1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Huh... dus ik kan gewoon messi, ronaldo, aubameyang, pogba, chadli etc na de aftrap erin zetten in een serie A selectie. En dan heeft dit 0 invloed op mijn chemistry? Wtf doet iedereen dan moeilijk 8)
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat zou idd ook kunnen en gebeurt ook met regelmaat. Zelfs positie maakt niet meer uit.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ze moeten chemistry gewoon lekker eruit halen. Alsof je elkaar aardiger vindg omdat je allebei in dezelfde league speelt.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mwah, ik vind 't juist tof dat er wel bepaalde vereisten zijn aan de teams die je maakt. Maakt het juist een puzzel om mooie en goede teams te maken.
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ook mee eens!! Anders is het gewoon de beste spelers kopen en klaar.
     
  6. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    In de vorige delen een wisselspeler kreeg gewoon 9 chemistry als hij erin kwam. Nu niet meer, speler die je erin brengt heeft 5 chemistry. Daarnaast ik heb best vaak dat twee spelers gewisseld moesten worden door een blessure, dus ik zal max 1 speler erin brengen vanaf het begin. Het is namelijk een groot risico.
     
  7. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Als je al 3x gewisseld hebt kunnen spelers niet meer geblesseerd raken...
     
  8. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Echt waar? Eigenlijk nooit over nagedacht...
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Bij mij wel, enkel niet meer dat ze er af gaan met een ziekenwagen tekentje.
     
  10. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Gisteren ging het heerlijk. Speelde soepel en liep lekker.

    Nu speel in die weekend cup en speelt het zo kut. Keeper heeft geen bal klem, er komt geen pass aan, ballen springen van de voet, veel tijd nodig om een bal te controleren, etc.

    Super frustrerend
     
  11. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik ga juist als de brandweer vandaag :cool:
     
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ongelooflijk... Milik OTW opgepikt voor 88k, op het oog een goede prijs met het seizoen in het vooruitzicht. Echter wordt hij gister uit de wedstrijd getrapt en is die 5-6 maanden geblesseerd. Zijn prijs is nu gezakt naar 50k en het zal waarschijnlijk alleen maar minder worden.
     
    Bidle en Korkss vinden dit leuk.
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Damn, dat is ongelukkig. Was inderdaad een logische aankoop in zijn vorm. Sowieso (even los van FUT), hopen dat ie weer zo goed in vorm komt na zo'n blessure.
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat is idd balen,..... jammer dat je hem niet gewoon een Speler Herstel kaartje kan geven. Daarnaast erg zuur voor hem zelf. Zit hij lekker in de lift en overkomt je dit.
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb hem ook in mijn serie a team, nu 48 goals uit 21. Gekocht voor 65k vorig weekend, ik ga er van uit dat zijn prijs minstens zo hoog blijf als zijn IF.. zou me niet verbazen als hij weer rond de 80k komt als otw uit packs gaan. Zo werkt de markt nou eenmaal.. Dus ik houd hem nog ff
     
  16. supremacy

    supremacy Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik ook, echter is het geld nooit afgeschreven :)
     
  17. Hardshock

    Hardshock New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    3
    weet iemand hier of en welk stadion diepe netten heeft?
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je kunt de spanning van het net veranderen in je instellingen, dus wellicht ben je daar makkelijker mee af. :)
     
  19. Hardshock

    Hardshock New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    3
    het gaat om een stadion die diepe goals heeft. met fut 15 en 16 had je aparte stadions. maar bedankt iedergeval.
     
  20. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een Spaans team en speel 4-3-3, had budget om Koke te kopen als CAM maar dat bevalt niet zo goed, denk dat hij beter uit de verf komt als CM. Heb nu voldoende budget om ook Isco te halen, middenveld zou dan worden: Gabi CM - Isco CAM - Koke CM. Zal dit middenveld stand houden?
     

Deel Deze Pagina