1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Deus Ex: Mankind Divided

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 apr 2015.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Paar uurtjes in de game maar het spel pakt mij helaas niet, het sfeertje is opzich wel leuk, maar vind de controls niet echt lekker
    Die augs zijn best wel tof, verhaal raakt mij ook helaas niet.
    Jammer gaat de verkoop in.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Controls raakte ik ook niet aan gewend; heb die snel op FPS gezet. Speelt heerlijk.

    Ik vind de game geweldig....open worldy had van mij niet gehoeven, maar vind het niet storend (tot nu).
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Shit, hoe kom ik bij het punt dat ik mijn augs kan laten controleren? Ben dus nog aan het begin van de game, maar kom niet langs die gozer die voor een deur staat waar ik langs moet om mijn augs te laten controleren. Als ik er langs probeer te komen is het snel afgelopen met me. =( Ondertussen daardoor al een paar side missions actief, iets wat ik ook liever even had willen voorkomen tot na de controle van mijn augs. =(
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als je daar al niet langs komt .... Tis Deus Ex he, altijd meerdere manieren om ergens te komen. Tip, kijk eens goed rond, kijk eens vaker omhoog ...
    En die andere entrance ligt niet altijd direct dichtbij, soms moet je wat verder weg kijken ...
     
    Arno S. vindt dit leuk.
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Klimmen en klauteren ;) dan kom je er wel langs.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nu zeven uurtjes onderweg in de game, maar weet niet of dit wel een game voor mij is. Dat ongezien blijven en dergelijke is toch niks voor mij ben daar veel te ongeduldig voor en wil telkens te snel. Ik had het wel kunnen weten, maar blijf het toch telkens weer proberen lol.
     
  7. ViKtor_VauGhn

    ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap wat je bedoelt ik was voorheen ook slecht in stealth games maar wanneer je het eenmaal te pakken hebt gaat het echt wel en is het echt uitdagend. Misschien anders op een lager niveau spelen ?? Wat ook helpt is veel gebruik maken van je saves kun je beetje uitproberen en bij een fuck up kun je je save laden daar leer je ook het spel door kennen.
     
  8. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Toch bijzonder hoe men er met andere verwachtingen ingaat. Deus Ex is altijd open in opzet geweest. Gewoon spelen zoals jij denkt dat het goed is.
     
  9. ViKtor_VauGhn

    ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt inderdaad maar ik denk dat velen ervan uit gaan dat het een actie game is maar er komt wat meer bij kijken alleen het verhaal al en al de factions die je moet onthouden ik vindt het tof maar als nieuweling kan het wat overweldigend zijn. Maar als je net in die wereld komt kijken en er niet zoveel ervaring mee hebt kun je beter even wat lager beginnen en beetje testen wat er wel en niet kan zo leer je beter inschatten.
     
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Haha ik had geen verwachtingen ervan zou de game eigenlijk niet eens halen, maar ja domme ik kwam in de winkel en de game waarvoor ik zou gaan was uitverkocht dus nam ik deze maar mee. Achteraf misschien niet zo slim, maar ok misschien dat het nog veranderd en dat ik er ineens wel in kan komen en wel het geduld kan opbrengen.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Je kan er toch gewoon gun blazing doorheen? Het moet niet stealth ofzo he. Als dat niet je ding is. Of je gebruikt je powers meer etc.
    Ik zelf vind wel leuk om stealth te spelen maar nog pakt de game me niet echt verder.
     
    White Hawk, Killamonkey en Mallakai vinden dit leuk.
  12. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Had je eerst beter Human Revolution kunnen proberen, deze was laatst nog gratis met Gold Sega!
     
    ageQned vindt dit leuk.
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Stun gun ❤️
     
    Arno S. vindt dit leuk.
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Uitgespeeld! Wat een toffe game alleen vond ik het verhaal niet zo sterk vergeleken met HR. Story was echt rommelig en bepaalde dingen blijven unanswered.
     
    Arno S. vindt dit leuk.
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    *kuchDLCkuch*

    Squeenix is echt smerig geworden....
     
  16. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Het zou echt lame zijn als de story beter is in de DLC. :+

    Ik heb de laatste dagen Mankind Divided keihard genolifed en enorm genoten van de game en idd de story is toch echt veel minder dan in HR, maar het doet bijna ook niks nieuws, het doet eigenlijk veel dingen wat HR zo goed maakte(wat je kan zien als een positief iets).

    Alle achievements unlocked behalve 2 achievements uit Breach Mode, echt wat een saaie mode is dat (imo) ik weet niet eens of ik dat wel ga completen :+
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2016
    Arno S. vindt dit leuk.
  17. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Jammer van die controls. Hierdoor kon ik niet in human revolution komen ..toch maar laten liggen dan waarschijnlijk
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ....je kunt het instellen zodat het speelt als een fps.....als je echt interesse hebt in de setting van de game, zou je het daar niet voor hoeven laten.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dit is echt een must moet ik zeggen, al had ik zelf totaal geen problemen met de controls in HR. Als FPS spelen is wel even wennen, maar het went net zo snel imo als andere vergelijkbare manieren van control settings. :)
     
  20. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Heb de hele game met de HR controls gespeeld, ideaal voor stealth.
     

Deel Deze Pagina