1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]
     
    Raafie en Mallakai vinden dit leuk.
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    nvm, streamkwaliteit is ruk :+

    Ik haal een gemiddelde van 90fps op high met 100% resolutie met mijn 970. I.v.m. 144hz monitor dus voor high gekozen. Af en toe uitschieters naar 100/105.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2016
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Damn! Wat een begin! Fantastisch! En de game draait heerlijk op m'n PC met de GTX970. Locked 60FPS op 1080p in Ultra quality.
    Wat een pareltje!

    Xbox One versie is nog aan het downloaden.. die straks maar eens aanzwengelen. :)
     
  4. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    @Hybrid @Maddmonkey
    Krijgen jullie ook ingame elke 5 minuten de pop up met je remaining time voor de trial? Ben net begonnen maar ik wordt er nu al helemaal gek van.
     
    AntraXxX en Maddmonkey vinden dit leuk.
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat een graphics! OMG! Amiens is echt prach-tig! Game speelt super hoor. :)
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb een stuk gekeken... maar ga niet verder kijken. Wil zelf op day 1 weggeblazen worden. :D

    Wel kut dat de PS4 geen EA Access heeft
     
  7. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Hoezo? Volgens Sony hebben hun gamers daar geen interesse in
     
  8. NvanMJ

    NvanMJ Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je EA Access na een paar dagen opzegt kun je kiezen om direct te stoppen en geld terug te krijgen. Vaak krijg je dan het hele bedrag terug, ;).
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Jammer dat je in Amiens niet zoveel gebouwen hebt om naar binnen te gaan. Daardoor is het op sommige plekken wat saai, alleen maar steegjes bijvoorbeeld. Ik loop nog altijd tegen dichte deuren aan door die deur functie in deze BF :+ Maar de map ziet er wel erg goed uit.
    Waar heb je de resolution scale op staan? Ik 100% maar als ik hem naar 130% zet is hij iets mooier en dan is fps 60-65. Maar hou juist wel van wat meer fps :p Heb hem nu ook op ultra, dat scheelt toch niet veel verlies in fps met high.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb resolution scale op 100% staan. Voor mij prima. :)
    Heb V-Sync wel aanstaan anders schommelt de FPS teveel naar m'n zin en dan heb ik teveel tearing.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik zal ook eens aan die scaling prutsen, zit nu toch op dik 100 fps gemiddeld :+
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    M1911 Community Mission
    Jump into any Battlefield 4 or Battlefield Hardline multiplayer mode and map and get 100 kills with the M1911 to get the M1911 “The Incarcerator” weapon skin and Road to Battlefield 1 Dog Tag in Battlefield 1, and a Gold Battlepack in either Battlefield 4 or Battlefield Hardline (whichever you complete the mission in). This mission is active between October 12, 2016 9AM PT and October 17, 2016 9AM PT.
     
  13. nicotet

    nicotet Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de 10 hrs al te spelen op de xbox one?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup.

    ---

    RIP

     
    Mallakai, Rivanov en Raafie vinden dit leuk.
  15. nicotet

    nicotet Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een abbo op EA acces maar krijg de game niet gestart, meer mensen hier last van?
     
  16. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Volgens mij moet je je locatie op USA zetten daar lukt het sowieso.
     
  17. nicotet

    nicotet Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk morgen wel.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Schijt. Waarom moet deze game nu de 21ste uitkomen als mijn moeder jarig is. Ik wil spelen die dag... en nacht. :+
     
  19. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Prioriteiten he.. Ik zeg gewoon jezelf opsluiten met een shitbucket erbij.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het speelt echt zo veel beter dan met de beta zeg, alles werkt soepel (movement, schieten, interactie met deuren etc) en de graphics zijn ook heerlijk. Enige wat klote is, is inderdaad steeds die melding in beeld van EA Access over 'Play trial', maar hopelijk is dat vandaag opgelost.
    Ik zat toevallig in een server waarin ze alleen de 4 nieuwe maps in de cyclus hadden (gelukkig eigenlijk ook) en over elke map is wel iets te zeggen, maar ik denk ik dat Fao Fortress wel het gaafste vind met die gevechten rondom het fort.

    Het 'My Soldier' stuk is ook prima uitgewerkt (alleen ik kon mijn classes alleen ingame aanpassen?) en bij Codex heb je bijna 200 challenges waarna als je er een gehaald hebt je bij sommige categorieen een aardig stuk tekst informatie krijgt over de desbetreffende map, gebeurtenis etc. Tof gedaan! Qua wapenclasses blijft Medic mijn favoriet, vooral als je in een squad met vrienden samen speelt is het handig om elkaar te kunnen reviven. Bij Assault viel het me op dat het beginwapen minder recoil had dan in de beta, en die kan er ook wel mee door. Rest van de klasses eigenlijk links laten liggen.

    Ohja en de Light Tank is nu precies hoe hij moet zijn: nog steeds wendbaar, goede firepower maar het repairen hebben ze aangepakt. Gaat nu een stuk slomer, en als je nu geraakt wordt moet je overnieuw beginnen met dat repaircirkeltje.
     

Deel Deze Pagina