1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Rustag kerel.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geef alleen aan dat er al een antwoord is op je vraag.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ongesteld... aangesteld...
     
    Xandorra en Hybrid vinden dit leuk.
  4. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik overweeg om mijn one weg te doen voor €200 met kinect, 2 controllers en headset en de one S te halen. Als ik miijn One verkoop kan je hem gewoon terugzetten naar fabrieksinstellingen en dan verkopen? Hij moet leeg verkocht worden zonder mijn aankopen. Dan vervolgens inloggen met mijn GT op de nieuwe One S en dan worden saves, aangschafte digitale games weer downloadbaar/beschikbaar?!
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Correct.
     
  6. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ok toch nog een vraagje... Ik sta op het punt om mijn one te verkopen, alleen ik heb heel veel games digitaal gekocht en die share ik met mijn broertje. Als ik nu een factory reset doe dan is alles weg maar ik las op Redit dat de degene die hem dan koopt toegang kan krijgen tot mijn digitale games??? Dat is absoluut niet de bedoeling! Of maak ik me ongerust om niets? Ik zit namelijk 2 dagen zonder xbox als ik hem zo verkoop en ik wil natuurlijk niet dat de koper straks toegang heeft tot alles wat ik ooit gekocht heb aan games etc... !??!?
     
  7. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Degene op Reddit lult uit zijn nek. Als je ervoor zorgt dat je account van je Xbox af is, en je kan hem niet zomaar herdownloaden zonder wachtwoord, is er niets aan de hand.
     
    AnubisNefer en Insane/Erret vinden dit leuk.
  8. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    Ok dus volledige fabrieks reset, en dan moet alles eraf zijn inclusief mijn account. En dan kan ik wanneer ik de One S heb gewoon inloggen met mijn GT en weer sharen met mijn broertje?
     
    AnubisNefer en Insane/Erret vinden dit leuk.
  9. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    In theorie zou het verwijderen van je account op je Xbox al voldoende moeten zijn. Zou voor de zekerheid alles eraf gooien, is ook fijner voor de koper, maar het belangrijkste is je account.

    Oh, en zorg er ook voor dat het account van je broertje niet meer als Home Xbox staat.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Maar door hem volledig te herstellen naar fabrieksinstellingen dan ben je toch al je gegevens en data kwijt? dat zou toch voldoende moeten zijn?!
     
  11. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Weet ik niet, heb die optie nooit gebruikt. Maar lijkt me wel, ja.
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Het heet niet voor niks herstellen naar fabrieksinstellingen ;)
    Dat werkt gewoon.
     
  13. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Verkocht!

    - factory reset
    - opnieuw laten starten en nieuwe eigenaar kan zo inloggen met GT

    Klein kereltje was gisteren jarig, had al het geld bij elkaar gespaard en was helemaal blij dat hij zijn Xbox One kon kopen... Kijk dat vind ik nou leuke verkopen, weer een Xbox-fan erbij :)

    Morgen/overmorgen maar de One S ophalen en de aankopen (digitale games/sharing) weer overzetten pfff wat een klus wordt dat haha
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2016
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Veel plezier met je one S, ik heb hem zelf nu een paar weken en erg blij mee.

    Leuk dat zo een kereltje blij ermee is, ik had dat met mijn neefje hij viel helemaal stil, nieuwe generatie Xbox fans :thumbs:
     
    AnubisNefer en titan1980 vinden dit leuk.
  15. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Maar nu ik de hele set weg heb gedaan, ben ik wel opzoek naar een goede nieuwe headset voor de party's... welke gebruik jij?
     
  16. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Logitech 633 die heb ik gewonnen met een race wedstrijd bij cool blue, erg goede headset maar ik heb ook de headset van Xbox zelf en die is kwa prijs kwaliteit erg goed!
     
  17. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    Die van €59,99 Microsoft Stereo Headset?
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Daar zou ik niet meer dan 40 voor betalen. Stom plastic ding.

    Zelf nu een jaartje de Hyper x Cloud of Hyper cloud. Ontzettend stevig, goed geluid en comfortabel.
     
  19. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ok maar ik heb een surround sound thuis wil dus geen geluid van games horen door de headset, ik zoek iets zoals die je standaard bij de eerste generatie One's meekreeg dus over 1 oor en dat je niet qua oren afgesloten word van de buitenwereld...
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan heb je alleen die standaard xbox headset geloof ik. Dat is nog ergere rommel :+ je kan kijken naar pc spul. Tegenwoordig kan elke headset op de xbox aangesloten worden.
     

Deel Deze Pagina