1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

  1. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb eerste uren gespeeld (thx yorgamezone) lag thuis toen ik uit mijn werk kwam. Paar uren op eerste planeet verkend en grondstoffen verzameld. Daarna op pad gegaan. Vond het vanaf begin leuk en steeds beter worden. Het spel lijkt steeds een overtreffende trap te hebben voor groter ;). Oh en tip waar ik op 3e locatie pas achterkwam je kan ook gewoon over het oppervlakte can de planeet vliegen en op blokje drukken om weer te landen. Scande af en toe iets op 10 minuten en ging dan te voet, nu pak ik ff m'n brommer (spaceship) veel plezier mensen
     
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Disc maar geannuleerd en toch digitaal gegaan. Kan over 9 minuten spelen :'-(
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik mag hopen dat deze game een MMO achtige manier van opslaan heeft. Je zult maar 5000 lichtjaren van je vorige savepoint zijn en een disconnect krijgen. :+
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Mijn thermische bescherming is op 25%

    Ik wil niet dood :mad:
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Er is een fout opgetreden in de volgende applicatie:
    (CE-34878-0)
    No Man's Sky

    Meteen een crash na een half uur. Lekker begin :+

    Eerste indruk is wel positief trouwens. Het is in het begin best veel surviven. Je moet letten op sentinels, maar ook bijv op je thermische bescherming. Die gaat vrij snel van 100 naar 0%. En je heb resources nodig om het op te laden (wist in eerste instantie niet waar ik het zoeken moest, maar nu heb ik in ieder geval genoeg resources verzameld om weer even te overleven).

    Ik heb besloten om niet met mijn pre-order ship te beginnen. Maar gewoon vanaf scratch.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik vond ook een kapot schip op mijn eerste planeet, maar ben er niet echt mee aan de slag gegaan. Kan nog wel even terug gaan en kijken of ik hem nog kan vinden, maar dat zal dan morgen worden.

    Wel inmiddels mijn ship gefixed en al even de planeet verlaten en naar een space station geweest. Kan nog niet overal naar binnen ivm pasjes enzo, maar al wel een beetje gehandeld en iets van 60.000 credits verdiend, en je ziet daar ook veel andere ships binnenkomen en weer vertrekken, en die kun je eventueel ook kopen als je genoeg geld hebt.

    Beetje jammer wel dat je in de trailers vaak erg mooie cinematics zag van landingen, launches, etc etc, en dat ben ik in de game zelf nog niet echt tegengekomen, helaas.

    Ben al wel aardig wat maffe creatures tegengekomen, weet alleen nog niet hoe ik ze een naam moet geven...

    [​IMG]

    Ik bedoel, what the hell, man!? Maf gedrocht.
     
    Daz, Servantes, Xandorra en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ok, ben helemaal weg van de game. Leuk even exploren en dan in een gangenstelsel vallen waar je de uitgang niet zo snel kan vinden. De druk als alles bijna 'op' is. Heerlijk. Daarna erachter komen hoe je alles aanvult. Net voor het eerst de ruimte in. Nu m'n bedje in. Morgen namelijk door de ruimte reizen. Kost erg veel energie.
     
    Mallakai en AnubisNefer vinden dit leuk.
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    De game.. Soooo good.
    Echt wow!

    Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Vanochtend dus op mijn planeet begonnen, en het is enorm toxic :p maar opzich wel echt een toffe fallout planeet, en uiteraard ook speciaal omdat het toch je eerste planeet is.
    Overdag is het ongeveer -16.8 maar snachts wordt het dan weer echt warmer.
    2de plaatje zie je net achter de bergen de zonsondergang.

    Op het moment van schrijven, ben ik klaar met mijn Starship en ready for take off, maar ik wil eigenlijk gewoon zoveel verkennen op mijn planeet, de game is voor mij nu al de game van het jaar.

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
     
    Alexknl, Olijke Poffer en AnubisNefer vinden dit leuk.
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Echt een geweldige game, man wat een ervaring. Tot 02:45 zitten gamen. Even van mijn homeplaneet afgeweest om te zien hoe en wat maar vervolgens zag ik weer vraagtekens etc op mijn planeet vanuit de ruimte dus gauw terug.
    Ook even de galaxtic map gezien en met verbazing over de schoonheid en enorme grootte rond gekeken.

    Nu even aan het stoeien om een bypass chip te maken. Geen idee hoe en wat.
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Helemaal mee eens. Man man wat een ervaring en wat vind ik dit gaaf. Al zoveel mooie dingen gezien.

    In ieder geval dit is mijn homeplaneet. Een grote planeet in een system met 5 planeten en een maan.
    Ik begon in een krater en had niet zo'n uitzicht als andere. Wel een grot ernaast dus die ben ik maar eens ingedoken.
    Fijne temp op mijn planeet. Best een vriendelijke omgeving.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ben ook wel op een vriendelijke planeet terechtgekomen.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    AnubisNefer, Alexknl en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    [​IMG]

    Ik ben geland op een bevroren planeet. Op zich niet veel dieren tot nu toe gezien maar wel goed in de vorm als plutonium maar dan groen + grote klompen emeril dus heb al flink wat winst gemaakt met handelen. Die 10.000U die je krijgt stellen ook niks voor :)
     
    AnubisNefer en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Indd die 10.000 heb je met twee laserbeams verdiend met minen.
     
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    bypass chip craft je met vierkantje in een leeg inventory vakje
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Helaas heeft mijn planeet niet heel veel verschillende materialen, of ik ben niet veel tegengekomen. Wel allemaal beestjes, en robots die me steeds scannen. Het is wel een pokke eind lopen steeds :+

    Overdag rond de 20°C en 's avonds -30°C, het kon erger :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Overigens is de PS4 versie van de game gewoon 30 fps, geen 60 fps. Vrijdag toch maar even de PC versie checken :+
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    [​IMG]

    Prachtig geland.

    8)
     
    Kevf, Yi-Long, Olijke Poffer en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Klopt het dat je aan het begin voor 2 verschillende playstyles kunt kiezen (ign) en zoja welke hebben jullie gekozen ?

    Ik moet nog ff geduld hebben op de post.

    verstuurd via Tapatalk
     

Deel Deze Pagina