1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17

Discussie in 'Games' gestart door Rebel112, 7 jun 2016.

  1. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Begrijp de meeste reacties hier niet. Vooral de mensen die zeggen dat het weinig is veranderd ten opzichte van Fifa 16.
    Het is toch juist veranderd?? De Engine, de gameplay, set-pieces, penaltie's en ook nog eens the journey erbij. Een hele story mode. Je kan weer heerlijke acties maken en doelpunten.
    Te veel mensen halen gelijk de negatieve dingen naar boven i.p.v. de positieve dingen en dat is altijd zo, jammer genoeg.
    Zoveel meer kanten kan je op dan bij FIFA. En ik heb de PES demo een kans gegeven, maar dat slaat toch nergens op...
    Blijft altijd alsof je in een soort rails loopt. De hele voetbal feeling bij FIFA is toch een heel stuk meer dan bij Pes, kom op man.
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Kun je ea acces gewoon in de xbox store aanschaffen?en is dat ook per maand opzegbaar?Wil het namelijk alleen aanschaffen zodat ik fifa de 22ste al kan spelen
     
  3. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, kost 3,99 per maand en je kan dan direct weer opzeggen en dan heb je dus een abbo voor maar een maand en kan je 10 uur lang fifa spelen vanaf de 22e
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik ben juist objectief.... maar wel kritisch. Op beide games btw.
     
  5. Airborne Ruben

    Airborne Ruben Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    1
    Pes op een rails??? Kerel jij kan beter nog even veel meer PES gaan spelen, want dan zie je dat je onzin praat. FIFA slaat toch helemaal nergens meer op. Als PES alle licenties had gehad dan ging iedereen voor PES.
     
    TStooker NL vindt dit leuk.
  6. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Pes op rails ja, Mannetjes lopen als aliens, geen feeling.
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Thanx man,ja langer dan een maand is ook niet nodig want gaat me alleen om fifa haha nu al schik van.Nog maar een weekje wachten,als ik het heb aangeschaft dan komt de 22ste vanzelf fifa in de store zodat ik hem kan downloaden?
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het vaste licenties praatje wat ieder jaar weer gebruikt wordt, hilarisch. Ik voorspel het even voor je: iedereen is aan het begin helemaal hyped voor PES ("the king is back" blabla) maar na een maandje of twee blijkt het spel toch weer onspeelbaar door de vele fouten. Zoals ieder jaar de laatste jaren.

    Wat ook ieder jaar gebeurt: PES-fans voelen de behoefte om in het FIFA-topic kinderachtig te komen provoceren. Doe lekker niet joh, blijf in het PES topic als je zo hyped bent voor je spelletje. Zien we je over een maandje of twee weer terug als PES tóch weer niet zo goed was als leek.
     
    AntraXxX, Rampage, Jorrie en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je praat echt serieus met je anus of niet?

    Het gaat om iemand zijn impressie. Zijn mening. Als hij vind dat PES speelt als een bak stront dan is dat zijn mening.
    Ik heb genoeg PES gespeeld en kan niet wennen aan het spel. De bal voelt als lood, ondanks dat sommige dingen als "echt voetbal" overkomen zie je heel vaak hetzelfde gebeuren.
     
    viezeferr vindt dit leuk.
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Eindelijk even drie potjes kunnen doen en viel me alles mee. Was even bezorgt, maar vind het allemaal redelijk goed. Heb helaas nog geen vrije trap kunnen nemen en daar wel erg benieuwd naar. Met name omdat ik er redelijk goed in was bij Fifa16.

    Wellicht straks nog even spelen.
     
  11. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat een amateurs bij ea... hoe kunne spelers als kovavic danilo Lucas van rm geen gameface hebben.. nolito die ook geen gameface hebt casemiro... echt amateuristisch
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Het is een demo, zal vast wel goed komen. Nolito had in Fifa16 ook gewoon een 'gameface'.
     
  13. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoop t.. in fifa 16 had nolito geen gameface
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2016
  14. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Elk jaar hetzelfde om, inderdaad, na 2 maanden weer te zeiken dat het een kut-game is :+
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Is ook bekend wanneer alle ratings van FIFA 17 bekend worden?
     
  17. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Saaslijer vindt dit leuk.
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Helemaal mee eens. Ik heb heel wat PES edities gehad, en dit jaar zelfs voor PES 2016 gegaan en het is echt zo. Na 2 maanden tot de conclusie gekomen samen met Stoempfel dat het niet te spelen is. Alleen al het feit dat de keepers alles doorlaten maakt het al vreselijk. Leukste is nog dat je dan te horen krijgt van de PES fanboys dat je ook niet met slechte teams moet spelen want dan zijn keepers gewoon kut (dus alles onder de 80 is niet te doen).
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat denk ik dus ook! PES 2016, het was om te janken. En ja, vooral door de keepers en scheidsrechters. Maar vooral de keepers zijn een essentieel onderdeel van het voetbal lijkt me. Dat zoog zo erg dat de hele game niet te spelen was. Het sloeg nergens op.

    De laatste jaren is dat inderdaad altijd zo. In het begin lijkt het allemaal heel wat en na een maand of wat, is dat helemaal weg. Ik zeg eerlijk, PES 2017 is echt heel vet tot nu toe, maar ik ben bang dat ik er over een maand heel anders over zal denken. Ik heb echt het gevoel dat er nog wel iets komt dat het uiteindelijk weer onbespeelbaar wordt. Zoals gewoonlijk.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    FIFA heeft helaas al jaren keepers die, op wat voor manier dan ook, de bal altijd voor de voeten van de tegenstander bokst :mad: Heel erg frustrerend. Blijft een aandachtspuntje jammer genoeg.
     

Deel Deze Pagina