Wat een style Roze schoentjes, rode handschoenen, geel shirtje en een bruine broek. Oh, en een zwaard met roze glyphs haha
Dat zoveel mensen die bril zo mooi vinden. Dat ding haalt me totaal uit de sfeer. Zelfde met dat masker.
Deed hem op om juist een extra lelijk poppetje te maken. Geen zorgen ik was alleen een alchemy build aan het uitproberen en die dyes ondertussen ook maar even geprobeerd. Ik vond toch dat ik meer punten in combat wilde hebben, dus mijn build even aangepast daarvoor. Die manticore ziet er wel vet uit hoe? Ik heb alleen domme kleuren
Ah oke gelukkig maar. Manticore is idd nice. Is Witcher 1 gear. Dus dat is wel tof. Je kan je armor kleur geven met Dye waar je formulas voor kan vinden. Viper armor in het wit bijvoorbeeld.
Wit/Grijs/Zwart/Donkerrood lijkt mij denk ik wel wat Even kijken waar ik dat kan vinden. Pfff, die uit de kluiten gewassen Sandshrew was echt moeilijk met deze nieuwe build. Normale poppetjes gingen heel snel neer, maar zo'n groot beest... Kreeg er weinig grip op. Wel fucking tanky met zo'n alchemy build
Welke idioot heeft die kut race bedacht? Man man man... Uur verder (vooral omdat een game laden al 4 minuten duurt) en uiteindelijk gehaald door te stoppen voor die kut poppen ipv er zo snel mogelijk doorheen te gaan.
Ach, ik had explosive arrows equipped en daar reageerden die dingen niet op, moest ik een save terugladen
Ik was er bang voor dat ik die borden het lastigst zou vinden, maar die raakte ik wel. Het waren die klote dingen die je bijna niet geraakt krijgt ook al raak je ze volop. Maar bedoel je verder terug dan de race? Bij mij werd die voor de race opgeslagen.
Ik ben sinds kort met die DLC begonnen en ik moet zeggen "Hearts of Stone" is weer geniaal. Vooral die twee nieuwe main characters zijn echt geweldig. Master Mirror is een heerlijk naargeestig karakter.
Haha ik had dus precies hetzelfde. Alleen in eerste instantie niet door dat ik geen extra tijd kreeg ondanks dat ik de borden raakte. Vroeg me al af waarom mijn tijdbalk zo snel afliep en ik het nooit kon halen terwijl ik alles raakte. 2e poging alleen de poppen geraakt, was voldoende. @Maddmonkey hij moest wel een extra save game teruggaan want bij het checkpoint waar de race begint kun je je arrows niet meer veranderen. Hadden ze wel anders mogen doen.
Net Blood & Wine afgerond, man oh man wat een heerlijk spel is dit toch. Blood & Wine tilt de Witcher 3 echt nog eens naar een ander level. Jammer dat Witcher 3 klaar is nu, had nog wel door kunnen gaan met deze game ondanks de 185 uur die ik er al in heb gestoken en het halen van level 53. Net nog missie gedaan met Roach Spoiler prachtig die conversatie met Roach en de zelfspot in de game. Laatste missie ook geniaal (MAJOR SPOILER) Spoiler Terugkomen in het huis en daar zat Ciri, mooie afsluiter, helaas geen Yennifer..
NOooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOooooooooooooooooooooOooo Uitgespeeld Ohja, Spoiler: Spoiler B&W einde Alles dood gegaan bij mij Lijkt mij niet het goede einde, maar dit was wel echt geweldig neergezet allemaal. De emotie in de gezichten, de converstaties, de dubbelzinnigheid van gevoelens en dat zaken soms onvermijdelijk zijn. Beste expansion die ik ooit heb gespeeld. Cyberpunk gaat echt een instant buy worden. Misschien dat ik daar zelfs wel een collector edition oid van koop. Absolute top dev dit.