Daar hebben we een topic voor! http://forum.xboxworld.nl/threads/algemeen-ideëen-voor-competities.169608/page-25
Genoeg. Een paar van die lightweight Road auto's zoals Ariel Atoms, Caterham Superlight, KTM X-Bow of Radical RXC Turbo. Road B of Road C zijn ook erg competitieve auto's zoals de BMW StanceWorks, Aston Martin Vantage GT12, FR-S Rocket Bunny. Met de Lancers en AMG auto's hebben we ook leuke races gehad. Alle niet-Formula A open wheel auto's zijn leuk, B, C, Gulf of Rookie. LMP2 auto's zijn gaaf en niet te snel om mee te kunnen racen. De Modern én Vintage Stockcar idem. Group A, Clio Cup, V8 Supercars, DTM of Megane Trophy. En in de GT-klasses heb je dan zelfs nog de RS01, Trans-Am of de BMW M1 Procar. Laat staan de leuke GT4 auto's zoals de Mustang of de GT-86 Rocket Bunny, waarvan de laatste qua rijgedrag erg lijkt op de WTCC. Je kan nog steeds alle kanten op, maar we gaan altijd maar weer terug naar de GT3, dat zou dan alweer de 4e GT3-cup worden. En in de M3- en RUF-cup werd ook bijna niet geracet omdat in de ene iedereen te consistent was, ondanks dat er een grote variatie zat in de rondetijden, en in de andere was de auto nauwelijks bestuurbaar en finishten we met zijn allen letterlijk twintig seconden achter zijn voorganger. Geen enkele van die races zijn me, in positieve zin, bijgebleven.
Mehh, weer de 320 TC? Ik zal wel meedoen, maar vind het wel zonde gezien de hoeveelheid leuke auto's PCars te bieden heeft. Zo tof is de 320 nou ook weer niet.
Dat speelt natuurlijk mee ja. Maar ik zou zeggen probeer hem zelf eens zonder TC en bekijk dan of je het nog steeds vreemd vindt dat ik hem zo onvoorspelbaar vind
hij is nog steeds voorspelbaar hoor. ik heb de TCS op de knop bij mijn rechterduim zitten, bovenaan. En ik wissel per ronde wel 3 of 4 keer(op Monaco gisteren) met Aan/uit etc. Vooral de korte bochten is het nog wel eens fijn om hem uit te hebben, of als je moet verdedigen. Dan kun je hem wat breder laten gaan in bijvoorbeeld de laatste bochten voor het rechte stuk. Standaard staat de 320 volgens mij ingesteld op 10% slip in de TCS, vind ik persoonlijk net iets te weinig, vandaar dat ik wissel.
UPDATE Banen en ronden zijn bekend, de data zijn veranderd. (weekje er tussen) Data, Circuits & ronden: 16 oktober 2016 : Laguna Seca - 20 Laps OVB(moet ik nog testen) 23 oktober 2016 : Dubai Autodrome National - 20 Laps 30 oktober 2016 : Imola - 17 Laps 06 november 2016 : Zolder - 18 Laps 13 november 2016 : Bathurst - 15 Laps
Ik ga er nog ff over na denken!!! Tuning staat weer uit helaas zie ik... Gelukkig is het nog lang de 16e niet Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik bedenk me nu net iets hé. Op 23 en 30 oktober zijn de F1-races van de Verenigde Staten en Mexico... Om respectievelijk 21 en 20 uur. Misschien is het handig de cup gewoon op 6 november te laten beginnen?
laten jullie maar weten hoe het het liefst zien! starten in November met in de tussentijd verschillende "AfterSummer Showdowns"? of gewoon helemaal niks tot 6 November. is misschien ook niet gek om even wat diversiteit qua auto's in de zondagavond te krijgen..
Ik denk dat we het uitstellen. Rossi wil ook graag de F1 zien, en ik sla het ook niet af als de mogelijkheid er is Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Ja ik kijk ook F1....dus 23/10 US start om 21:00 uur 30/10 Mexcio: start om 20:00 uur zit ik voor de TV.....
Ik kijk alleen de volgende dag op Dumpert de samenvatting van de race, dus dan gaat het gewoon door die dagen. Doen we op die twee weekjes effe Willow Springs (1 lap) en Sanoma (2 laps) ertussen, ik host de lobby wel en zal de resultaten posten, de nummer 1 krijgt gewoon 16 punten, jullie kunnen je schrapresultaten dan mooi gebruiken. Top, dat is dan geregeld!