1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 3

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jun 2016.

  1. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik kan mijn paints niet van storefront verwijderen en heb zelfs op vage wijze 2 paints staan met een kruis..... heb ze zelf uit mijn opslag gehaald maar geen resultaat

    En wanneer ik ze wil sharen zegt hij dat de server niet bebschikbaar is en krijg ik dit.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2016
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Hoe sturen jullie? Wheel of pad?
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb een wheel, maar voor deze game gebruik ik een xbox controller. Wheel is niet te doen.
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    In totaal heb ik er een stuk of 4 gewonnen en de rest gewoon gekocht. Was de spanning van de wheelspin zat ;)
     
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik race wel met wheel.. Gaat prima met deze game
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ahh ok thanks. Ik heb geen wheel meer dus vandaar mijn vraag. :D. Vind het toch een game om over na te denken..
     
  8. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Vraagje,in die Auction House kan je die auto's kopen van andere,maar als ik een bod wil plaatsen zegt die dat ik die VIP Pas moet kopen,doe ik iets verkeerd of wat.
     
  9. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Dat zijn de DLC auto's
     
  10. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Ach zo,ik dacht dat ik die gewoon kon kopen.
     
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Wheel en pad, niet altijd zin om playseat challenge uit de kast te halen en neer te zetten:) maar met wheel voelt het wel goed aan de FFB, wheel of rotation op 330 en dan voelt de FFB behoorlijk goed en stukke beter dan Forza6 imo
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De Lexus LFA is echt mijn favoriete auto so far! Dat ding is echt een beest in de S1 categorie. Niet zo snel als een Ferrari of Lamborghini, maar nog steeds behoorlijk snel en een ongelooflijk goede handling. En die in- en uitklappende achtervleugel is sexy. :cool:

    Ben ik trouwens de enige die de offroad / cross races echt vreselijk vind, hoe tof ze soms ook zijn qua opzet? Een heuveltje verkeerd raken of net even aangeraakt worden tijdens zo'n punt en je ligt praktisch gezien uit de race.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik vind ze geweldig. Perfect arcade mix tussen street races en Colin McRae dirt gevoel.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik ga mij steeds meer ergeren aan de AI. Het lijkt wel dat hoe hoger ik in lvl ben des te meer kamikaze de AI wordt. Bij races e.d. is dat al wat meer te merken, maar bij skill challenges wordt het nu zo erg dat ik alle plezier erin begin te verliezen.
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Eindelijk eens een nice auto gewonnen ..

    [​IMG]

    Meteen maar even naar S2 geüpgrade :D
     
    Zumpelvelder, Xandorra en AnubisNefer vinden dit leuk.
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Damn die wil ik ook, die is gruwelijk.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik had niet in de gaten dat die auto 10 miljoen waard is, zie het nu pas op de foto. Ik heb alle HE auto's en vind die wagen naast de Jag F-Type het fijnst rijden.

    Pro tip,

    Hou het bij de standaard S1 900 tune, hij is redelijk snel in die klasse en je krijgt gigantisch veel XP per cup. Meer dan bijvoorbeeld een auto met XP boost. Voordeel is dat met een S1 klasse je niet links en rechts voorbij wordt gereden door de tegenstanders in betere S2 tunes met 10 speed en dat je met 8.0 aan speed lekker door de bochten kunt glijden voor max drift skills.

    Voor een race op een circuit (10 rondes, 1 minuut per ronde) met deze wagen krijg ik qua skill XP alleen al ruim 50K, daarnaast gebruik ik de 3x XP bonus perk en zit ik aan de 180K XP per 10 minuten. Het is dat ik niet van grinden hou maar anders was ik allang level 300+.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  18. Jeroen Post

    Jeroen Post Active Member Eindredacteur

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    117
    Fantastische game tot zover. Zoveel content, voorlopig ben ik nog wel even bezig. Ik heb nu de credits al gezien na de laatste Showcase, maar ik heb nog heel wat te gaan voordat ik de game op 100% heb gehaald.
     
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Zonde man, om te upgraden. Niet alleen die, alle Horizon Editions hebben nagenoeg perfecte upgrades voor hun klasse en hebben daarmee hun eigen specialiteit. Die M4 is bijvoorbeeld enorm stabiel op hoge snelheid, vergelijkbaar met de GT3/GTE-auto's, maar die zitten in S2.

    Ik heb vanmiddag mijn laatste Horizon Edition gekocht, de M3. Eerste keer dat ik ermee naar buiten ging had ik gelijk een skill chain van 700k+, gewoon omdat die bizar goed drift. Hier een voorbeeldje:


    Ik vind het wel jammer dat alle Horizon Editions in de hogere klassen zitten trouwens. Had graag ook een B of C Horizon Edition gehad.

    De XBWN-Club is behoorlijk aan het groeien trouwens! We zitten tegen de 30 members en de nieuwe kampioen van deze week is @Alexknl :D Vergeet niet te joinen als je dat nog niet gedaan hebt!
     
    Kimi NL, Olijke Poffer en Alexknl vinden dit leuk.
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb die BMW vanochtend effe terug gezet naar S1.
     
    Bidle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina