de weg terugvinden naar je vorige ontdekkingen zit er niet in,..... verwacht wel dat er een patch hiervoor komt,....
Ik zag het indd. Laat ik nou gestart zijn met een pre-order ship en indd geen tutorial gehad. Maar ik kan wel jumpen naar andere galaxy's dus ik heb iig een hyperdrive en kan fuel cels maken etc dus dat is wel prettig.
Yep dat probleem heb ik dus ook Ik zou niet weten hoe ik cells moet maken,anders maar ff kijken of ik een warpcell kan kopen verstuurd via Tapatalk
Ik kan wel warpcells maken maar als ik mijn preorder ship zou wisselen kan ik dus geen hyperdrive installeren?
Ik sta nu voor de keuze uit drie vragen. Lastig, wat zal ik doen of wat hebben jullie gekozen? Spoiler Zelf verder, Een black hole kiezen, Of het path van Atlas blijven volgen. Geen idee wat nu een goede keuze is.
Ik ben in het begin alleen gegaan, heb nu nog niet nog een keer hoeven kiezen. Wel leuk dat je nog geen idee hebt wat de consequentie van je keuze is
Indd ik heb geen idee nog. Maar ik denk dat ik maar gewoon Spoiler het path van Atlas ga pakken, die keuze had ik al eerder gemaakt maar nu kun je dus nog een keer kiezen mocht je twijfelen.
Atlas Stones Spoiler Okay, ik heb de Atlas quest voltooid, nu zit er voor niets anders op dan naar the centre te gaan, ik zie wel wanneer ik daar aankom
Nog even over die atlas pas. Spoiler dus ik ben net in zo'n atlass space station geweest. Daar kreeg ik een atlass stone en 2 warpcells. Zou ik op dit punt dan al een atlas pass moeten hebben of komt dit hierna pas? Als het hierna komt ben ik volgens het internet niet fucked. En anders wel ^^
Kan opnieuw beginnen. Game, plus de PlayStation 4, liep in 1x vast. Wederom moest ik een 'problem report' doen. Dit heb ik al een paar keer gehad met de game maar nu wil die nog niet eens mijn savegame meer pakken. Begin doodleuk weer op een nieuwe planeet. Blijft een leuke game hoor maar ik wacht even op een patch. Denk ik, ben namelijk verslaafd aan de game al speelde ik even tussendoor, na drie vastlopers, paar potjes PES 2016 maar de game blijft je naar zich toetrekken...
Had hem eigenlijk pas eind augustus verwacht als ik de leverdatum mocht geloven, maar vandaag kwam hij binnen. Wel toevallig omdat vandaag ook de PC release is Is een soort van stoffen doek. (wel jammer van de gebogen randjes, misschien een keertje strijken)
Heb je snel gedaan zeg. Spoiler ik vind 10 wel veel om in je inventory te hebben maar het zal het waard zijn. Ik weet jammer genoeg wat er komt als je er bent.
Komt daarna. Had ik ook. Maak nog maar eens een hyperjump. Spoiler waar je het krijgt is een rond station een hele grote bol waar je in kunt vliegen
Dude....dat is veeeeeet. Maaruh.....punaises? Zo'n mooie plaat en dan punaises?? Mooi lijstje eromheen man!