das eigelijk mn vraag. want de demo die bij de starterskit zit is toch van motoGP en niet van motoGP2. een maat van me zei dat deel 1 niet online kan en dan moet ik m niet hebben. In tal van verschillende reviews lees ik de ene keer dat je wel live kan en de andere keer weer niet. Ik snap t ff niet meer. Kan iemand me vertellen of ie met motoGP online speelt.
hij ken wel online, maar volgens mij moet je via die demo al je trakcs en motors etc laden. verbeter me als ik fout zit.
Het is een wisselwerking tussen het spel dat je koopt in de winkel en de demo die bij het Xbox Live pakketje zit. Met die demo kan je online racen, maar heb je een aantal restrictie's; Alleen met de wat langzamere MGP rijders, en op maar 3 banen - Andere banen kan je wel rijden maar ben je een ghost en volgens mij worden je tijden ook niet meegerekend (weet niet zeker, is telang terug voor mij). Die restrictie's kan je echter opheffen door rijders te unlocken (of zelfs zelf aan te maken, de zgn Custom Bikes), banen te unlocken etc in de Full Version. De Demo pakt dan dat savebestand op, en laat je dus ook op die andere banen rijden, met andere rijders/motoren etc.
idd, als je met de DEMO inlogt op xbox live, en je hebt geen MotoGp 1 saves, en iemand heeft wel moto GP 1 (full) en je joint zijn game dan ben je een ghost-rider en speel je dus voor spek en bonen mee
bedankt voor de quick rep. Ik zag m net liggen voor 30 eur. Maar ik huur m dan wel een keer en unlock ik alles en speel ik vrolijk verder op de demo. niets mis mee dacht ik zo.