1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Infinite Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 27 apr 2016.

  1. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Rampage vindt dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gad-ver-damme.

    BO3.5

    Waarom?
     
    Maddmonkey en viezeferr vinden dit leuk.
  3. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    |:-
    Precies dat zeg!

    Ik wil heel graag de COD 4 Remastered spelen, maar om €80,- te betalen met dit erbij....
    Ik betaal liever €100,- om COD 4,5 en MW2 remastered te spelen.

    Wat aan afgang dit zeg, ook weer die achterlijke exo-suites van advanced warfare.
    Jezus, wat ziet dit spel er kut uit!
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2016
  4. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik verwacht dat die remasteredvast wel goedkoper wordt, of los te krijgen gaat zijn na een tijd. Daar wacht ik wel op en anders lekker niet! Ben nog wel druk met BF1 tegen die tijd :D
     
  5. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik weet niet, ik heb juist het idee dat ze dat niet gaan doen. Zo smerig zijn ze wel.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Gezien ze duidelijk hebben aangegeven dat de remaster niet los te krijgen zal zijn zou het juist smerig zijn als ze het uiteindelijk wel gaan doen
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Vroeg me een tijdje geleden af, waarom heeft Infinity Ward nooit een James Bond titel gemaakt (tot nu toe alleen maar Treyarch twee keer of zo). James Bond IP lijkt me nog genoeg mee te doen. Als ze het dan in plaats van een COD doen, in plaats van ernaast dan geeft je de spelers ook meer ruimte en krijg je minder uitmelkerij zonder inkomsten te missen. Ene jaar COD en het andere JB of zo. Dan heb je ook niet elk jaar precies hetzelfde, zo lang ze het niet een COD met andere naam maken.
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Normaal altijd CoD gepreordered en blij dat ik het dit keer niet gedaan heb, maar blijf het volgen. :)
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zit nog te twijfelen om IW+MW (legacy edition) te pre-orderen voor 45 in keyshop voor pc. Valt opzich nog mee toch? Heb namelijk echt zin in MW.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  10. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Tis wel de meest complete shooter dit jaar. IW lijkt fris maar niet te overdreven en mocht je dat niet bevallen kun je terug naar MW.
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dan zou ik juist MW als eerste spelen, en als ik dat zat ben naar IW :p
     
  12. JustKaan

    JustKaan Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik had slechter verwacht van IW, maar als je actual gameplay ziet zie je dat het iig beter is dan BO3

    Het lijkt op BO3 qua movement en AW qua wapens, maar de maps zien er veel beter uit dan die van BO3
    Bij BO3 is het middenstuk van de map altijd erg groot en komen er weinig mensen naar toe, meestal gaan mensen via de zijkanten, bij IW ziet het eruit dat het niet een grote open middenstuk gaat hebben net als BO3 wat ik echt heel kut vond.

    Verder ben ik benieuwd naar hoe het speelt, al had ik veel liever een old-school CoD
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Modern Warfare Remastered krijgt toch alle maps uit origineel

    Uitgever Activision heeft onthuld toch alle zestien multiplayer-maps uit Call of Duty 4: Modern Warfare toe te voegen aan de remaster voor pc, PlayStation 4 en Xbox One.

    Bij de onthulling van Modern Warfare Remastered eerder dit jaar maakte Activision bekend maar tien van de maps te gebruiken. Nu heeft de uitgever deze beslissing teruggedraaid en besloten alle zestien maps uit het origineel beschikbaar te stellen in de remaster van de shooter. De zes maps die er nu bij komen, worden in december gratis beschikbaar gesteld.

    Modern Warfare Remastered bevat naast de multiplayer-modus ook de volledige singeplayer-campagne van de populaire shooter uit 2007. De remaster is alleen verkrijgbaar door speciale edities van de nieuwste game in de franchise, Call of Duty: Infinite Warfare, aan te schaffen. Deze verschijnt op 4 november voor pc, PlayStation 4 en Xbox One. Een losse versie van Modern Warfare Remastered is tot nu toe nog niet aangekondigd.
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik ging los bij die gameplay van MW man. Tering wat vet, alleen doet IW mij helemaal niks. Inspiratieloos en het is gewoon black Ops 3 2.0. Heb gameplay gezien van mensen die fanatiek CoD spelen en ik zie gewoon black ops 3 maar dan iets langzamer. Infinity ward claimt dat het jumpen in het nadeel gaat werken maar precies dat werd gezegd over black Ops 3. En kijk nu, het werkt gewoon in je voordeel.

    Maar MW ziet er zooo dik uit en met bf1 die uitkomt twijfel ik nu zwaar haha
     
    Oujdi vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    @Lijpe Mocro : Als je na het zien van 4K MP beelden van BF 1 nog niet overstag bent, en de inspiratieloze gameplay van COD, dan zou ik even een afspraak maken bij de huisarts. :+

    Trust me, en meerdere hier denk ik, dat BF 1 een flinke verfrissing is in de jaarlijks terugkerende games. Ik denk dat je er ook meer uren speelplezier aan gaat beleven dat repetitieve COD gameplay. :)
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hij heeft zoals velen gewoon de beta lopen spelen geel ;) raad ik jou ook aan ipv filmpjes kijken.
     
  17. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Heb liever dat deze game speelt als Blops 3 dan Advanced Warfare. Dat was pas een slechte en een onspeelbare COD. Vele zullen deze ook gaan kopen alleen maar voor COD 4: remastered.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan gaan ze dat dus wel doen :+



    Nou... Nee.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  19. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Denk dat ik waarschijnlijk BF1 én COD ga halen. Speel hoofdzakelijk alleen multiplayer shooters en beide zijn totaal verschillend.
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina