1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2017

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 26 jul 2016.

  1. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Topic, ik zag dat er nog geen was, moet nog aangekleed (ik heb even gezocht naar de template om een topic te starten in dit subforum?) maar hier de FC Barcelona trailer:



    Gameplay PES Day 2



     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2016
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Gemengde gevoelens bij deze trailer... Zie opzich wel verbeterde animaties voor de spelers (zeker bij de keeper) maar als ik naar het geheel kijk lijkt het net alsof de spelers over het veld glijden via bepaalde patronen/lijnen. Ook de snelheid van de bal lijkt niet overeen te komen met de swing van het been, oogt beetje vreemd allemaal.

    Maar goed, het is en blijft een trailer waar veel aan geknutseld is om de game zo spectaculair mogelijke in beeld te brengen...

    Hopelijk zit de PC versie dit jaar wel eens op het zelfde technische niveau als de de console versies, anders wacht ik sowieso tot de game in de uitverkoop gaat. :p
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik ben nog bezig met PES 2016 (speel het offline nog bijna dagelijks)

    Ik moet alleen nog die "Won 6 in a row in Super Star" trophy halen...dan is mijn platinum een feit

    Denk dat ik PES 2017 pas rond kerst haal. Dan is hij altijd in de sale in de PS Store voor €30-40.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik twijfel. Vaak heb je de eerste week sowieso wel een aanbieding dat hij bij MM voor onder de 50 euro ofzo is. Volgens mij had ik 2016 vorig jaar bij de Intertoys voor iets van 45-46 euro, en dat was die Neymar Steelbook versie. Het is ook een game die ik normaal gesproken gewoon het hele jaar door blijf spelen, dus dan is 50 euro nog wel OK.

    Alleen even afwachten wat FIFA gaat doen dit jaar, oftewel ik maak mijn beslissing waarschijnlijk weer op basis van de demo's.
     
  5. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Gameplay toegevoegd aan startpost.
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    De PC-versie word wederom een 'hybride-versie' heb ik van de week gelezen... |:-
    Ben ik al snel klaar met PES 2017 voor dit jaar. :+
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het ziet er allemaal nog best wel hetzelfde uit als 2016. Ik kan hier nog geen conclusies uittrekken. Paar dingen zijn wel leuk, dat je bijv. de bal nog een keer in het doel kan schieten als je gescoord hebt, je shirtje uit kunt doen en dan geel krijgt. Keepers ogen goed en ook de scheidsrechters zijn strenger. Maarja.... Ik zie nog steeds die rails.... Wil ik uit kunnen zetten.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mjah, zag vandaag een filmpje waarin ze zeiden dat de scheids vaker floot dan in 2016 en dat de keepers beter zijn. Dat is voor mij genoeg, eerlijk gezegd, want dat waren zo'n beetje mijn 2 grote minpunten.

    Nu zijn er nog wel een aantal minpuntjes, die allemaal al jaren bekend zijn, maar goed, qua gameplay waren dit de belangrijkste.

    Enige waar ik dan niet blij mee ben is dat de scheidsrechters ook soms fouten maken, en dat lijkt me nogal frustrerend. Ik snap wel dat dat in het echt ook zo is, maar in een videogame heb ik er niet zo'n behoefte aan.

    Anyway, als het beter is dan 2016 dan ben ik al tevreden, want 2016 vind ik geweldig in de SP.
     
  9. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Het oogt inderdaad een PES 2016 v2.0. Gasten die het gespeeld hebben zeggen bijna unaniem dat het veel losser speelt. Ik denk dat we het moeten ervaren met de demo. Die zal er helaas pas rond eind augustus zijn. In ieder geval na Gamescom zei Adam Bhatti eerder.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mjah, 2016 ziet er prima uit wat mij betreft, en daar schijnen ze verder op gebouwd te hebben. Ben ik eigenlijk wel blij mee, want als ze nu weer compleet over gegaan waren op iets helemaal anders, dan had je kans dat je weer met een game zat waar ze de gameplay dan weer verkloot hadden.

    Nu hebben ze al het goede (hopelijk) behouden en daarop zijn ze verder gaan bouwen, dus meer animaties, betere AI, betere sfeer, meer details, etc etc.

    Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe FIFA natuurlijk, maar dat was dan ook een serie die al een paar jaar weer achteruit ging, dus die konden nu zo'n verandering wel goed gebruiken, maar PES zat nu eindelijk weer op de troon, met een paar minpuntjes die nu hopelijk weggeschaafd zijn.
     
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh, hee, ik had dit topic niet eerder gezien :)

    Nieuws van Bhatti's Twitter-account:

    @Adam_Bhatti confirms to press we're looking at patching in 2v2 online lobby after launch. #PES2017
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    That's Konami-Kode for: "hmmm... maybe in 2018..." ;)
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, dat betekent "We gaan het op korte termijn patchen, misschien al op release-datum" ;)
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Holy shit deze ad haha. Zoveel is herkenbaar. Nigeria en Martins OP haha.

     
    Mallakai en HanTerp vinden dit leuk.
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Geweldig filmpje :)
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb de demo gedownloaded door de regio en taal op USA te zetten, vervolgens zoeken op demo pes.
    Het zou wel leuk zijn als jullie de ervaringen met de demo in het PES 2017 demo topic op Digitaalgras zetten.
    Dan kunnen we alle voor- en nadelen bij elkaar zien :)
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Is het wat?
     

Deel Deze Pagina