_har Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    speel het nog steeds online tegen willekeurige anderen. super vet!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jul 2013
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik speel de laatste tijd gewoon weer Age of Mythology_O_
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Vet! Best uniek en tekenend toch dat een 2e deel nog een uitbreiding krijgt jaren na.... het 3e deel al uit is.

    Ik wilde em sowieso al kopen na een steamsale dus prachtig nieuws. Deze uitbreiding koop ik wel direct nieuw dan. Even een duidelijk signaal geven dat dit gewenst is.
    Ook erg gave toevoegingen met maps, a.i. e.d.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Weekje geleden heb ik dit spel als gift gekregen van m'n broer met het idee van: 'als jij wat vaker tijd hebt, kunnen we eens wat potjes doen'. Oké tof. Maar ik speel net m'n eerste potje online in een 3v3. Één vent quit gelijk, waardoor we meteen met 2 v 3 stonden. Binnen een half uur was het potje over. Shiiiit, dit herinner ik me niet van AoE2, AoM, etc.

    Hun omsingelden ons met castles met paarden en sieges en hadden binnen een half uur een mega netwerk met markets. Ze hadden allemaal tien à twintig van die koeien rondlopen tussen hun markets. Dafuq is dat voor een tactiek haha. Je merkte wel dat die 3 in ieder geval wel vaker samen hadden gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2014
  14. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Weet iemand of dit spel nog online wordt gespeeld? Ik heb de originele Age of Empires II met veel plezier gespeeld en ben toch wel benieuwd naar deze remake. Ik zie dat er zelfs 2 extra uitbreidingen zijn uitgebracht.
     
  15. DeKootje

    DeKootje Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    7
    Jep. Speel wekelijks nog een potje online. :)
     
    Amigo NL vindt dit leuk.
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe zijn die nieuwe expansions? Vind het wel echt bizar dat ze zo duur zijn, voor zo'n oude game. :eek:
     
  17. DeKootje

    DeKootje Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    7
    The Conquerors expension is zeker een must (deze zit standaard bij de HD-versie volgens mij). Deze maakt het spelen veel fijner puur en alleen omdat je poppetjes hout gaan hakken wanneer ze bijvoorbeeld een houtzagerij hebben gemaakt. The Forgotten en The African Kingdoms bieden niet heel veel meer exta's naar mijn mening. Zeker niet voor de prijs die ze ervoor vragen.

    Overigens kan je online wel met de expansions meespelen ook al heb je deze niet, alleen kun je niet uit alle volken kiezen (er is slechts een volk beschikbaar van elke expansion).
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja COnquerers heb ik natuurlijk al, jaren terug. Met name de Farm Queue vind ik erg handig. :D
     

Deel Deze Pagina