Alle Engelse consoles van Amazon worden standaard geleverd met UK plug en dus niet een EU NL plug. Gewoon eentje erbij kopen, geen enkele koper zal het verschil zien.
Tering heel snel even zitten kijken naar twitch. Maar gauw weg ermee. Zag in 2 seconden zo eel moois voorbij komen dat ik nu echt niet meer kan wachten. Gelukkig geen spoilers gezien alleen maar planeten. Maar ik kijk nu dus niet meer op twitch of wat dan ook. Nog even 4 dagen sterk zijn.
Jij hebt gewoon uren zitten kijken, maar in je beleving maar 2 seconden.. Jaja daar trappen we niet in Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Wat je kunt doen is lid worden van de nms Nederland community en vervolgens de leden selecteren en toevoegen die je hier kent? Scheelt je weer intikken?
Nog een handige tip; effe de officiele Playstation App downloaden; met je foon typen gaat net wat makkelijker dan met de controller (ook al werkt de bewegingssensor wel fijn....veel beter dat steeds naar de juiste letter gaan met het pookje). Voor berichten is er een aparte App.
Companion app voor No Man's Sky. Niet officieel, maar wel erg leuk. Incl een name generator voor planeten en dieren.... ;-) 1. Ga naar Playstore/Apple Appstore 2. Zoek naar: NMS ALLY 3. Enjoy ;-)
Zondag swipen ze trouwens de servers, dus mensen die de game al eerder gespeeld hebben en al planeten hebben benoemd etc, die hebben pech. (Bron: twitter)
Netjes... Zelfs het weer lijkt rekening te gaan houden met de release van NMS. Woensdag herfstachtig, prima weertje om te gamen
Man er wordt zoveel gestreamd op het moment. Ik kijk er niet meer en gelukkig waarschuwde mijn neef vanmorgen via de chat dat ik weg moet blijven van de FB NMS group waar we beide inzitten. Er staat een enorme spoiler in waar je eigenlijk niet omheen kan kijken. Dus daar ga ik voorlopig ook maar niet meer kijken tot ik de game heb. Wil niks zien. Planeten en de aanwezige lifeforms prima maar verder wil ik niks zien. En dus weg blijven van alles wat NMS te maken heeft. Hier op XBW hoop ik dat men spoiler tags gebruikt..
Godver, mijn weekend is verplaatst naar maandag/dinsdag. Nouja, wordt het misschien een productief weekend