1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 3

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jun 2016.

  1. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Die nieuwe Silvia K's is wel gaaf met de Rocket Bunny-kit erop. Heeft nog wielspin in zijn 6e versnelling. :D

     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gisteravond weer wat verder gekomen. Aantal beschikbare events lopen flink op ondertussen.
    Die drift zones bak ik weinig van. Wordt constant gehinderd door ander verkeer. Zijn ook nog wat andere PR stunts die ik niet op 3* heb, ivm het rijden in de verkeerde auto. Wordt van het weekend weer flink stuk verder zien te komen.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2016
  3. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had dit een aantal pagina´s geleden ook al aangehaald maar niemand reageerde..maar eigen muziek in een racegame vind ik vaak van een enorm toegevoegde waarde, maar krijg dit bij deze game maar niet voor elkaar. Ik heb Groove Music wel vrijgespeeld en via background music kan ik mijn muziek wel in de game krijgen, maar heb het liever via de game (via de radio) zelf. Nu heb ik wel uitgezocht dat je nummers via je pc in een afspeellijst moet zetten en dat je dit dan aan moet passen bij settings door de modus op default te zetten, maar dan speelt hij alsnog niks af (krijg wel de naam van een nummer te zien) ik begrijp dat dit met copyright rechten te maken zal hebben maar op deze manier zou het moeten werken..ik ga in ieder geval geen abonnement nemen want dat vind ik geldklopperij..dit moet alleen toch gemakkelijker kunnen? Is er hier dus iemand die wel fatsoenlijk muziek af kan spelen zonder abonnement? Nu vind ik dat hele groove music veel te commercieel en omslachtig opgesteld..was bij de xbox 360 toch wel even vele malen makkelijker..ook door gewoon altijd alles via je usb te kunnen laden waarbij de muziek automatisch stopte bij tussenfilmpjes etc.

    Kan iemand mij hierbij helpen?
     
  4. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Wanneer je een Championship rijdt, dan krijg je toch allemaal auto's uit dezelfde klasse? Ik reed net jaren 70 met allemaal D auto's, zit er opeens een Ford RS1800 bij van S1900.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Maakt het voor de progressie uiteindelijk nog uit of je eerst championships of eerst single events doet? Weet niet hoeveel er van elk in het spel zitten. Bij FH2 waren het er absurd veel die ik dan ook lang niet allemaal gedaan heb.
     
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
  7. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    October 14, 2016
    Today we released the latest update for Forza Horizon 3 on Xbox One and Windows 10 PCs. This update includes numerous stability and performance improvements for the game across a variety of Windows 10 PC hardware configurations, as well as fixing numerous gameplay issues to improve game stability on PC. Performance and stability improvements continue to be a top priority for Playground Games and Turn 10, and will also be a focus of future updates as well.

    In addition, we have addressed numerous gameplay balance areas in the game and introduced new Horizon Edition cars to the level-up Tombola spins.



    Here’s a closer look at the improvements in this update:

    Stability
    · Fixed an issue where having a microphone enabled in the game but no speech pack installed would cause the title to crash on Windows 10
    · Fixed an issue that would cause a game crash for some Windows 10 players when entering Maroondah Road Bucket List event
    · Fixed an issue that would cause a game crash for some Windows 10 and Xbox One players when joining online Bucket List Blueprint challenges with mismatched DLC
    · Fixed an issue that would cause a game crash for some Xbox One players when pausing the game
    · Fixed an issue that would cause a game crash for some players when collecting Loyalty Rewards while in a Convoy
    · Fixed an issue that would cause a game crash for some players when using the AMD R9 Fury X graphics card on Windows 10
    · Fixed a TDR for Windows 10 players

    Performance
    · Players running four-core setups on Windows 10 should see CPU improvements
    · Improved thread layout changes for eight-core setups on Windows 10, resulting in improved performance
    · Improvement to performance in upgrades and tuning screens on Windows 10
    · Fixed a stall when driving in Byron Bay on Windows 10
    · Stall fixed when applying Drivatar liveries while driving on Windows 10
    · Stall fixed when driving in free roam on Xbox One

    Wheel Support
    · Improvements to force feedback dead zone and FFB performance when driving on tarmac on both Xbox One and Windows 10
    · Fixed a bug so that wheel button prompts now match the in-game bindings on Windows 10
    · Actions that must be mapped are now identified in the UI and number of actions that must be mapped has been reduced on Windows 10

