Moet je GoW 4 nu nog online spelen om die GoW 1-3.5 te unlocken? Lees alleen dit soort dingen; http://www.gamestop.com/xbox-one/games/gears-of-war-4-ultimate-edition/130202 , Zin in cross platform horde mode.
Nee gewoon hebben. Als je hem digitaal haalt dan krijg je codes via xbox live zelf. Haal je hem fysiek dan zitten de codes erbij.
Bol.com gaat geen Ultimate Editions leveren vandaag, (fout in levering geven ze als reden) morgen pas dus. wel code voor Elite pack ontvangen en kadobon van € 10 , meerdere bestellingen zijn daar waarschijnlijk al geannuleerd...gevalletje pre-orders behouden..
Jup, kreeg ook een mail... Geanulleerd en gewoon op xbox gekocht. Die download is wel heel erg onstabiel btw, springt steeds van 25mb/s naar 10mb/s en weer terug...
Vandaag uurtje of twee story mode al gespeeld. Nog geen horde zelf, maar wel wat 'horde' elementen in de SP. Tot nu toe bevalt het spel mij zeker. Het geeft mij in ieder geval echt weer een GoW 1-2 gevoel. Horde nog niet kunnen proberen, maar dat ga ik straks nog wel even doen. Eigenlijk heb ik tot nu nog maar één punt van kritiek (eigenlijk twee, want geen Dizzy skin) en dat is dat campaign geen XP geeft.
Via PM bedoel je? Heb nog niks namelijk. Eens kijken op reddit of meer mensen dit hebben. Moet nog wat oude delen eerst spelen en boek lezen en dan GoW4 pas.
Net na het werk ook ff stuk gespeeld 4 chapters, probeerde multiplayer te spelen maar servers waren ff down (pc). Heb me wel vermaakt. Zal denk ik toch veel horde spelen, Mp moet ik ff aanzien, gridlock heb ik sowieso weer zin in
Ik zag dat yourgamezone de gewone edities gisterenavond al verstuurde, dus vandaag in de bus.... Zou MM ze ook in de schappen hebben liggen?
Okay nadat ik vorige week een vaag bericht kreeg over betaling mislukt via paypal, had ik er giftcards money opgezet, geld was eraf maar game stond nog op betaling mislukt. Aangekaart bij Xbox, zou in orde gemaakt worden, 70 euro weer terug op de rekening sinds deze week en Gears of War betaling is voltooid... Maar even de release afwachten.
Ik speel op 1080p alles op ultra, houd dan 60fps. Mijn monitor kan ook geen hogere resolutie en ik vind hogere resolutie ook niet belangrijk (ja, ik ben oud en zie dat niet eens)