Ik heb weinig verstand van boxen. Maar ik heb een aristona tv. Een normaal type en zo'n 6 a 7 jaar oud. Ondersteunt deze ook 5.1 DD? of moet ikd an speciale boxen kopen. En welke kan ik dan het beste kopen? Ik heb een set van philps gezien van €65,- ER stond 5.1 op dus ik neem aan dat hij dat dus ondersteunt.
ummm ik zal het ff snel uitleggen Om DD5.1 te krijgen moet je een DD5.1 versterker hebben, (met digital optical ingang) op die versterker moet je die boxen aansluiten, 5 boxen: (4 "sataliet" 1 "center" en 1 "subwoofer") Die DD5.1 versterker sluit je aan op je xbox via een adv scart en een digital optical cable en then, only then heb je DD5.1
nope, doet er niet toe nee maar ik zou toch wel ff sparen voor een goede set. je hebt een versterker nodig. 6 boxen adv. scart kabel. en let wel op dat ie een optische ingang heeft. ander krijg je er geen surround geluid uit via je xbox. het beste en duurste is alles los kopen. dus boxen en versterker maar kan denk ik beste gewoon een set kopen. jvc of philips of iets dergelijks. ikzelf heb een Creative inspire 5700 5.1 set. kostte toen 368 euro. nu een heel stuk goedkoper. is lekker klein en kan echt zeker wel hard genoeg en de ervaring die je rijker bent tijdens het gamen is het zeker wel waard.
een master heeft toch wel geld! look at me, I'm a master I've got money and bitches. oh sorry daar hadden we het niet over.
Sorry, maar hiervoor moet ik je toch doorverwijzen naar de centrale thread over het hele dolby gebeuren, ook te vinden in het hardware forum.