Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Dat Alcantara stuurtje ligt heerlijk in de handen. Kan ik van harte aanbevelen. Maar met mijn zweethandjes vrees ik dan weer voor snelle slijtage.

B Tender vindt dit leuk.
  2. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb voor mijn leather edition < 360 euro betaald dus dat scheelt je weer 20 euro in je overzicht @B Tender Lijkt me ook de beste deal op de langere termijn.

B Tender vindt dit leuk.
  3. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    B Tender vindt dit leuk.
  4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Knoop doorgehakt jongens!

Last but not least van deze mooie club zal jullie Tendertje binnenkort ook voorzichtig z'n eerste stapjes in het nobele stuurtjes-volk gaan begeven, met (voorlopig :) ) een TX-leather edition :) Bedankt voor jullie goede raad en aanmoedigingen naar deze stap de afgelopen jaren :)

Nou niet gaan huilen als ik jullie straks vierkant eruit rijd he :p

Divimus, Rossi46, Racerblade01 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Dus je doet zondag mee?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

6. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Zet je dan ook de lijntjes uit? :p

Kimi NL vindt dit leuk.
  7. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Wat betreft pedalen vond ik de reguliere T3PA pedalen (dus niet die pro box) van nul toegevoegde waarde t.o.v. de standaard pedalen. Heb er een tijdje mee gereden toen ik de set van Ruud thuis had liggen.

8. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Het koppelingpedaal is juist de reden dat ik die kocht. Zeker in combinatie met de T8 shifter is FM6 een stuk leuker..

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

9. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Awesome! Goede keuze ook, die Leather Edition heeft een prima grip en ziet er wat mij betreft veel strakker uit dan dat Ferrari stuurtje.

Hé, hé! Tender rijdt al zonder lijn in Assetto Corsa. :D (WietHok ook trouwens dacht ik) Nu hoeven wel alleen AC nog populair te maken. :p

In PCars is die nutteloos inderdaad, ik weet niet eens zeker of die game hem wel ondersteunt. In Assetto Corsa is die wel handig (zeker omdat sommige lobbies standaard handmatige koppeling aan heeft) en in Dirt Rally is het eigenlijk wel een must.

Rossi46 en B Tender vinden dit leuk.
  10. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Shifter heb ik niet. Maar spreekt me ook niet zoveel aan eigenlijk. In het koppelingspedaal zit sowieso nul gevoel en in shifter waarschijnlijk ook niet? (maar dan gebruik ik voor het gemak even de Logitech shifters als referentie)

11. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Mijn nieuwe motorblok is klaar!

(Op deze foto mis ik 1 dekseltje, maar zit er nu wel op)

Dex vindt dit leuk.
  12. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Jup. Ik gebruik de koppeling om te starten in PCars.

13. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Gaan er nog mensen voor Forza Horizon 3? Laatste keer dat ik serieus 'voor de fun' (snap je 'm nog?) geraced heb was GTA V, en heb me altijd rijkelijk vermaakt met serieuze competitie in Project Gotham Racing. Vind Forza Motorsport geen bal aan, maar misschien is Horizon een leuke afwisseling voor een wat ontspannere competitie naast het PCars geweld? (als die multiplayer het uberhaupt toelaat). Want ondanks dat het arcade is, kan het nog steeds erg competitief zijn. Filmpjes van FH3 zien er erg goed uit als ik eerlijk ben, dus vroeg me af of er nog wat boys van het PCars clubje ook FH3 gaan halen.

14. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik ga hem wel halen. Puur voor de fun.

Verwacht ook niet dat hij heel lang leuk blijft. Deel 1 en 2 heb ik na 2 maanden ook niet meer aangeraakt.

Dex vindt dit leuk.
  15. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ik zou PCars ook niet/amper meer aanraken als onze competitie er niet zou zijn. Vandaar dat ik 't vroeg :)

16. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik voorlopig niet. Van wat ik gezien heb, lijkt alles op Horizon 2,5 en ik vond deel 2 al een heel stuk minder dan het origineel.

Demo zou wel vandaag moeten komen, misschien kan die me overtuigen.

17. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Ik haal hem ook niet gelijk.. FH 1 en 2 was ik zo op uitgekeken.. Moet ook zeggen dat de map ook niet mega groot was in 1 en 2. Ik wacht ff af hoe de eerste weken gaan en kijk dan later wel weer een keer. FH is ook meer een game om te toeren met een groepje en dan is een grote map wel leuker.. Moet niet binnen een uurtje elke straat al hebben gereden

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

18. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Horizon 2 kon mij niet boeien, vanwege de kutomgeving. Ik vond het teveel gehyped op "verschillende ondergronden", "weerseffecten" etc. alsof ze iets moesten bewijzen. Daarnaast waren de auto's niet heel spannend.

Met horizon 3 hoeven ze niets meer te bewijzen in mijn ogen, voegen ze leukere auto's toe (Group B, Buggy's etc) en optische tuning. Als de handeling "On point" is, en tuning dus ook echt iets uithaalt. dan zie ik het als een andere setting voor FM6. en dan vind ik het wel een goede koop.

19. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Nope, totaal niet overtuigd.

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  20. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Is het weer het typische: "2 Missies, 3 verschillende auto's, bekijk onze open dynamische wereld die gescript is voor deze demo" demo?

Deel Deze Pagina