1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    whaat? :eek:
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij zeiden ze al voor de beta. Dat we moesten genieten van de beta tanks. Omdat ze in de volledige release niet zo sterk meer waren. :)
     
    Tim vindt dit leuk.
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Is toch altijd zo dat games met EA Access een week eerder te downloaden zijn?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar veel mensen zeiden dat het nu samen met de Enlister versie ging vallen. Wat wel logisch is.
    Maar blijkbaar is het niet het geval. Van BF zelf.

    "Also coming in the fall, EA Access members on Xbox One and Origin Access* members on PC can experience the dawn of all-out war first with Battlefield™ 1Play First Trials on October 13, ahead of its October 21 worldwide launch. From EA's DICE Studios, only in Battlefield 1 will you bring a horse to a tank fight and squad-up with your allies in epic multiplayer battles with up to 64 players. Through ever-changing environments at the dawn of all-out war, no battle is ever the same."
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Of er moet meer tegen gedaan kunnen worden of minder damage, maar 100% mee eens. Al meerdere keren enorme killstreaks in dat ding gehaald.
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Oke. Maar dan mag ik de game dus al downloaden etc zonder dat ik nog iets gekocht heb? Vreemd toch? Denk dat je dan ook online de BF1 moet aanschaffen? Anders kan ik 1 week gratis spelen en hem dan niet kopen bij wijze van als ik een CD wil?
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat tweede kan. Is 10 uur speeltijd zonder dat je de licentie van de game hebt.
     
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Hoe zit het eigenlijk met alles wat je nu vrij speelt en de levels die je nu behaalt? Wordt dat straks weer gewoon gereset met de release van de volledige game?
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Wordt gereset.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    @Pride Dat is gewoon de trial van EA Access. Je zit nergens aan vast. Je hoeft hem niet per se digitaal te halen of zelfs game.
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ah ok duidelijk. Maar van de 13de tot 21ste heb ik er allang 10 uur opzitten haha. Als je dan de digitale game hebt kun je zeker wel gewoon meer als 10 uur maken?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee. Is gewoon max 10uur. Maar als je ea access hebt en je haalt hem digitaal dan krijg je wel 10% korting.

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
     
    Pride vindt dit leuk.
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Moet mijn eerdere mening bijstellen; gisteren met een volle party squad geknald, en dat ging heerlijk.
    Setting vind ik nog steeds beetje meh (had liever iets dichter op WW2 gezeten), maar doet me steeds meer denken aan BF1943...en dat is goed.

    Vliegtuig is ook heeerlijk. Krijg in BF4 nooit iets neergeschoten, ze hebben mij altijd eerst, maar nu in 1 potje 4 planes neergehaald.
    Ook geniaal dat je je eigen plane kunt repareren!
     
  14. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Die tank hunter attack plane is best ziek trouwens, je one shot gewoon andere attack planes, en de bomber disable je met 1 shot.

    [​IMG]
     
    heuft vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan is ie al geraakt. Heb een filmpje dat ik een vliegtuig 2 keer moet hitten
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @Maddmonkey : "... jezus man. Hoe vlieg jij? Misselijkmake... O, je zit achter iemand aan"

    :+
     
    iNdie^ en Maddmonkey vinden dit leuk.
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Volgens mij is er alweer het een en ander aan de hand. Tot nu toe in elke server spawn ik zonder wapens, dus dan kun je niks. Soms werkt een ander wapen selecteren of eentje oppakken wel, ook niet altijd. Net deed het menu een beetje vreemd en kreeg ik opeens weer het 'Loading game' scherm.. Nu hangt hij vast. Beetje vaag dit.
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Vandaar dat ze het een beta noemen
     
  19. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Komt er nog een map bij in deze BETA? Ben benieuwd hoe het speelt als het niet zo ongelooflijk groot is waardoor snipers allemaal zich verstoppen.

    Gaat op deze map voor mij gevoel allemaal te langzaam, iedereen ligt verstopt of zitten in een tank. Ben echt benieuwd hoe deze game is als de map niet zo groot is.
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    no shit sherlock
     

Deel Deze Pagina