1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen Xboxworld Racing Kart Events

Discussie in 'XBW Racing' gestart door f1freaky, 13 nov 2013.

  1. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Organisatie heeft besloten dat de Kartfabrique op het lijstje komt te staan en wss het meest makkelijkst is voor iedereen qua afstand.
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben er graag bij, de volgende keer dat we gaan karten! Vond het in het verleden altijd heel geslaagde uitstapjes die, omdat je elkaar 'in het echt ziet', ook een extra dimensie geven aan de daaropvolgende online races. Kan het daarom ook van harte aanbevelen aan de 'nieuwe' racers (nieuw in de zin van nog niet superlang hier op xbw racend).

    Zal vanavond eens gaan kijken welke locaties voor mij het handigst zouden uitkomen :)
     
    f1freaky vindt dit leuk.
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    [​IMG]
    Mijn voorkeur gaat uit naar Goes of Kartfabrique Utrecht. Op het oog veel waar voor je geld in Goes?

    Dit ziet er ook wel interessant uit:
    [​IMG]
    Al is het wel vrij genaaid als dat inhoudt dat je telkens een uur moet wachten tussen je heats om wat voor flauwe reden dan ook.. "Minimaal 2 heats" klinkt niet echt hoopgevend..
     
  4. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Kartmuts is alleen bij kartbaan Goes van pas.
    Kartfabrique klinkt goed dat onbeperkt karten. Het is open tot half 10 zie ik. Wel idd apart dan je dan telkens uur moet wachten...
    Nadeel van kartfabrique is dat je die #$%^&*!? kinderen heb op de baan dus je moet zoeken naar je ruimte
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Tenzij je genaaid wordt (geen idee of dat het geval is): Eerste heat om 18.00.. Tien minuutjes later uUitstappen, naar de receptie lopen, en te horen krijgen: " je volgende heat is om 19.50" waardoor je uiteindelijk 2 of 3 keer hebt gereden op een avond..
    Voordat ik dat onbeperkt karten boek, bel ik eerst even of het bovenstaande gebeurt of dat ze gewoon coulant doen/zijn :)
     
  6. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Denk dat de Kartfabrique het wel kan worden hoor. Eventueel kunnen we weer ergens dicht in de buurt of zelfs daar hapje eten als we willen en nocht het onbeperkt karten wat zijn teruggaan naar de Kartfabrique...
    Tot nu toe zijn er zeer weinig reacties dus weet niet wie er mee willen gaan. Kan jij dat is gaan navragen in de groep als je weer gaat racen @B Tender ?
     
  7. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik heb in de zomer 2x onbeperkt karten gedaan bij kartfabrique. Was toen 25 eu. Eerste keer 3 heats kunnen doen en 2x lasergamen gedaan. De tweede keer lukte het maar net om 3 heats te doen binnen de tijd en hebben we met geluk een 4e kunnen doen.

    Het verschilt heel erg qua drukte. Weet niet hoe het in de zomer is tov zondagavond, maar ik heb elke keer in heats van 20 man gezeten waarbij het echt wachten was op een ronde waarin je clean kon gassen.
     
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb vroeger heeeeeeel vaak in Middelburg gekart. Steenworp afstand van Goes. Misschien kan ik nog wat leuks regelen met de eigenaar.

    Goes kom ik zeker langs. Zoals bekend zal ik niet karten, maar de gezelligheid en filmen is voor mij een win-win situatie.
     
    asjemenou75, f1freaky en B Tender vinden dit leuk.
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    @Rossi46
    Door je Verstappen-schoen-xbw-kart-suggestie heb ik zin gekregen om met z'n allen te gaan karten!

    In het verleden hebben als ik me niet vergis al drie à vier van dergelijke meetings plaatsgevonden vanuit XBW-racing waarbij we op een zaterdagmiddag samenkwamen op een kartbaan (veelal Kartfabrique in Utrecht vanwege de centrale ligging, maar ook al een keer op een buitenbaan, beetje koud nu misschien), ons verbazen hoeveel leuker iedereen in het echt is dan hij online over de microfoon overkomt ;), grappen maken dat Tender nu zonder racelijn moet rijden, de nodige kartheats rijden (gewoon rondjes, of met een echte kwali en race(s)) en veelal afsluiten met borrelhapjes of zelfs een etentje ergens!

    Érg geslaagde middagen altijd als je het mij vraagt. En sinds het laatste uitje zijn er best veel nieuwe mensen verschenen die ik ook graag eens de hand zou schudden :)

    Lijkt zoiets jullie wat?

    @DutchOwnage
    @ColdzeroNL
    @Kimi NL
    @Rossi46
    @loyallronin
    @asjemenou75
    @GoldPwnageNL
    @Crookk
    @Beltoni
    @NovaCaine
    @Surreallistic
    @HRT WietHoK NL
    @Dex
    @Racerblade01
    @Flavourlicious
    @Divimus
    @ruud_p

    @asjemenou75 hoe tag ik Rync?

    Ben ik iemand vergeten?
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2016
    Rossi46, Dex en Kimi NL vinden dit leuk.
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Laten we Rotterdam doen, dan kan Art ons een lift geven met de bus! :p

    ik ben voor!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  11. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik ben ook voor!

    En stem daarbij gelijk voor gewoon losse heats en iedereen elke heat een andere kart. 't Komt eigenlijk bij elke baan, indoor of outdoor, wel voor dat er 1,5 seconden tussen de snelste en de langzaamste kart zit. Beetje lullig als je dan een race gaat doen en je zit vast aan zo'n hok.

    Daarbij zeg ik ook al maar meteen dat als er iemand sneller is dan ik, dat aan mijn kart ligt.
     
    Beltoni en B Tender vinden dit leuk.
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Maar iedereen is sneller dan dat jij bent. Jij moet voor een overwinning vooraan starten weet je nog?
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ben ook voor, altijd erg leuk!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  14. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik ben ook wel voor, al moet ik helaas te kennen geven dat het voor mij niets gaat worden :mad: ik verwacht de komende tijd nogal flink wat rekeningen ivm me gebit


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  15. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
  16. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Kijk mooi dat jij dat gaat organiseren Tender !!!! :):thumbs::thumbs:
    Ja hoor ben er ook weer bij. Dit wordt dan de 4e keer dat er iets georganiseerd wordt. Buitenbaan Lelystad of zoals vorige keer Driebergen.....
    Rynck zal er niet bijzijn, die zit voorlopig nog in China, maar als ie hier is sleep ik m wel mee :)
     
  17. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Lijkt me hartstikke leuk jongens! :)
     
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Bij, uiteraard! :thumbs:
     
  19. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Afhankelijk van dtum ben ik er bij!
     
  20. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    :+
    Ik voel me vergeten :+

    Ben er ook graag bij!
     
    ColdzeroNL en B Tender vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina