1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17

Discussie in 'Games' gestart door Rebel112, 7 jun 2016.

  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    oeps dubbel..
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  3. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Zo, gisteren even een paar potjes pro clubs gedaan met een vriend.
    Nou, ook hetzelfde verhaal als met FUT, spelen ze ook met een 6 mans verdediging... WAAROM man???
    Je kan daar werkelijkwaar niet doorheen komen, vooral niet met pro clubs..

    Paar jaar geleden was de fun er veel meer. Alle schijt mannetjes die geen verstand van voetbal hebben of die eigenlijk COD/Battlefield spelen, hebben op een blauwe maandag FIFA gekocht lijkt het. En lopen FIFA helemaal te verkloten.
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Zelf nog geen last van gehad, speel zelf 4-3-3 met de punt naar achter.
    En zet altijd meteen hoge druk aan (pijltje omhoog en omlaag ingame geloof ik).
     
  5. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is het eerste jaar dat ik FUT speel, maar de gameplay lijkt anders dan online seizoenen? Laatstgenoemde speelt veel meer als voetbal imo.
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ja, FUT is meer de arcade versie van FIFA kwa gameplay ;).

    Daarom speel ik ook veel liever seasons, ook omdat ik niet het geduld heb om een team te sparen.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  8. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga ook lekker seasons spelen. Vind het idee van FUT tof, maar als de gameplay zoveel minder is.. Laat dan maar zitten.
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Online gamen is toch geen fuck aan met onbekenden man. Allemaal sneue gastjes die bezig zijn met hun rating. Sinds ze dat hebben geintroduceerd is het drama. Gewoon offline multiplayer met je maten, veel beter.
     
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Komt ook wel omdat FIFA over t algemeen erg makkelijk(vergeleken met pes waar je over t algemeen wel mensen met skills tegenkomt als online al vlekkenloos loopt haha) is dus veel mensen het spelen zelfs mensen die helemaal nul met voetbal hebben ik vind dat ook jammer ik speel altijd met een vriend van mij coop seasons en met een paar vrienden offline 2 vs 2 das wel echt aan te raden super vet verder blijft t jammer idd dat FIFA online zo verpest is met zulke mensen mja wat doe je eraan niks.
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Merk het helaas ook, maar zal ook wel minder worden. De meeste van dit soort spelers zijn al snel weer vertrokken.
     
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ligt er net aan wat je speelt met coop seasons heb je af en toe hele leuke tegenstanders maar ook mensen die alleen maar lopen te kutten idem voor online seasons trouwens..
     
  13. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar even serieus h2h seasons vinden jullie niet arcade? balans is veel beter als fut maar als je dit geen arcade noemt.....
     
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    das zeker waar
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Jawel ook arcade, maar FUT nog veel meer ;).
    Heb dit jaar PES en FIFA en merk wel dat kwa gameplay PES echt veel verder is. Bijna elke goal die je daar maakt is uniek.
    Jammer dat PES nauwelijks licenties heeft. Met een OF valt nog een hoop te fixen, maar alsnog veeeel minder dan FIFA.
     
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Fully agree zo kut dat mn Playstation net voor de pes release kapot is gegaan damn anders had ik m sws op me playstation gehaald nu speel ik beide op me X1 FIFA 17 en PES 17 zuur
    Kan iemand me toevallig vertellen hoe de manager mode is is die al beter als voorgaande jaren of speelt er niemand hier Career?
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2016
  17. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Heeft er iemand (offline Career) al een vrije trap rond de 16 meegekregen?
    Op deze manier hoeven Gudelj en Ziyech bij mij niet om de bal te vechten.
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Al meerdere en ook al netjes in het netje beland! :)


    Oh en deze is te leuk om hier niet te delen!!
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2016
    Surreallistic en Dranx vinden dit leuk.
  19. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Niet beter dan voorgaande jaren. Eigenlijk hetzelfde op een paar kleine toevoegingen na.
    Persoonlijk blijf ik het leuk vinden, maar jammer dat ze er zo weinig aandacht aan besteden.

    Volgens mij is er een forum op EASports.com met verbeteringen voor volgend seizoen.
    Hier doen ze alleen helemaal niets mee.
     
  20. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb wel het idee dat je veel meer kan voetballen als vroeger. Ik had gisteren een mannetje als tegenstander die (uit gewoonte?) vanuit alle hoeken en standen op doel schoot. Zelf probeerde ik veel meer te combineren en maakte hem echt helemaal af. Terwijl hij technisch (truukjes e.d.) veel beter was. Ik scoor normaal nooit 5 keer online en nu ging het vrij makkelijk. Dat leverde overigens een prachtige disconnect op in de 76e minuut.
     

Deel Deze Pagina