1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    40k winst in 4 wedstrijden.. luxe paardje?
     
  2. duur170

    duur170 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet of dit in dit topic thuis hoort.
    Maar zijn hier net als ik fanatieke traders?.
    Mensen die met mij willen samen werken zodat we nog meer omzet kunnen draaien. En bereid zijn voor veel coins te investeren minimaal 750.000. Ik handel nu in de 250.000 k spelers graag prive reacties. Wel mensen wie ik het niet moet leren ajb.
    het samenwerken doe ik graag via whatts app.
    emailen kan ook. fm-channel@outlook.com
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Winst?shit in packs krijgen ja.Gaat mij erom dat er ook mensen zijn die 50,100k packs krijgen of 45000 munten,dan ben ik niet tevreden met 35,25k pack nee
     
  4. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Kun/moet je je meerdere keren kwalificeren voor het FUT Champions toernooi? Ik heb me geplaatst, maar ik kan weer een kwalificatie toernooi spelen.
     
  5. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Nee 1x is voldoende hoor! Heb net mn beloningen binnen! Inform benteke en nog wat prima spul. Zo rond de 150k waard gok ik alles bij elkaar. + nog 50k coins ofzo :cool:
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zo dan dat is nog eens even lekker zeg!! Zag dat je ook een team of the week pakje kan winnen? Dan loop je dus echt binnen.

    Gister voor het eerst een draft gewonnen. Krijg je een megapack waar amper wat in zit. Niet eens m'n 15 k er uit....
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ga me ook proberen te kwalificeren,mooie beloningen zo te horen.Wat zijn de eisen voor het kwalificatie toernooi?
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Volgens mij het toernooi dat nu bezig is heeft geen eisen. Gister moest je spelers uit 1 competitie hebben.

    Als je naar champions gaat en dan op kalender drukt, rechts boven in. Dan kan je daar de eisen checken, team maken en de prijzen bekijken.
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Nog 2 pogingen over om me te kwalificeren,beide keren verloren in halve finale.1x tegen een skiller en net tegen een gast met Musa en Sterling voorop
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Yeahh voor de tweede weekend ook gekwalificeerd. Vorige ronde niet veel kunnen spelen en maar tot zilver 1 gekomen. Dit weekend gaan we goed knallen
     
  11. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Vind het niveau voor kwalificatie en in de champions tournament best pittig soms hoor!
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    O mijn god wat is het lastig om je te kwalificeren,net finale verloren shitzooi.Iemand tips voor mijn team?4312
    Handanovic
    Aurier Bailly Miranda Filipe Luis
    Toure Rooney Iniesta
    Cazorla
    Vardy Diego Costa
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Betere chemistry? Aurier zal niet veel hebben, Iniesta geen 10, Miranda ook niet (?), Toure ook niet.
     
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Mijn team nu:

    http://www.futhead.com/17/squads/1215162/

    Dit team speelt echt heerlijk. Ik was nooit een fan van Rooney in fut, maar hij is echt gemaakt voor deze opstelling. Wat een beest. Hij is amper van de bal te krijgen en een heerlijke passer en finisher. De workrates van deze spelers zijn ook perfect voor deze opstelling naar mijn mening. Rooney laat zich vaak zakken waardoor je heerlijk kan tikken op het middenveld. Henderson en Alli komen er geregeld overheen en die pikken ook aardig wat goaltjes mee. Met Depay en Sterling heb je ideale dreiging op de flanken; snelheid, dribbelen en degelijke voorzetten.

    Garreth Barry is toch wel de eindbaas in dit team. Hij heeft weinig pace, maar dat merk je op die positie niet. Zijn hoge rating voor passen is toch wel een pluspunt voor deze positie. De ideale stofzuiger.

    Zijn er nog meer mensen die de challenges voor Sterling en Barry hebben gedaan? Sterling heeft me bij elkaar ongeveer 100K gekost en Barry 40K. Het is ergens wel jammer dat ze niet te verkopen zijn, maar waarschijnlijk had ik dat toch niet gedaan. Het heeft wel wat unieks om ze te hebben. :)
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Aurier linkt met Bailly en Toure,heb 90chem,ben niet helemaal tevreden over Cazorla,Iniesta
     
  16. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Vorige keer 83e, aantal onterechte nederlagen erbij en ook verloren van 2 professionele spelers (ook een aantal verslagen). Doel komend weekend is top 25. Moet te doen zijn met deze kwaliteitsinjectie in mijn team.
     
  17. Hardshock

    Hardshock New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    3
    hoe ziet je team eruit?
     
  18. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80


    Is het niet de paal.....
     
    apoc en Barbabravo vinden dit leuk.
  19. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Man man man... Dit soort momenten komen wel echt te vaak voor in FUT. Ik kan niet eens zeggen dat ik me werkelijk beter of slechter voel in de game dan een tegenstander. Het is gewoon go with the flow die je wel of niet krijgt. Vrij snel te herkennen voor mijn gevoel wanneer je niet vor je man kunt komen. Het lijken altijd 2 mechanieken: 1 die bepaalt of je de flow hebt om dominant te zijn en de ander die je kansen op een goal bepaalt. Als beide jouw kant op gaan heb je een makkelijk potje. Heb alles al wel voorbij zien komen maar het blijft toch verslavend :D
     
    Kwakmannie vindt dit leuk.
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Jezus wat is die kwalificatie spannend zeg! Zat constant op het puntje van mn stoel. 1ste poging met gemak de finale gehaald, maar verloren in blessuretijd. Daarna vloog ik er al in de eerste ronde uit en zojuist de finale gewonnen na een 1-0 achterstand.

    Zat gewoon te shaken van adrenaline hahaha geweldig!
     

Deel Deze Pagina