1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Rocket League

Discussie in 'Games' gestart door Racerblade01, 12 feb 2016.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Volgens mij duurt een seizoen 3 maanden en is het 1 augustus begonnen dus tot 1 november. Maar dit weet ik niet 100% zeker en heb niet de tijd om het op te zoeken.
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik maak echt teveel filmpjes haha dunno of iemand ze kijkt want dit topic is vrij dood maar toch :+ :





    Nogsteeds Challenger 3 divisie 3... wil challenger elite halen maar telkens als we bij divisie 5 komen gaan we weer terug.
     
    TobiasBB en Metal Mark vinden dit leuk.
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik verlies altijd veel snelheid als ik de boost gebruik. Druk je springen en boost tegelijk in?
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ligt aan de situatie, als ik snel hoog moet komen ( defence meestal of blocks ) dan spring ik, neus omhoog en dan boost + nog een keer springen. Dan krijg je heel snel veel hoogte. Maar meestal met aanvallen spring ik 1 keer en begin dan flink te booste tot ik bij de bal ben en druk dan nogmaals op springen voor de front flip / side flip net waar je heen moet. Dit kan wel maar 2 seconden nadat je bent begonnen met vliegen geloof ik anders werkt de 2de sprong niet meer.

    Voorbeelden van 2de keer A om de bal snelheid te geven:



    Dit is dan wel even voorbeelden van basketball maar werkt exact hetzelde in de normale modes maar kon zo snel geen voorbeeld vinden.
    En als je veel hoogte moet halen is het Springen, neus omhoog, boost, springen dus eigenlijk gewoon 2 keer recht omhoog springen tijdens het boost. Gebruik ik vrijwel alleen om tegenstanders te blokken of voor saves van snelle ballen.
     
  5. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    gratis update vandaag of morgen whopphopp
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Eigenlijk vandaag, maar nu staat er overal pas late afternoon PT... dat is middernacht of morgenvroeg pas hier geloof ik. Beetje leip om dan te zeggen 8 September als hij tegen 9 September pas in Amerika komt.
     
  7. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    ok ik ga een klacht indienen. dit gaat te fur
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Nieuwe update heeft de hele game onspeelbaar gemaakt. Rumble heeft veel potentie maar in de huidige staat is het niet te doen. De hele game (ook niet-Rumble modes) lopen nu met niet meer dan 10 fps en online staat het beeld regelmatig gewoon stil voor 5 seconden. Dit hadden ze nooit mogen uitbrengen.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Afgelopen nacht na de update 2 potjes gespeeld (3vs:cool: en had eigenlijk geen enkel probleem qua connectie, behalve de eerste 5-10 seconden ofzo toen hij niet registreerde dat ik over een boost pick-up ging... (wilde hem niet pakken).

    Kreeg trouwens als award na de match zo'n Maniac Mansion 2 topping (die groene alien), en meteen 'Equip' gedaan, maar verscheen niet tijdens het spelen. Beetje jammer. Zelfde verhaal dus als mijn Driveclub flag die niet verschijnt (ik rij nu rond met de Hong Kong flag...)
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ben benieuwd... ga vanavond proberen... hoop dat ik gewoon kan spelen haha morgen hele dag de tijd om te spelen zelfs.
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Meer mensen last van deze lag in rocket league? Waarbij ik in de party zegt dat ie t ni merkt ma tis echt kut spelen lal en soms dikke lag schokken dat beeld gewoon hangt
     
  12. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    tering lag man.
     
  13. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ja die framerate is ff kut, maar dat fixen ze wel weer. Ik vind dat Rumble echt schitterend, heb me er prima mee kunnen vermaken! Ook tof dat er nu allemaal nieuwe dingen te krijgen zijn uit die kistjes! Onderstaand een aantal video's van Rumble, ik vind het mooi! Zijn niet allemaal even bijzonder of mooi maargoed :)







    Vind dit zelf een van de mooiste tot zover:


    En dit kan dat helaas ook gebeuren :+


     
    Pride vindt dit leuk.
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Bij jou lagged die ook als de ziekte hoe kun je zo spelen man? Haha zelfs men auto rijd hobbelig. Had er echt veel zin in en dan soms nog extra vasthangen er tussendoor:

     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Om koppijn van te krijgen dat beeld. Hotfix had er allang moeten zijn. Een hele community die niet fatsoenlijk kan spelen..... En dan zeggen ze dat het door crossplay komt, maar dat heb ik af staan......
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hotfix is er! Maat van mij heeft al getest en werkt weer zoals voorheen. Vanavond dus eindelijk weer normaal game!
     
  17. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Super! Geen rubberbanding meer, wel stabiele framerate en lage ping. Goede patch. :)
     
  18. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Fijn dat de lag opgelost is. Weet iemand hoe het zit met die nieuwe Cars? Komen die weer een maand later ofzo? En ik heb een Champions crate gekregen maar heb een key nodig om die te unlocken kan je die alleen krijgen door te betalen?
     
  19. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Keys moet je kopen ja, uit die kratten kan je allemaal nieuwe dingen krijgen. Ik heb bijvoorbeeld dit gekregen:
    [​IMG]
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    @TobiasBB lucky you haha. Ik heb ook al wel dikke shit gekregen maar krijg geen kistjes meer haha gister 3 uur gespeeld en niks gekregen. Ranked / Rumble / Normal kreeg niks helaas :+ @Guilty 343 nieuwe auto's krijg je alleen uit de kistjes. En keys kosten inderdaad 1,50. Kunt beter 5 tegelijk kopen scheelt toch 2,5 euro......

    Edit: Mocht iemand zijn kisten toch niet openen zou ik ze wel willen. Kan ze ruilen voor items die ik eruit heb gekregen en toch niet wil, krijg je toch de nieuwe items zonder dat het je geld kost :+ Stuur maar PB bij interessen. ( Zit wel tijd op die items dat ze gerolen kan worden. Meeste kunnen van mij over 2 dagen gerolen worden pas. )
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2016

Deel Deze Pagina