1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17

Discussie in 'Games' gestart door Rebel112, 7 jun 2016.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    App is weer up and running!! Ergens baal ik nog steeds, want ik weet dat ik qua team met Fifa 16 mijn hoogtepunt heb gehad......een team als deze zal ik nooit meer krijgen, maar had dan ook achterlijk veel geluk. =(
    Ach ja,... op naar een nieuw team en hopelijk een paar favoriete spelers erbij.

    [​IMG]
     
  2. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Dat is een schofterig goede basiself zeg!
     
    Bidle vindt dit leuk.
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Als je de game opstart begint de tijd te tikken.
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ja achterlijk idd, heb ik ook nog toppers als wisselspelers of uuuh dus had.
     
  5. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    In het begin zijn vooral zeldzame zilveren BPL spelers met veel pace (goede stats in general en een populaire afkomst helpen ook) niet veel te vinden in het spel, hier heb ik vorig jaar een lekkere start mee gemaakt... Veel mensen zetten ze er nu voor minimum op terwijl ze veel meer waard zijn dan veel mensen denken ;O.. plus omdat er zo weinig zijn heb je vaak de enige te koop staan en kan je een soort monopoly effect creëren
     
  6. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb de account van een vriend van mij als xbox home staan, kan ik met zijn ea acces fifa 17 al spelen?
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nou eerste 3 wedstrijden gespeelt en de eerste vrije trap ging er weer in,.... gelukkig maar. ;-)
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2016
  8. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Courtois gepacked in zo'n begin pakje :)

    Verkopen of wachten tot de release?
     
    Bidle vindt dit leuk.
  9. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou nog wachten omdat er op dit moment nog weinig geld in omloop is en dus ook de bedragen die mensen voor een speler kunnen bieden lager is.
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Mijn beste was Fabianski:'-( Ben nu de game aan het downloaden,duurt ongeveer 2uurtjes.Heb voor 20 euro fifa points gehaald en ga daar maar even straks mee online draften.Ben niet supergoed dus misschien wel vaak 1ste ronde eruit maar als ik offline ga spelen val ik in slaap
     
  11. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben hem nu ook aan het downloaden:D hopelijk gaat het een btje snel....vandaag eindelijk dagje vrij dus komt goed uit. Ik ga denk ik ook maar wat fifa points aanschaffen en pakjes kopen en alvast beginnen met handelen:p
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Pakjes halen met points ben ik wel klaar mee,altijd klotepacks.Met points draften vind ik leuker en als je elke x beetje ver komt heb je er ook meer aan.Nu nog mn 10uur beetje zien te verdelen
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vanochtend even snel kort potje gespeeld. De game begint met de FA Cup finale tussen Chelsea en Man United. Deze wedstrijd bevat netjes de nieuew graphics van de Premier League.

    Maar wanneer ik een Career start met Manchester United en ik speel de eerste competitiewedstrijd, heb ik gewoon de normale algemene graphics van FIFA (die je bij iedere friendly krijgt).

    Strange?
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat houden die 'nieuwe' graphics eigenlijk in dan, closeups van de trainers bijvoorbeeld tussendoor?
     
  15. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Nee, dat is account gebonden.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee, nieuw opstellingen graphics.. ook het scorebord links boven in.

    Oud:

    [​IMG]

    Nieuw sinds dit seizoen:

    [​IMG]
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Zit me weer niet mee,5000 points erdoorheen gegooid en speler met meeste waarde is Sanches van Bayern
     
  18. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Valt mee hoor Arno. Streamer Castro heeft 1 miljoen punten gekocht. Na dik 60k packs openen had hij als beste een speler van 87 en verder totaal niks bijzonders.
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zo te horen wel heel realistisch dat FIFA 17.. Draait alleen nog maar om geld, net zoals bij echt voetbal! :+
     
    Korkss en Jorrie vinden dit leuk.
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hm, mag hopen dat dit gefixed wordt dan.
     

Deel Deze Pagina