Ik vind het een logische beslissing dat je niet zomaar een tank kan repairen. Wat voor een nut heeft het anders om een speciale tank class te hebben als elke andere class ook zomaar van binnenin kan repairen? Bovendien als je een repairtool bij je hebt dan kan je de tank gewoon van buitenaf repairen. En als je die niet hebt dan moet je zorgen dat je samenwerkt met een squad waarin iemand anders wel een repairtool heeft zodat die jou kan repairen.
Ik vind het best apart dat je nu de voertuigen zelf kan repareren van binnen uit. Als ik in een vliegtuig zit wordt amper neergehaald omdat ik telkens even weg kan vliegen en dan snel even kan repareren. Of ik moet kansloos in de mist neerstorten zoals hier: Zelfde geld voor tanks even weg rijden uit de gevarenzone en hoppa repareren en weer terug. Paar dagen geleden zat er een heel groep een hele pot lang in een heavy tank bij de tegenstander en die gast stond iets van 72-5.
Bij de vorige battlefields kon je gewoon wegvliegen en werd je automatisch gemaakt. Ook kon je je vliegtuig landen, iets dat volgens mij nu amper mogelijk is. Tevens verandert het vliegtuig nu dynamisch als je wordt geraakt, en gaat hij anders vliegen. Niets anders dan de vorige battlefields toch? Dan reed je toch ook weg uit de gevaren zone en ging je jezelf repairen of liet je een engineer uit je team dat doen.
Tank class heeft standaard een wrench+anti tank grenades+ nogal kut wapens . Voelt meer aan als een penalty voor het feit dat je in een voertuig spawnt dan wat anders. Overigens was ik zelf ook een tank class in veel gevallen er lijkt iets te zijn met dat je niet een voertuig in kan en kan repairen van binnen. True, ik zou van buitenaf kunnen repairen, maar dan blijf ik liever in mijn eigen tank waar ik in kan repairen.
Zodra ik een andere tank pakte (van de tegenstander), kon ik niks binnen doen. Dit is gewoon een verandering om de mensen die hun tank snel verlaten tegemoet te komen.
Die gozer in die filmpjes irriteert mij met zijn domme gerush en schieten op lucht. Hier wat gameplay op de nieuwe maps van levelcap. Hmm vreemd.
Net maar de tweede en derde campaign missie gespeeld. Deze SP is toch wel erg gaaf! En wat ziet het er toch adembenemend mooi uit. Fantastische game. Ben echt aan het twijfelen of ik toch de Early Enlister al ga nemen.
Gezien ik de komende 2 weken toch vakantie heb, heb ik vanmorgen ook maar geupgrade naar de Early Enlister
Voor degene die nog speeltijd hebben, geniet van nog 4 extra maps in de trial . https://m.reddit.com/r/Battlefield/comments/57uo29/italian_coast_ballroom_blitz_argonne_forest_and/
feelsbad. Nu gaat het toch wel erg jeuken om niet nog een trial te halen. Maargoed dan zou ik beter mijn pre-order kunnen upgraden...