Nu het bekend is dat ze in de maak zijn en ook al aan spel ontwikkelaars zijn uitgedeeld, ben ik benieuwd of hier mensen zijn die leuke creaties hebben gemaakt/kunnen maken van de xbox 2, ps3 en de volgende nintendo. Het mogen natuurlijk ook gewoon plaatjes van het internet zijn. @mods: Als dit het verkeerde forum is, verplaatst het dan aub, kwist niet zeker waar dit te plaatsen.
vind wel dat de nextgeneration consoles wel een stuk kleiner kunnen want de xbox mooie console maar de grootste op het moment kan dus wel ff kleiner, maar dat mag niet ten koste gaan van de kwalitieit
ik vind dat echt onzin die grootte. Zolang ie t maar goed doet. As je hem ergens neerzet heb je er toch geen last van
ik ook, maar ik heb dit topic geopent voor zelfgemaakt/gevonden plaatjes van de next-gen consoles. Als je over den next gen wil praten kun je dat in 1 van de andere treads doen
Hehe, das idd wel een goede suggestie, maar ik heb geen photoshop. Eens kijke of ik op Internet wat ken vinden.
Als eerte dan maar zoals ik HOOP dat de xbox 2 eruit ziet. De echte xboxfans kennen hem vast wel: Of zo mag ie er ook uit zien*): ook wel leuke xbox 2: De ultieme xbox2 :
k, al sik op mijn pc zit, ( nu zit ik op de mac, daar staat hij niet op ) zal ik het voorbeeld...vogens mij was het ook de bedoeling van urty dat ik het voorbeeld zal geven lol
Ik heb ergens gelezen dat ze hem in ieder geval plat maken aan de bovenkant zodat je hem kan stapelen... Lijkt me een goed plan... enne ik zal ff kijken of ik een leuke pic kan vinden op i-net. [off-topic] jvdl; wanneer komt X-files Resist or Serve uit? [off-topic]
klik hier voor mijn creatie vergeef mij als hij niet netjes is afgewerkt, maar ik zie dit niet. ( geen plat beeldscherm ) achja..ik zal er nog een paar maken
Owk, als je de controller wegdenkt issie wel mooi, die wil ik wel in mijn huiskamer hebben. Eigenlijk precies zo als ze hem eersthadden aangekondicht.
Fff wat van de PS3(die moeten ook worden geplaatst vind ik) het concept: de controller de uiteindelijk(niet zekere) PS3: en nog een:
Die grote glazen x was eerst het concept van de xbox, ik had voor de xbox uitkwam een filmpje op school gezien met engels over console wars. Daarin lieten ze de nieuwe mededinger zien en dat zou dus microsoft zijn, toen lieten ze de glazen x zien als de xbox. Hij zou niet van glas worden maar hij zou zilver worden. Ik weet niet waarom ze uiteindelijk daar vanaf zijn gestapt, het zal wel niet goed gewerkt hebben ofzo...