1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17

Discussie in 'Games' gestart door Rebel112, 7 jun 2016.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik kreeg net in career mode een bod van 8 miljoen op El Ghazi, wilde zelf een tegenbod doen van 12 miljoen maar ik kon niet hoger inzetten dan 9.99 miljoen. Bug of doe ik iets fout?
     
  2. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja dan doe je iets fout, maar is je niet kwalijk te nemen :)
    Hebben ze wat onhandig gemaakt en was vorig jaar ook al zo.

    Ik zet het bedrag zelf eerst op 9.999.999.
    Dan terug naar het aanbod en vervolgens met de pijltjes naar rechts kun je hem op 10.000.000 krijgen.
    Vervolgens kun je vanaf 10.000.000 je prijs bepalen.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha oke, jezus wat omslachtig. Thanks.
     
  4. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635

    Nooit problemen mee gehad. Ik heb trouwens bijna alleen maar career gespeeld. Leukste toevoeging is het elke week kunnen trainen van 5 spelers waardoor je zelf kan kiezen welke toppertjes sneller beter worden. Nadeel blijft dat je verschrikkelijk snel een meesterlijk team hebt. Ik speel met Fc Groningen en in het 1e seizoen Andre Silva gekocht van porto. Na het 1e seizoen een bieding van 24 miljoen gekregen. Ik doen een counter offer van 60 miljoen en vervolgens vinden ze 54 miljoen prima.
    Inmiddels start seizoen 3 en ik heb nu:
    rasford, dolberg
    Depay , Renato sanchez , Cerny(tip), Ofusu mensa
    en wat random verdedigers.
    Lafont keeper (tip)
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Doe je goed, ben ook weer begonnen en zit nu op een kwart van het seizoen. In het begin een paar spelers verkocht, want wilde 1 topper in mijn team. Dus RW willen halen Williams of Vela..... bod geaccepteerd enkel beide weigerde mijn contract. Voor de gein bij eentje ruim het dubbele salaris geboden en nope..... zo voelde zicht te goed voor mijn clubje. Commentaar was dat ze nu een grotere rol hadden bij hun eigen club. Terwijl de eis een important spelers was,.... had ze notabene zelfs een cruciale plaats aangeboden.

    Enfin,.. nu maar door met 15 jarige mannetjes beter maken. Zitten altijd wel toppers tussen, dus komt goed. :)
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  6. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat kan een stuk minder omslachtig, je kunt op de xbox met "y" (volgens mij) ook het bedrag aanpassen. Dan zet je het bedrag eerst helemaal op 0 en dan heb je weer de mogelijkheid om de andere posities in het bedrag te gebruiken. Dan ben je met een paar klikjes klaar.

    Overigens vind ik deze nieuwe editie van Fifa best tof. career mode is best leuk gewijzigd, alhoewel vraag ik me af als je straks eens geen zin hebt om jeugd op te leiden of je dan wel fatsoenlijk door kunt spelen.
    Wat ik verder een verademing vind is dat je nu niet afgefloten word bij elke vorm van lichamelijk contact.
    Het is ff wennen maar uiteindelijk zitten er wel weer leuke verbeteringen in.
     
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    thanks voor alle antwoorden op me vraag, als ik meer tijd heb ga ik die career mode eens bekijken zit midden in een verhuizing vandaar weinig tijd om er echt voor te gaan zitten haha thnx all!

    Haha lol endan al die mensen die met Manu spelen puur om te schieten van afstand met Pogba en Ibrahimovic haha xd
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2016
  8. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Helaas na wat geld uitgegeven te hebben voor FUT, nu begonnen met H2H matches...
    Speelt voor mij echt 100 keer beter, dan FUT zeg. Ik win daar ook gewoon mijn wedstrijden, als ik veel beter ben dan de ander. Wat vaak gewoon normaal is.

    Bij FUT lijkt het allemaal te random, rare fouten van verdedigers en keepers.
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Spelers trainen kon ook al in 16.
     
  10. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Wereldklasse is nu al te makkelijk helaas.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jup, is al jaren zo helaas. Als ik een console had, was ik zeker verslaafd aan het puzzelen en teams bouwen van FUT, maar niet aan de gameplay..
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mwah, vanavond voor eerst gespeeld. Oké, maar niet onder de indruk. Jarenlang al vlak, deze FIFA, helaas. Ik ga het weer 1v1 spelen met vrienden, maar top is t niet. Keepers kut bij hoge ballen (voorzetten en corners), dribbelen wat stroef gaat. Lijken veel te veel animaties in gepropt te worden waardoor de subtiliteit weg is. Ik ben pro FIFA, maar op dat gebied speelt PES een stuk soepeler en fijner. De spelers zijn weinig responsief met dribbelen, wegdraaien, etc, en dat is imo erg jammer.

    Zo'n 6 uur gespeeld met maar 1 echt mooi m ook moment.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Apart altijd. Erkennen dat een andere voetbalgame eigenlijk leuker is, maar toch Fifa blijven spelen. Ik zou vandaag nog PES inruilen als ik Fifa fijner en soepeler zou vinden. Ik ben Pro voetbal, het interesseert me weinig hoe het spel heet. Ik heb enorm veel vette momenten beleefd met PES 2017. Zit echt met een smile te spelen.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Voor mij alleen: niemand in m'n vriendengroep speelt het, graphics vanuit camerastand vind ik erg matig / simplistisch (vooral dat veld), gezeur met option files altijd, niet alle leagues, gamemodes in fifa zijn leuker. Echter, puur de gameplay is misschien wel vermakelijker. In ieder geval voor de afwisseling met FIFA.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2016
  15. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Als PES nou de competities én de licenties zou hebben, plus de career mode ( want Master leaque vind ik niks aan) zou ik FIFA zo inruilen. En we moeten nou ook niet doen alsof FIFA zo ontzettend kut speelt.
     
  16. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Wil je nu een sticker?
     
    MJD85, rubenpol007 en Bidle vinden dit leuk.
  17. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Je worstelt zelf met semi-pro?
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Koop je samen met alle vrienden een exemplaar van PES 2017. Geef je het een avond een kans? Is het niets, zijn jullie hooguit 10tje de man kwijt. Wellicht vinden de anderen het uiteindelijk supertof. Maarja. Keuzes. Ik vind FIFA in bijna alles beter, behalve de Gameplay. En daar draait het uiteindelijk toch om...
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nah. Ik vind 't prima zoals het is. FIFA wordt gewoon weer de main-game, maar PES leuk voor de afwisseling. Velen vertikken het om PES te proberen, puur omdat "FIFA in bijna alles beter is" zoals je zelf aangeeft: die domme namen, simplistische graphics, matige modi, niet eens de Bundesliga, etc. En daar kan ik ze geen ongelijk in geven. Dat is ook de reden waarom PES bij mij nooit de main game zal worden, maar gewoon leuk voor de afwisseling eens. Het wordt alleen wel hoog tijd dat FIFA ook eens stappen gaat zetten richting een betere gameplay, het is al jaren hetzelfde. Het ene jaar halen ze een feature eruit, het jaar erna brengen ze het terug als iets compleet nieuws. Het ene jaar vertragen ze het spel, het jaar erna versnellen ze het, en zo blijven ze bezig en komen ze never nooit tot de gouden middenweg: een goede, soepele gameplay. Er lijken nu veel te veel animaties in te zitten, ieder deeltje van het lichaam lijkt een eigen animatie te hebben gekregen tijdens bewegen, wat zorgt voor al die domme glitches en het niet-soepele dribbelen.
     
  20. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Wat moet jij dan pannenkoek
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina