1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mafia 3

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 28 jul 2015.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    hmm als ik dit zo lees ga ik toch erg twijfelen om m aan te schaffen vind t ook zo uber dom dat ze een idd donker personage als hoofdspersoon hebben gekozen hoe stom ze hadden gewoon met Vito door moeten gaan en niet weer een ander heel nieuwe verhaal zonde..
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Jammer dat ze zo'n game hebben verkracht. Hadden inderdaad veel beter verder kunnen gaan met het verhaal en de setting (gameplay) van deeltje 2.
     
  3. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
    Over de framrate.
    A message to our PC players
    10/6/2016
    We know how important having options that best suit your PC’s performance capabilities are. The team has been hard at work ensuring that Mafia III’s performance is consistent across all platforms, and right now the game runs at a solid 30 frames-per-second. We are currently working on an update for PC that will give players the option to play Mafia III at higher framerates. We’ll share more details about the update, and when you can expect it to arrive, very soon. In the meantime, the team welcomes feedback and would like to hear from you about what performance adjustment options are important to you. We’re actively considering a number of additional post-launch improvements on PC that would give players more control over how they can tailor the game’s experience to suit their rig’s performance. It’s been an incredible journey developing Mafia III and we couldn’t be more excited to get the game in your hands and hear what you think!
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vind het ook best teleurstellend. Dit is een van de games waar ik afgelopen voorjaar een gloednieuwe game pc voor in elkaar heb gezet :'-(
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Lijkt mij juist leuk om een Mafia-achtig verhaal te spelen in een niet Mafia setting

    Net de eerste anderhalf uur er op zitten. Eerste indruk in vrij mixed. Je merkt aan alles dat het eigenlijk geen Triple A titel is maar toch vind ik het best wel aardig tot nu toe
     
  8. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Eerste paar chapters in Mafia 2 met sneeuw en Kerst, good memories. (L)
     
    Niels_x360, AntraXxX, Tim en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd zeg. Ben benieuwd naar ps4.

    Vooral de lucht vind ik zo slecht...
     
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Oh man zo zo vet was dat vond ook dat stuk in die gevangenis zo vet geweldig !
    Heb m toch maar besteld op de gok ff kijken of t wat is xd
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2016
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wat een teleurstelling.
    Scheelt weer 60€ uitgeven.
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Supertof juist als je het mij vraagt, nog nooit eerder een game gespeeld als donker persoon in de nog racistische jaren '60.

    Het is voor mij juist de reden dat ik deze game zo op ga halen. :)
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  15. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Het negatieve komt met name vanuit de PC community ivm 30fps. (Ook al komt er een 60fps patch)

    Aantal PS4 streams gezien met spelers die juist genieten. Ook op reddit genoeg mensen die het spel met plezier spelen.
    Dus zullen we niet gelijk een game afbranden voor dat hij überhaupt in ons eigen console zit :+
    Ik heb er in ieder geval zin in! :)
     
  16. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Dit zat ik vanochtend ook al te denken inderdaad.
    Al ben ik er met mijn Xbox One niet gerust op, als ik zo die screens zag van een paar posts terug.

    Maargoed, we gaan het zien vanavond.
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Heeft iemand hem al gespeeld?
    want ik ben nu toch wel echt aan het twijfelen..
     
  18. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
    Net het spel opgehaald. Nu aan het installeren! Zit wel weer een vette map bij!
     
  19. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    De livestreams op Youtube (PS4) vind ik niet onaardig uit zien. Als de bevindingen hier redelijk positief zijn deze ochtend, haal ik het vanmiddag.
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Grafisch zitten er nog veel glitches in, maar ziet er wel prima uit imo.
    Gameplay wise ook gewoon prima alleen is de AI wel echt extreem retarded en zijn ze veel te chatty.
    Ze roepen constant dingen, enemy!, molotov!, reloading weapon!, I'm down!, help! etc. Beetje irritant...

    Tot nu toe wel een erg nice verhaal, ook nice dat ze een thema hebben gepakt waar een flink taboe op zit. In het eerste uur zit er al 300x het woordje nigger in.
     

Deel Deze Pagina