1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. duur170

    duur170 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    2
    En stel ik koop fifa punten voor fut 16 kan ik deze dan meenemen naar fifa 17?
     
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ligt er aan. Rating zegt niet altijd iets. Is het een populaire speler, populaire competitie, welke positie speelt hij, etc. Als het spel net uit is liggen de prijzen voor de meest gangbare spelers wel het hoogste. Het kan zijn dat er even een kleine stijging is ten opzichte van nu, aangezien iedereen wat coins heeft na wat potjes gespeeld te hebben, maar ze zullen niet gigantisch gaan stijgen. Voor de toppers, populaire spelers ligt dat wat anders. Als je nu een topper trekt uit een van je pakjes zou ik wachten met verkopen totdat er wat meer coins in omloop zijn. Als je een topper nu goedkoop kunt oppikken moet je dat gelijk doen, al blijft het altijd een beetje gokken natuurlijk. Niemand weet precies wat de markt in fut doet. Persoonlijk ga ik in het begin vooral coins sparen door te traden en wedstrijden te spelen.

    Nope.
     
  3. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    oja hehe... ja als je Suarez hebt, ben je gelijk binnen joh.. damn.. In mijn FUT jaren nog nooit zoiets in een pack gehad.
     
  4. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Oh Shit, ik had het over Mario Suarez.. Haha

    Heb zelden geluk, alleen Lewandowski TOTS met FIFA 16, maar toen speelde ik allang en breed geen FUT meer helaas. Al waren die shitload aan coins wel nuttig om vaak Draft te spelen.
     
    Daz, Santino en viezeferr vinden dit leuk.
  5. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Goede vraag, zou ik ook willen weten.
     
  6. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Succes met het mijden van de handicap jongens! Voor mij geen fut meer nadat ik in fifa 15 alles tots/toty had en er achter kwam dat je dan echt een schijt team hebt.

    Fut is zo fucking nep.
     
  7. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Kun je om 00.00 al spelen met ea acces?
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  9. Hardshock

    Hardshock New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    3
    wie is er al een beetje actief in het traden? ik had 86 marchisio uit een pakje en 1 of andere gek heb hem voor 25k gekocht :) nu zoek ik een speler om te traden heeft iemand een suggestie ?
     
  10. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    ik denk dat die volgende week wel meer waard is
     
  11. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Net wel een dingetje. Ik koop Elia, gelukkig is hij niet heel duur... Maar m'n coins zijn eraf gegaan en hij staat vervolgens nergens.. jammer
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Met ea acces had ik voor 50euro 6300 points,voor 5100packs gehaald.Duurste was Renato Sanches(verkocht voor 11k) en iemand had mijn item Emirates Stadium gekocht voor 5k.Verder 3x online draft gedaan van de points die ik over had.2x in eerste ronde eruit en 1x finale verloren,helaas waren het shitpacks.Heb nog 300points voor 1x draft en zit nu op zon beetje 90k.Mooi begin maar had eigenlijk wel meer verwacht voor 50 euro
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik zou Harry Kane kunnen verkopen voor ~7000 maar ik ga 'm lekker bewaren en om hem heen mijn team maken. Veel leuker! Eerste goede speler uit een pack en daar een team om heen bouwen. :)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Lees dat veel mensen verwachten dat de prijzen volgende week omhoog gaan,welke spelers zouden nu goeie investering zijn?En moet ik dan nu al een team kopen? Vind handelen altijd het leukste maar heb nog maar 5uur over en 1x draft,dan kan ik na die draft team kopen maar ik neig om lekker re gaan handelen.En als je hebr gepreorderd krijg je de 5drattokens allemaal in 1x of elke week 1?
     
  15. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik vind de prijzen nu al behoorlijk. Wil Renato Sanches kopen, zie ik ineens dat hij niet onder de 11.000 gaat... een speler van 79 overall
     
  16. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja maar volgens mij is dat ook de mindere versie van Vidal,hij is aardig allround plus de hype van het EK misschien.Ga denk ik volgende week vrijdag mijn team maken.Heb nu 120k en hoop dat ik beerje ver kom met draft volgende week als je je drattoken krijgt waardoor ik hopelijk nog meer coins in mn team kan steken
     
    viezeferr vindt dit leuk.
  17. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Damnn 120k, hoe kan datt.. ik had gister 10 pakjes geopend en had een budget van 11k...
     
  18. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Geld...
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Idd geld,had gift card van 50euro gehaald en had daarmee 85k teruggekregen.De rest door draft en handelen erbij gekregen
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Kan iemand mij precies uitleggen hoe de squad building challenge werkt? Is het gewoon een team maken met de vereiste eisen en je krijgt een beloning?Zag iemand een team maken van 12k en hij kreeg een 50k pack dat is de moeite waard,alhoewel je dan nog verlies kan lijden.En zijn de packs tradeble?
     

Deel Deze Pagina