1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    1.
    Gewoon niet doen, je bent pas level 29, de belangrijke quests komen van zelf. Volg de story line van je originele character, dan levelt die vanzelf.

    2.
    shards, energy inleveren bij de speaker voor geld of motes. Je hebt er niks aan, je doel is om level 40 te worden en de oude raids ga je toch niet spelen ;-)

    3.
    De exotics hebben nog nut totdat je de max level wordt van die wapens, dan moet je andere halen bij de kiosk in de tower, kost wat marks dacht ik.

    4.
    Is allebei mogelijk (je hebt alle dlc, dus maak je niet druk)

    5.
    Chroma's zijn gekleurde dingen die je op je gear en wapens kan doen voor personalisatie (bij level 40 pas)

    6.
    Three of coins vergroot de kans op een exotic drop in de crucible, weekly, daily, nightfall prison of elders etc.

    7.
    Kijk in je directory voor de crucible teken, klik erop en je ziet alle modes. Incl korte omschrivjing

    8.
    Kijk in je directory (map) alle dailys etc staan linksonder (icoontjes)

    Succes Hahahahahahahah
     
    Kevf vindt dit leuk.
  2. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    - Die abandoned missions hoef je niks mee te doen.
    - De materials uit oude raids kun je omwisselen voor motes bij de Speaker n de Tower. Motes kun je gebruiken om wapens en armor te 'vullen'.
    - Exotics die je in jaar 1 hebt gekregen kun je uit de kiosk een jaar 2 versie van krijgen (hoger light level en te infusen naar 335)
    - Je character leveled naar level 40, daarna gaat het om een stijging van je light.
    - Chromas zijn kleurtjes voor op bepaalde gear en wapens, cosmetisch dus.
    - Xur is nogsteeds Xur, maar er bestaan nu Three of Coins die je bij hem kunt kopen en in kunt zetten in the Crucible of tijdens een Nightfall of Strike waardoor je kans hebt op een Exotic Engram drop.
    - MP Modes:

    Clash: Team DM
    Rumble: FFA
    Control: CTF
    Rift: Een spark pakken en droppen op een aangewezen plek (Team Based)
    Salvage: Een punt veroveren en verdedigen
    Elimination: 3 vs 3 met reviven van teammates (zoals Trials)
    Skirmish: 3 vs 3 Team DeathMatch

    Dan heb je nog varianten met Mayhem (Snelle recharge van Supers, nades en melee), Inferno (Geen radar)
    - Volgens mij openen weeklies en dailies op level 40 ja.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    @BFR

    Zo, jij had zin.... ;-)

    Iig kan @Kevf met onze antwoorden iig verder.
     
  4. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Goeie bui :)
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Echt schattig zo'n destiny noob al die vragen te zien stellen. Dan realiseer je je pas dat ze veel hebben veranderd in een jaar tijd
     
    Kevf en Rampage vinden dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    Dit zal alleen nooit veranderen... Destiny PvP is echt een van de slechtste ooit. Geen enkel wapen "voelt" ook meer lekker om mee te schieten.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    PvP doe ik ook alleen maar een enkel potje af toe, voor de voorraad Leg Marks en mijn wekelijkste doosje verassingen, maar meer ook niet.

    Grootste ergenis die ik heb met Destiny is de hoeveelheid mensen die alleen maar hun eigen gang lijken te gaan tijdens PvP of een strike.

    Viel me een aantal weken geleden al op hoe slecht de skills van je medespelers zijn t.o.v. vorig jaar. Echt een ergenis hoe vaak je een pug in PvP verliest. :mad:
    En bij strikes idem dito. Mensen die niet door hebben dat je het gros van Sunless Cell gewoon door kunt lopen en je vijanden moet skippen.

    Gaan ze alle random NPC's lopen afknallen, nergens voor nodig. Sunless Cell is maar één voorbeeld. De andere is aan het begin met die Flayers, als je nog net niet in de instance zit en mensen de NPC's voor de ingang naar de instance gaan afknallen. Echt iedere keer weer. |:-

    Dat was het voor mij wel en daarom speel ik ook niet continu deze game, dan kan je je blijven ergeren. :)
     
  8. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Epic filmpje man! :thumbs::+
     
    Rampage vindt dit leuk.
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gistermiddag dan toch maar opgestart.....maatje van me dacht toevallig precies hetzelfde, lol.

    Lekker effe ge-ironbannert. Lag viel me echt 100% mee....hier en daar wel een red bar die lastig te killen was, maar het viel mij reuze mee (in vergelijking met de laatste keer dat ik het speelde)...geen teleporterende tegenstanders.

    Wel een hoop ikoontjes op de Tower, en een hoop meuk rijker (kleurtjes voor op je armor? nee dank je captain planet).

