1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik had hem bij allyourgames besteld,zit wel code in voor Xbox live,op de zijkant staan ook wat getallen maar geen letters,en de code is toch altijd met letters en cijfers?
     
  2. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Gisteren de halve finale van Futdraft verloren, en toen kwam dit uit mijn pakje lopen!

    [​IMG]
     
    Bidle, Siemenn, Daz en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Hoe kan ik verdedigend spelen, als elk ander team verdedigend speelt... moet elke keer het spel maken omdat zij met 6 man achterin staan.

    verlies heel vaak met 1-0 door een goal ergens in de 80ste minuut, omdat ik er gewoon totaal niet doorheen kom en zij dan 1 keer een counter afmaken.
    Mensen verkloten heel de fun van Fifa, ga gewoon lekker spelen, i.p.v. dat zielige gedoe... Elk potje is bijna geen ''bal'' meer aan, moet steeds door een leger heenkomen.
     
    Smirnoff vindt dit leuk.
  4. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Langzaam mijn droomteam aan het bouwen. Misschien Godin en Oblak eruit voor Cech en Blanc.

    [​IMG]
     
  5. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Leuk team man maar volgens mij koop je echt te veel Fifa points
     
  6. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Ik heb 12k aan fifa points uitgegeven, dat was 80 euro ongeveer. Dat valt toch wel mee. Ik ben gewoon heel veel aan het traden. Heb nu bijvoorbeeld 400 squad fitness in mijn club voor 500 coins of minder. Die moeten na een tijdje 1000 gaan kosten en heb nog 350 spelers (investeringen) in mijn club (waarde 800k) en al ruim één miljoen transfer profit. Plus nog een paar 300k coins.

    [​IMG]
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Had gisteren voor tien euro FIFA punten gekocht, maar twee keer daarvoor een error gekregen bij de transactie. Ik zie vandaag opeens dat die twee transacties toch gelukt zijn (gisteren stonden die punten er nog niet..). Kan ik dit op een of andere manier terugdraaien?
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    BAAS!! :cool:
     
    TobiasBB en Bidle vinden dit leuk.
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Helemaal lekker, blijft echt top. Zeker nu dat ze even het hoekje omlopen! :)
     
    TobiasBB vindt dit leuk.
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Iemand een manier om hier makkelijk een Excel bestand te delen? Heb een bestand aangepast met alle FIFA 17 spelers en specs. Verder gewoon simpel met een filter en kleurschaal per categorie. Wel zo handig, althans ik gebruik hem met regelmaat.
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Google Drive/Dropbox/Wetransfer downloadlink ;).
     
    Bidle vindt dit leuk.
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ja stom idd, wilde liever niet mijn 'eigen' account gebruiken. Nou ja,.. toch maar een nieuw account aangemaakt. :)


    Dus ik heb de nagenoeg complete lijst weer in Excel gezet. Doe ik elk jaar met daarbij per categorie een schaalverdeling in kleur. Dit jaar heb ik één ding toegevoegd, omdat ik me af en toe irriteer aan de chemistry styles. Het is erg lastig om nu precies te zien wat er veranderd. Belangrijker bij de betere spelers kom je vaak met een chemistry style boven de 99 uit. Alles boven de 99 gebruikt het spel niet, dus het is soms echt even goed kijken welke chemistry style je het beste kan gebruiken. Enfin,... lang verhaal je kan nu simpel in het tweede tabblad elke speler selecteren en automatisch zien wat er verbeterd is (groen) en wat boven de 99 zit (rood).
    Zo heb ik als voorbeeld Alex Kiwomya RW (Bronze speler), normaal zou je er een "Hunter" van maken, maar met Engine haal je ook al de maximale capaciteit voor snelheid. Met "Hunter" ga je er ruimschoots overheen. Kortom door hem "Hawk" of "Engine" te geven behoud je veel meer extra kwaliteiten. :D


    Steek er altijd redelijk wat tijd in, maar ach,... heb er plezier van en jullie hopelijk ook!! :)

    https://www.dropbox.com/s/4r8uzpd6f13oys8/Fifa17 list 2016-10-06 v1,78.xlsx?dl=0

    ps. Enkele spelers zitten er helaas niet in, zijn allemaal niet bijzondere gelukkig. Oh enne voor de zekerheid, filters en automatisch invullen werkt enkel als het download als bestand. Daarbij Ctrl-F voor het opzoeken van de juist spelling voor de naam, sneller dan de hele lijst af te gaan. ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2016
    AntraXxX vindt dit leuk.
  13. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Hoezo mijn beste pakje ooit, eindelijk mijn OTW kaart

    [​IMG]
     
    Bidle vindt dit leuk.
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444

    Wauw. Hazard is wel echt ziek. Fernandinho ook een topper in de BPL. Ik hoop voor je dat Stones 't goed gaat doen. Heeft wel een basisplaats, maar.. in 150 wedstrijden pas 2 keer gescoord. Dus zal lastig worden om IF's te krijgen.
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Nice man, mooie record ook
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben nu een beetje een team aan het bouwen maar blijf dat chemistry gebeuren toch jammer vinden, je zit al zo snel vast aan een league/nationaliteit.

    Wat vinden jullie nou echt goede strikers die je voor ongeveer 8000 kan halen?
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Op zich zit je er enkel mee vast met je basis elf. Na het begin van de wedstrijd kun je alles veranderen hoe je wil en maakt het niet meer uit.
    Voor welke league/nationaliteit zoek je iemand?
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, maar dat is wel lame. Het is natuurlijk veel leuker om gewoon een tof, werkend tram te bouwen.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb momenteel een premier league team maar dit kan altijd nog aangepast worden.
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Kan Lame zijn, maar heb het wel zo ingeregeld. Heb altijd een A, B en U team. A team en B team zijn dezelfde spelers, zodat ik kan wisselen om de conditie weer op peil te krijgen. U team met gewoond de sterkst mogelijke wissels.




    Zou denk ik doorsparen voor Kane (~14k) en tijdelijk voor Giroud (~5k) gaan.
     

Deel Deze Pagina