1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assetto Corsa

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 3 jun 2015.

  1. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Daar wacht ik nog even mee tot vrijdag. Twitch bant je nogal snel voor het streamen van nog niet-uitgegeven games. Deze week ook weer over gelezen met de nieuwe Deus Ex. Soms blokkeert Xbox Live het ook gewoon direct, maar als ze dat niet doen zal ik wel een paar filmpjes maken.

    @B Tender had het gevraagd en het zit er niet bij. Ik denk dat het een exclusieve deal met Gamestop is, heb je in Europa niet zoveel aan dus. Maar vreemd genoeg is er op de Xbox Live pagina geen Prestige Pack of iets dergelijks, misschien zit die automatisch inbegrepen bij de Europese versie? Hij komt ook een paar dagen later uit in de VS, dus wie weet.

    Edit: Oh, Prestige Pack staat er inmiddels wel op. Maar zelfs bij de digitale pre-order krijg je hem er niet bij en apart kopen is ook geen optie.
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Idem

    Dit werd mij verteld:
    Staat tegenover dat hij bij Yourgamezone goedkoop aangeboden werd, waardoor ik persoonlijk het niet als iets onoverkomelijks zie :)
     
  3. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks for the info ik ga dan toch voor de versie inclusief dlc .

    Hier nog iemand die een beetje het menu en opties laat zien.
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb hem zojuist bij yourgamezone besteld voor de xbox. Hij stond op direct leverbaar. Maar nu ik de game heb besteld staat het niet meer op voorraad en kan ik de game niet eens meer vinden op de site. Wat is hier gebeurd?
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Je hebt in principe gewoon een spel bij ze gekocht en je kunt het normaal gesproken op korte termijn thuis verwachten. Vragen kun hen het best direct stellen. Mijn ervaring is dat ze erg snel reageren op vragen. Misschien heb je gewoon het laatste exemplaar op voorraad gekocht. :)
     
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Als je in je mail een bevestiging hebt gehad is er niets aan de hand. Dan heb je waarschijnlijk het laatste exemplaar.
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb inderdaad gewoon een bevestigingsmail gehad dat mijn bestelling betaald is met ideal. Ik heb ze wel even een mail gestuurd.
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Waaaat dit zou echt superkut zijn!
    [​IMG]
    Ik weet niet of hij nu doelt op de eerste dagen, of in het algemeen.



    Het zou de grootste vergissing in racegamehistorie allertijden zijn. Ongelofelijk.
    :mad::mad::mad::mad:
     
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    "Currently" zou moeten betekenen "op dit moment" lijkt me. Het zou anno 2016 echt killing voor de game zijn op de console.
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben hier best pissig over :mad:
    Het moet er gewoon vanaf dag 1 inzitten zoiets. Ongelofelijk. Flikker een eind op met je halve games die (wellicht) stabiel draaien, wanneer je klanten betalen voor een hele game.

    Quote1: Hello! We currently do not support private lobbies on consoles but we intend to have plenty of servers available on release.
    Quote2: Priority is to release a stable game with great driving. Then build and listen to the community as with PC. Join the forums!
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2016
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Speciaal voor Tender-san ;-)

    [Media]
     
    B Tender vindt dit leuk.
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Het zal er toch wel inzitten. Kan me geen serieuze racegame heugen die het niet heeft.
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Dope. Net een mail van yourgamezone dat de game verstuurd is. Ik had dus serieus het laatste exemplaar. Morgen lekker gamen.
     
    HRT WietHoK NL en B Tender vinden dit leuk.
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    pcmasterrace
     
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Als er vanaf release private lobbies zijn is het toch prima?
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik moet het nog zien.. Het is zoals ik het lees nu de bedoeling dat wij het op officiële forum gaan bedelen of zij deze vitale functie asjeasjeblief willen toevoegen, en ik verwacht niet dat ze dit binnen 3 dagen voor elkaar krijgen.

    Ze zullen het wss over 2 maanden met veel tromgeroffel en borstgeklop aankondigen als 'grote update' aan de game en zichzelf heel goed vinden omdat ze zo goed naar de community luisteren. Bahbahbah:mad::mad::mad:
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2016
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zoals gezegd, ik wacht nog wel effe met deze game. F1 en Pcars bevallen nog prima.
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    +1
     
  19. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik heb een jaar geleden zijn blog nog redelijk regelmatig gelezen, wat een ongelooflijke knuppel is dat. Die gozer leest echt alleen maar wat hij wil lezen en heeft zijn conclusie toch allang klaar voordat er een 'nieuwtje' langskomt. Nu lult die in de laatste alinea ook maar weer wat raak met zijn review embargo. En dan in de comments F1 2016 en de Forza games prijzen als racesimulators. Ja hoor.
     

Deel Deze Pagina