1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Maar je moet wel de tanker- of piloot class zijn om te kunnen repairen.
     
  2. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik vind met muis en tobo spelen exact hetzelfde als cheaten, het blijft jammer dat dit mogelijk is op de xbox. Tevens is het totaal niet nodig, aimen lukt prima met een controller.
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    K&M mogelijk op xbox? Damn dat is inderdaad niet echt fair.
     
  4. nicotet

    nicotet Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je met de xbox de gameplay opnemen?
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik moet zeggen ik ben positief verrast :+!
    Game speelt lekker, oogt prachtig!

    Misschien toch wel halen.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Xbox knop dubbeltappen en dan X. Daarmee Neem je de laatste 30 seconden
     
    nicotet vindt dit leuk.
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik speel de PC-versie, heb geen hedendaagse console meer. ;)
    Vandaar ook dat ik zo moet wennen aan de besturing, maar met een controller ben ik vrij kansloos en voelt de game ook ontzettend traag aan op de PC.

    Misschien als ik beter bekend ben met de maps dat ik wel nog eens een poging waag om de strijd aan de gaan met een controller. Blijft toch de meest ontspannen manier van gamen. :)

    Zou inderdaad niet eerlijk zijn als dat mogelijk is...
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2016
  8. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Kreeg een update van 109mb. Lijkt erop dat het laggy pauze menu en het einde van de ronde gefixt is. Ook zie ik nu de medal die ik heb getracked. Misschien is het levellen van de classes nu ook gefixt?
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Was voor mij allang gefixt. Kreeg al services stars en zag meerdere keren mijzelf rank up gaan met classes of voertuigen.
     
  10. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    als ik tijdens het spelen op start druk duurt het echt 2 minuten voordat ik in het menu kom, en als ik op back druk duurt het ook vet lang voordat ik weer in het spel zit. anderen hier last van? ik wil die vrouwen stem uitzetten/omzetten.
     
  11. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Dat zeg ik net :+ Die update heeft dat voor mij gefixt.
     
    heuft vindt dit leuk.
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hopelijk vanavond weer eens spelen. Geen tijd gehad de laatste dagen.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar kreeg jij nog steeds geen class XP dan de afgelopen dagen? Degene waar ik mee speelden de afgelopen dagen kregen ook gewoon unlocks vrijgespeeld.
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    oh... en het einde...ik las, aan het einde. dus dacht het menu aan het einde van elk potje. maar het is 'en'
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Gisteravond weer een paar potjes gespeeld. Ben erg onder de indruk. De wapens schieten lekker weg, lage instapdrempel vergeleken met BF3 en 4, en hoewel de map vrij klein, leeg en saai is, toch prima vermaak...

    Ook paar keer even kunnen vliegen, makkelijker dan in BF3/4, moeilijker dan in 1943.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vooral blij met de setting waardoor allerlei technische hulpmiddelen er niet zijn. (Denk aan auto lock-on missiles, UAVs, etc.)
     
  17. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja het is ook weer leuk om te vliegen net als in bf3. In Bf4 waren er veel te veel lock-on dingen waardoor je niks anders hoorde dan piiieeeeeeeeeep
     
    Rampage vindt dit leuk.
  18. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik kan momenteel niet spelen wegens een schouderbehandeling vanochtend in het ziekenhuis. Ik denk laat ik eens wat clipjes maken voor een kleine montage loopt die upload-app de hele tijd vast op het moment dat ik bijna klaar ben. Ook echt al 4 keer ofzo, wat een kutzooi zeg, niet te geloven.
     
  19. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Als je een laptop of pc hebt moet je gewoon naar www.xboxdvr.com gaan en je clips downloaden. Vervolgens met bijvoorbeeld windows movie maker of apple imovie in elkaar plakken, werkt veel beter dan die standaard app op je xbox vind ik. Beterschap met je schouder trouwens.

    @Maddmonkey Ja ik kreeg wel upgrades, maar mn level werd steeds gereset ofzo. Ik zat op level7 met scout en nu weer level 1.

    Btw ik neem m'n woorden terug van die update. Aan het einde van een partij bugged die hele toestand nog steeds en het pauze menu is af en toe nog traag.
     
  20. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Heb maar 2 uurtjes gespeeld maar weet niet wat ik ervan moet vinden. Ik ben heel erg aan de besturing/feel van BF4 gewend en had ook gehoopt dat dit zou blijven.

    Nu was m'n vriendin ook thuis dus kon me niet helemaal focussen, maar die heeft morgen de nachtdienst dus dan hoop ik dat ik er meer plezier uit kan halen :+
     

Deel Deze Pagina