Vond Ghostbusters best grappig. Begrijp alle haat niet echt. Al weet ik ook niet waar dat vandaan komt verder. Misschien ben ik wel minder sentimenteel naar de originele films.
September Films 59. X-Men: Apocalypse (Bryan Singer, 2016) :: 7.0 60. Warcraft (Duncan Jones, 2016) :: 5.5 61. Central Intelligence (Rawson Marshall Thurber, 2016) :: 6.3 62. Star Trek Beyond (Justin Lin, 2016) :: 6.3 63. Ghostbusters (Paul Feig, 2016) :: 6.5 Series 64. Ballers - Seizoen 2 (Stephen Levinson, 2015) :: 7.8 65. Mr. Robot - Seizoen 2 (Sam Esmail, 2015) :: 8.0 66. Peaky Blinders - Seizoen 3 (Steven Knight, 201 :: 8.0 Statistieken Totaal 5 films (maandgemiddelde: 4.7) gekeken: - Kort (t/m 20 min.): 0. - Middel (21 t/m 75 min.): 0. - Lang (meer dan 75 min.): 5. Totale speelduur: 612 min. Aantal films / series herzien: 0. Best beoordeeld: Mr. Robot - Seizoen 2, Peaky Blinders (8.0, 12de dit jaar). Slechtst beoordeeld: Warcraft (5.5). Media-verdeling 8.
Hoge score voor CI. Vond de trailer leuker dan de hele film ;-) Had er meer van verwacht, maar vond de type van Dwight zooooooooooooo over the top niet echt, dat het zooooooooooooo slecht was.
Nostalgie / feminisme / etc, vond hem ook best wel goed te doen. Jammerlijke vond ik voornamelijk de overdreven CGI waardoor het allemaal er stukken nepper uitzag.
Star Trek Beyond Deel 1 awesome, deel 2 ook. Maar dit..man man man. Wat een generieke voorspellende boutbende. Wellicht was ie in de bios beter maar ik moest echt bergen verzetten wilde ik dit afkijken. Begin me ook te irriteren aan die cutcrew. Met die irritante Rus en die 'grappige' tech guy als toppunt. 4/10