Toch moet mij iets van het hart en dat is dat ik eigenlijk wel een beetje klaar ben met het rijgedrag van
@loyallronin . Vechten en knokken is mooi, maar hier valt gewoon niet eerlijk tegen te racen. Iedere keer wordt de deur te laat dicht gegooid of wordt contact niet eens vermeden, maar zowat expres opgezocht. Alles om te voorkomen dat iemand er langs komt.
Ik geef je hier alle ruimte bij het ingaan van de chicane, maar je weet ook dondersgoed dat ik nog naast je zit bij het tweede deel. Toch stuur je gewoon vol op de racelijn in, waardoor je mijn inhaalpoging af kunt slaan, ik het gaat weer dicht moet rijden en de aansluiting met Kimi verlies.
Dit is weer zo'n voorbeeld van een actie die bij iedereen goed gaat (ik heb er zat voorbeelden van), maar niet bij jou. Omdat je weer vertikt om van de racelijn af te wijken. Het lijkt een ultieme poging om alsnog een inhaalactie af te slaan, ondanks dat ik er al half langs ben.
De opmerking van Wiethok - over het op het gras duwen - blijkt ook niet bepaald ongegrond te zijn. De eerste keer geef je hem op de meest lullige manier nèt (niet) genoeg ruimte, om hem een paar bochten er na simpelweg van de baan te duwen. Je doet het doelbewust. Zie het tweede deel van onderstaande clip.
En dit alles terwijl je notabene gebruikt maakt van de camera "achter" de auto als view! Je hebt dus perfect zicht op alles wat zich om je auto heen afspeelt. En nog kom je tot dit soort acties...
Ook hebben we de afspraak gemaakt om op elkaar te wachten als je iemand benadeelt en het duidelijk is dat dat jouw schuld is. Ik deed dat bij Gold (zie eerste clip) en Kimi deed dat bij jou, zie onderstaande clip. Dat kost een hoop plekken, maar het is niet anders.
Maar zoals we vorige race hebben kunnen zien heb jij daar zelf niet echt een boodschap aan. Je reageert er niet eens op als er naderhand iets over wordt gezegd op het forum...
Ik heb na dit alles nog even terug gekeken naar je actie op Kimi op Le Mans (in een gat duiken dat er niet is, hem daardoor de penalty zone in duwen en vervolgens niet wachten) en eigenlijk zie je daar exact hetzelfde scenario. Je doet er niets aan om contact te voorkomen - je remt niet eens - en je hebt vervolgens lak aan het feit dat de ander nadeel van jouw actie ondervindt.
Met al jouw ervaring zou je veel beter moeten weten. Je racet gewoon té fanatiek. Zoals gezegd ben ik er klaar mee, want je haalt op deze manier bij mij een hoop plezier weg. Plezier dat ik met de anderen wel heb, of ik nou win of verlies.
@asjemenou, graag hoor ik ook jouw objectieve visie hierop. Naar eerdere reacties wordt niet geluisterd, want er verandert niets.
Klik om te vergroten...