    General Improvements
    · Fix for photo mode being blurry for some Windows 10 players
    · Groove music playback improvements on Xbox One
    · Upgrade basket UI now supports mouse input for Windows 10
    · Fix for bug that prevented Windows 10 players from progressing past the Start screen with no internet connection
    · Added Master Volume option for Windows 10 players
    · Fix to Advanced Camera functionality in left and top views in Paintshop (Xbox One and Windows)
    · Fix to enable Rewind when returning from Co-Op to Solo (Xbox One and Windows)
    · Added option to mute microphones in-game (Xbox One and Windows)
    · Player can now continue driving when fuel runs out (Xbox One and Windows)

    Gameplay Changes
    · Horizon Edition cars that boost either Skills or XP no longer provide a benefit in Online Adventure
    · Fixed an issue where the Perk “The XP Bump” worked in Online Adventure. Now it provides no benefit outside of single player racing
    · Added a 30-second cooldown to the Drift Tap Skill
    · Reduced the amount of XP awarded for banking Skill Chains
    · Reduced 3-Star score target on the following Drift Zones: Mountain Scramble, Mountain Foot, Reservoir, and Gold Mine
    · Previous Horizon Edition cars removed from Wheelspins; new Horizon Edition cars added. The new HE cars are the BAC Mono Horizon Edition , Chevrolet Corvette Z06 Horizon Edition, Lamborghini Countach LP5000 QV Horizon Edition, Mercedes C 63 AMG Coupé Black Series Horizon Edition, MG Metro 6R4 Horizon Edition, MINI Cooper S Horizon Edition, and the Subaru Impreza 22B STi Horizon Edition
    · Added the name of the current Championship to Car Select in Online Adventure to help players choose a suitable car
    · Horizon Edition cars display the correct bonus for Wheelspins
    · Fixed an issue where the Landmarks stat was incorrectly listed as 21 instead of 19, stopping players reaching 100 percent complete



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Arno S. en Racerblade01 vinden dit leuk.
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Nieuwe Horizon Editions _O_ Tof dat die dus in roulatie gaan. :)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Patch is pas vanavond 7 PM pacific time. Dus midden in de nacht voor ons.
    Voor de mensen die er misschien op wachten. :p
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Toyota'tje iets sneller gemaakt. S1 9.-nog wat. Totaal nutteloos voor alles behalve donuts. Zelfs met assists on is het haast niet te doen..

    [​IMG][​IMG]
     
    Kimi NL en AntraXxX vinden dit leuk.
  11. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Sinds gisteren mijn oude 40inch plasma tv vervangen voor een 55inch 4k led tv. Kolere, wat ziet dit spel er dan nog mooier uit dan dat ie al was :eek::thumbs:
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Arno S. vindt dit leuk.
  13. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Led mooier dan plasma?!
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Inderdaad. Ik ga juist heel erg balen als mijn plasma het gaat begeven vanwege het rijke contrast.

    Maar misschien heeft zijn nieuwe tv HDR. Dan kan ik het zeker begrijpen.
     
  15. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Misschien was zijn oude plasma zo'n rond 2008 uitgebracht HD-Ready geval. Dan is een huidige LED zeker een verbetering ja.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik wil ook even speculeren,.. wellicht was zijn plasma een keer gevallen en had daarom een defect aan zijn beeldscherm. Dan kan ik het ook begrijpen.
     
    ExoSkeleton vindt dit leuk.
  17. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Uh nee, ik had een plasma van 40 inch met perfect beeld en wou groter. Maar helaas werden ze niet meer gemaakt. Nu heb ik een LED van 2014 maar die kan echt niet tippen aan mn ouwe plasma uit 2010.
     
  18. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Meningen zullen verdeeld zijn. Ik heb zelf erg weinig op met (ook hoog kwalitatieve) plasmaschermen. De kleurstelling is vaak rustiger en natuurgetrouwer en zwart contrasten ook een stuk beter. Maar... het spat nooit van het scherm en ik vind de lichtopbrengst te gering voor een sterk verlichte woonkamer. In de laatste 2-3 jaar is de kwaliteit daarmee voor mij iig een stuk hoger op LED schermen. Zou niet anders willen maar plasma liefhebbers zullen er anders naar kijken. Ieder voor zich uiteraard.
     
  19. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Dat het in jouw geval niet zo was, wil niet zeggen dat het bij andere ook zo is. De ene LED is de andere niet, en ik gok zo dat die van Brocade een tikkeltje beter is dan die van jou.
     
  20. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb een Sony W828 55 inch, zeer goed gereviewed.
     

Deel Deze Pagina