Die tire management doe ik echt dramatisch dik in het rood, of ik moet super langzaam gaan. Wat kan ik nog meer doen dan eerder van het gas af en niet vol in de ankers bij het remmen? Btw wel erg jammer dat je deze game niet gewoon samen kan spelen op 1 xbox. Ik kan me nog tijden herinneren van grand prix 2 rond 2000 ofzo? Dan kon je bijvoorbeeld een race doen kies je vooraf het aantal spelers en moest je afwisselen. Lichtje ging knipperen om aan te tonen dat de volgende speler aan de beurt was en de AI nam het dan een paar rondes van je over.. Good times! Edit: kon je dus ook de AI de schuld geven als het wat minder ging.
Niet te vroeg weer het gas intrappen, gas geven en sturen tegelijk is funest voor je banden. Proberen voldoende snelheid te bewaren om je auto de bochten door te laten rollen.
Beste mede F1 ers met onze vaste clubje racers willen we een seizoen doen we spelen op de Xbox met joypad en willen graag zonder ai racen en zonder poespas zijn er nog mensen die graag meedoen vanaaf gaan we wss van start voeg me toe op live sandrog en stuur een berichtje alleen serieuze gamers thx Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Sowieso oom gewoon rustig rijden.De tijden die je moet halen zijn vrij ruim genomen dus op de meeste circuits kun je bijna "kruipend" je tijd neer zetten en zo makkelijk een paarse tyre wear halen
Kreeg gistermiddag de kans bij een vriend om de game met stuurtje (Thrustmaster T150) in F1 2016 de mercedes over Baku te sturen. Na beetje inrijden zat het gevoel er eigenlijk al snel in. Reed uiteindelijk met stuurtje zelfs sneller dan die avond thuis met controller (was geen perfecte ronde met controller) dus was wel trots op m'n stuurtje-skills. Had nog wel wat assists aan (beetje ABS, beetje TSC, en racelijn). Links stuurtje (pc), rechts controller (xbox) En oja, ik heb F1 2016 dus ook gekocht!
T150 is geloof ik 150 euro, prima stuur voor het geld. Valt nog mee, je kunt veel meer uitgeven. Lager zou ik niet gaan.
Heb sinds een paar maanden weer een stuurtje en stoel en wil echt niet meer zonder. De hele beleving is zoveel gaver en de tijden zijn ook beter. Heb zelfs een F1 stuurtje erbij.
Pro career is niet te doen verplicht lage cockpitvieuw geen assist en ronde tijden die heel dicht bij de echte coureurs liggen veel oefenen dan lukt het misschien wel ik heb er het geduld niet voor.
Eerste seizoen zit erop, 10e geworden in het rijdersklassement in een Manor. Kon na het seizoen mijn contract verlengen of overstappen naar Toro Rosso, McLaren of Haas. Naar McLaren gegaan!