    Oh ja, Iron Banner.....was level 313, maar op het einde van de avond een mooie lvl 320. Zo lekker dat infusen gewoon de max level overneemt.:D

    Qua main gun ben ik er nog steeds niet uit.....Suros was wel redelijk, maar aangezien iedereen nu met de Mida schiet, die gister ook maar gebruikt.....ging wel lekker.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Handcannon ... heb soms het gevoel dat m'n schoten verdwijnen. First Curse, het kanon ... nope. Van dichtbij mis je.
    Pulse Rifle ... laten we eens wat anders proberen als de Hawksaw of PDX. Nope, leg je af. Zelfs met een Grasp.
    Fusion Rifle ... ook een hit-and-miss categorie. Ene moment snipe je iemand, andere moment vliegen je kogels direct met een hoek van 45 graden je wapen uit.
    Sniper Rifle ... headshots die niet registreren (kan @bulletproof010 over meepraten :+)
    Auto Rifle ... nope. Dikke nope. Tenzij je gezegend bent met een Shadow Price met dikke goddelijke perks ... anders kom je niet aan de bak.
    Sidearms ... pff! Hahahaha :+

    De vertraging in PvP is gewoon te merken. Sinds dat SBMM en niet CBMM de overmacht heeft genomen zie je steeds vaker van die COD-achtige kills. Slaat echt als een bevroren frikandel op een trommel .. PvP moet leuk blijven. Maar Bungie vind het blijkbaar belangrijker dat de pro's tegen de pro's uitkomen en de n00bs tegen de n00bs. Want stel je voor dat die n00bs het afleggen. Kan me niet echt voorstellen dat de beginners zo vaak verliezen.
     
  11. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Primary weapons hebben in t algemeen een buff nodig(JaJa behalve die verdomde universal)...
    Mensen lopen nu bijna allemaal met een shotty rond te rennen springen glijden op je af en voordat je ze neer hebt met je primary kan je al een hap hagel eten van die schijtwapens!
    Het is echt misselijk makend als je ziet hoeveeel mensen op deze manier pvp spelen.. Of t nou clash is iron banner of trials.. Iedereen loopt/glijd of bunnyhopy mAar rond met zn shotty.. Vind t zelf daardoor echt een stuk minder leuk worden want ik word of verplicht een shotty te dragen om andere shotties te counteren of mn TLW te dragen want die gun kan soms ook nog aardig die shotgunhomos counteren.. Maar alsk met een sniper en bv een hawksaw wil rond lopen dan weet ik dat ik dik geraped gaat worden door die konijnen met shotguns.

    Laat shottguns maar lekker werken hoe een sniper werkt.. Headshot is 1HK en body shots 2 hits.. Dan moeten ze tenminste nog een btj aimen ipv hersenloos een kant op schieten..
    Plus prmaries buffen in t algemeen.. Dat zou voor mij al een stuk schelen.
     
    AnubisNefer, CrazY en Rampage vinden dit leuk.
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dit dus.
    Helaas zien mensen zich genoodzaakt een wapen te pakken waar ze wel kills mee kunnen maken. De Universal Remote of (een willekeurige) shotgun met range is vaak hetgeen wat je nu tegenkomt in PvP. Erg jammer.

    Helaas luistert Bungie erg vaak naar mensen die klagen. Mensen die vinden dat een bepaald wapen overpowered is. Je hebt het zelf meegemaakt met TLW en Thorn. Twee wapens die een lichte nerf nodig hadden maar kapot gemaakt werden door Bungie. Het is allemaal niet consistent genoeg. Het ene moment heb je met een handcannon iemand zo plat omdat je kogels wel aankomen en het andere moment schiet je lucht.

    Year 1 had misschien z'n mankementen maar daar had ik meer lol. Y2 is gewoon rampzalig na alle nerfs en (zogenaamde) buffs. Vrees dat Y3 niet anders gaat worden. Zolang er maar mensen wat te klagen hebben over een bepaald wapen ... tja, laat Bungie het dan maar slopen.
     
  13. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Nu word ik sowieso al snel gekilled in pvp, maar het is inderdaad 85% door een shotgun. Best wel irritant ja.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Was het al een tijdje van plan ( want PS4 staat in de huiskamer en de bank gamet toch ook wel erg lekker, als de vrouw des huizes er even niet is:+ ) maar door het extra jaar exclusiviteit voor de PS4 heb ik Destiny ook voor de PS4 gehaald en ga een nieuw character volledig levelen. Had nog geen hunter, dus nu maar op deze manier dan.

    Leuk om weer eens vanaf het begin te spelen. De vormgeving van de quests en uitleg is nu ook zoveel beter dan in vanilla destiny destijds, het lijkt alsnog vrij vers allemaal. Zeker om dat ik op level 10 al missies van the dark below gevoerd krijg. Er is genoeg te doen voor een nieuwe speler:thumbs:

    Mochten er meer naar de PS4 overstappen en zo nu en dan een fireteam willen starten mijn PSN tag(?) is: Porunga_NL
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Misschien dat ik wel weer ga beginnen, weet wel dat @AnubisNefer een fanatieke Destiny speler is :)
    Schijnt nog aardig te zijn ook.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hahahahahahaha, rotzak.
    :)

    Als ik online ben, kan je altijd joinen D.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Aardig slecht? Jk ;)

    Maar overstappen voor wat exclusives.. ik vind het nogal niet wat :+ veel plezier iig bij de dark side Porunga!
     
    Porunga NL vindt dit leuk.
  18. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ga vandeweek ook voor het eerst een nieuw character starten (heb een Khostov nodig om te dismantlen in ROI :+) En mis de human grimoire, dus het wordt een female hunter.
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Die heb je toch niet echt nodig? Ik meende dat ie ook dropte in patrol of zoiets.

    No. Way Dat ik 1 van mijn characters gaat deleten hiervoor.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Echt een ps4 speler :+ groepje op de xbox hebben allemaal minstens een poppetje verwijderd volgens mij die khvostov was in Y1 namelijk behoorlijk goed in crucible. Ik weet nog dat er een filmpje voorbij kwam over de eerste irpn Banner dat iemand gewoon positief ging met dat wapen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina