Haha zijn jullie lekker bezig Ik vind jullie moeders ook geweldig!! Even serieus, het gebeurt niet vaak dat ik alle races rijdt in een Cup. Met mijn huidige race-vorm en stand in het klassement ga ik daarom zeggen dat de puntentelling mij gestolen kan worden!
Klassement maakt het voor mij juist motiverend om te oefenen etc. Maar nu even serieus, heeft je moeder de bos bloemen van mij en Rossi nog ontvangen?
Brieving Snetterton: WEER: Heat 1 optrekkende mist --> mooi droog weer WEER: Heat 2 opkomende bewolking (geen regen) INGAME TIJD: Start Practice: 11:00 uur, Start Heat 2: 15:00 uur DATUM: 15-10-2016 RONDEN per heat: 20 (incl formation lap) 20:15 uur: Lobby Open 20:30 uur: Practice 20:45 uur: Heat 1 (+/- 25 min) : Rollende start, reversed Grid o.b.v. huidige stand. (Pole Elite Cassi, op plek 2 Surrealistic, op plek 3 Danii, op plek 4 United etc etc etc.....mocht iemand niet meedoen of niet aanwezig zijn, schuift iedereen daarachter een plekje door.) 21:20 uur: Heat 2 (+/- 25 min) : Rollende start, reversed Grid o.b.v. uitslag Heat 1 Formationlap: Je wordt 1 voor 1 afgeroepen. Je rijdt rustig naar, bocht 2. De polesitter vangt tussen bocht 2 en 3 het veld op (opstel locatie). Als de laatste coureur is aangesloten rijdt het veld in lijn (nr 1 voorop, daarachter nr 2, etc etc. Let op dat je niet te grote gaten laat vallen, MAX 1 autolengte) met max 90 km/hr naar Bocht XX. De startzone ligt bij INGANG pitstraat t/m Start/Finish. We laten de penalties verder over aan de game.
Snetterton 200 heeft in bocht 2 een hairpin, of ik moet mij vergissen. En heb ik op de verkeerde baan geoefend
Minder bochten meer competitie! Heb hier sowieso nog niet gereden dus ben benieuwd. Alleen maar leuke herinneringen aan de laatste bocht
Gaat lastig worden vandaag. Weinig bochten maar er zitten wel een paar lastige tussen. Even kijken of ik vandaag nog wat rondjes kan rijden want de paar rondjes die ik gisteren heb gereden beloven niet veel goeds...
Fffaaak wéér een update! Volgens mij zit ik nog steeds in dat preview program, echt elke zondag dat ik mn xbox aandoe staan er weer 4gb aan updates klaar! Ook hier weer veel te weinig geoefend deze week, dacht dat effe snel een halfuurtje rondjes knallen wel flink zou helpen.
Zo ik ben er klaar mee voor in ieder geval vandaag!!! Wat een KUT avond!!!! Ik dacht dat we allemaal wel ogen hadden en wel wat rekening met elkaar konden houden!! Vandaag was weer komplete chaos wat ik zo allemaal zag!! Misschien tot volgende week Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk