1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2017

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 26 jul 2016.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Een resolutie van 3840 × 2160.

    [​IMG]

    Zoals je ziet past de huidige resolutie er 4 keer in en die van de Xbox One iets van 9 keer :+.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Mooi hoor, maar daar heb ik met mijn PC toch niets aan. En een Playstation heb ik niet, is me ook te duur.
     
  3. Airborne Ruben

    Airborne Ruben Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    1
    Xbox one verkopen en een PS4 4K aanschaffen?
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, er is nog iets anders: Ik speel zowat elke dag Pro clubs met een vast groepje en dat wil ik blijven doen, dus de Xbox 1 gaat sowieso niet weg.
     
  5. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Voor de PES2017 liefhebbers:

    DEELNAME IS GRATIS!!

    we starten bij Pesholland op 1 oktober met een nieuw seizoen Pesholland Masterleague Online. In tegenstelling tot Myclub kan je in deze competitie online spelen tegen andere Nederlanders in een dedicated online competitie waarin iedereen zijn spelers handmatig kan transferen door middel van onderhandelen met andere deelnemers.

    Het werkt als volgt; Je krijgt een team van 18 spelers toegewezen + 20 Miljoen PHF (fictief: Pesholland Florijnen) en je kan in veilingen op het forum trachten spelers te kopen of te onderhandelen met alle andere Pesholland leden om spelers van hen te kopen en aan te verkopen. In 'EDIT' in het spel, kan je een team met 'TRANSFERS' zelf samenstellen en opslaan via 'MASTERLEAGUE'. Met dit team speel je vervolgens een competitie met de 69 andere Pesholland leden.

    elke week speel je tegen een tegenstander, twee potjes (uit&thuis) en je zit met zijn 10-en in een divisie. varierend van D1,D2,D3,D4,D5a,D5b,D5c. na elk seizoen natuurlijk een nacompetitie zodat men hogerop kan klimmen.

    We hebben nog maar plek voor een paar gezellige spelers, die het leuk vinden om aan zoiets mee to doen.

    registreer je dan op het spelportaal www.pesholland.com en klik daarna op 'inschrijven'.

    we willen geen forummensen rekruteren, doen alles voor de lol en hebben geen winstoogmerk, dus iedereen hier ervan verzekerd zijn dat dit geen spam is ;)
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Haha, ik kreeg ook al een mailtje hierover. Maar uiteraard is dit geen reclame :lol:
     
  7. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb die van Pesworld gebruikt. Premier League, Championship, La Liga 1 en Serie A. Helaas is de Bundesliga er nog niet. Maar ik heb wel alle competitie logos er al erop gezet. Ziet er dan ook meteen 'af' uit.

    http://www.pesworld.co.uk/phase-one-option-file-details

    [​IMG]
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557

    Dit klinkt wel heel vet. PS4 toch?

    Dan is PESgaming wat uitgebreider gok ik.
     
  9. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het ook belangrijk dat de nummers er een beetje uitzien. Moet even checken welke daar nu het beste in is. PESgaming, PESworld of PES Universe. Sommige hebben die default cijfers en niet het juiste font.
     
  10. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Artikel 1 van de Nederlandse Reclame Code:
    1. Onder reclame wordt verstaan: iedere openbare en/of systematische directe dan wel indirecte aanprijzing van goederen, diensten en/of denkbeelden door een adverteerder of geheel of deels ten behoeve van deze, al dan niet met behulp van derden. Onder reclame wordt mede verstaan het vragen van diensten.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, dat klopt dan toch? :+
     
  12. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Ben bang dat het lastig wordt:

    Adverteerder is een organisatie of een persoon niet zijnde een consument. En Manomoker is een natuurlijke persoon die niet handelt in het kader van zijn bedrijfs- of beroepsactiviteit, althans, dat neem ik aan.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je gaat er nu andere dingen bijhalen, maar goed, misschien ben jij wel een adverteerder, gezien de manier waarop je Manomoker in bescherming neemt. :D
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vraag me af als je op de Xbox One CL speelt, zie je dan ook PS4 reclame? :+
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Lol zal er zo meteen is extra op letten als dat zo is.
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind hem fijn :D

     
  17. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Jaaa
     
  18. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap even iets niet. Ik heb een OF geïnstalleerd. Nu wil ik een VERSUS match tegen de computer spelen. Als ik Live Update aan zet, dan kloppen de stats van de aangemaakte teams in de Bundesliga niet meer, maar zijn de originele opstellingen (bijvoorbeeld Ajax) wel goed. Kies ik voor Live Update off, dan kloppen de stats van de Bundesliga wel weer, maar zie ik dat Milik weer bij Ajax speelt (en dus opstellingen weer voor geen meter kloppen).

    Hoe zit dat precies?
     
  19. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    echt zo zonde dat de x1 die OF niet ondersteund wil graag PES halen heb beide consoles maar nu is vandaag me PS4 kapot gegaan wat een ellende zeg...
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dan heb je niet eerst de transfer update gedaan en die data gesaved, voor je de OF installeerde.
     

Deel Deze Pagina