1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    @Jwoeloe reden dat je ingame switchted is om volledige chem te houden?
     
  2. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Klopt helemaal. Ik wil de beste spelers in de juiste formatie hebben. Gaat nauwelijks met 4231 (1) omdat je dan vast zit aan CAMs op de zijkant en het lastig is om een hybrid te maken. Dus ik start dan liever 4321 (ook makkelijk om een hybrid te maken) en dan zo vleugelspelers hebben die je dan op de buitenste CAM posities kan zetten en daarnaast volledige chemistry kan behouden. Is iets wat veel voorkomt in de top, 4321 teams die ingame worden omgezet naar een andere formatie. Denk dat zeker 75% van de top spelers zich hier schuldig aan maakt. Wel beetje flauw, maar maak er zelf even goed gebruik van.
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    @Jwoeloe wat moet het met de weekend league gaaf zijn om zo goed te zijn dan.Ik gebruik zelf geen custom tactics maar alleen wat spelersinstructies,speel zelf 433(2).Heb je tips ivm custom tactics?ben totaal geen skiller trouwens
     
  4. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Achteraf is het leuk als je de reward hebt, gedurende is het wel veel stress. Kom uiteindelijk ook tegen mensen die heel goed zijn. Ergste is dat iedereen van elkaar de teamnaam + logo kent en dus precies kan zien wanneer ze alsnog tegen een bekende komen. Zo waren de nummer 2 van de wereld en de runner-up van de Gfinity PLAL Grand Finals tegen mij gequit voor de wedstrijd al. Maar kwam bijvoorbeeld wel tegen Bruce Grannec (drievoudig wereldkampioen FIFA, eenvoudig wereldkampioen PES; 3-2 winst) en Vitality Brian (beste Franse speler van de afgelopen 5 a 6 jaar, op elk Gfinity toernooi gekwalificeerd; 3-1 voor maar na verlenging verloren helaas).

    Ik was een vrij aardige skiller, dat ging over naar het abusen van skills afgelopen maanden en tegenwoordig gebruik ik bijna geen skills meer, omdat ze in FIFA 17 gewoon niet effectief genoeg zijn. Enige wat ik nog gebruik is de body feint. Voor 433 (2) raad ik het volgende aan: 75, 55, Organized; 60,50,40, FF; 47, 55, 54, Cover. Ben meer van de punt naar voren op het middenveld en een gebalanceerde opstelling en heb daar mijn eigen andere custom tactics voor. Maar deze wordt door veel mensen gebruikt in formaties met 1 CDM. Trouwens voor iedereen wel een tip: custom tactics zijn dit jaar al helemaal de moeite waard omdat je ze in het teammenu al kan instellen en dit niet na matchmaking hoeft te doen.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Speel zelf 433 (4) maar denk dat ik iets meer defensieve ondersteuning nodig hebt aangezien ik geen held ben in verdedigen. In 16 speelde ik 41212 (2) en 4312. Maar in 17 merk ik dat de vleugels een stuk belangrijker zijn.

    Ga 4231 zeker eens proberen!
     
  6. Hardshock

    Hardshock New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    3
    @Jwoeloe Welke besturing instelingen gebruik jij?
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb er nu weinig moeite mee maar heb Ogbonna ook op achterblijven gezet en in de kwartfinale van kwalificatietoernooi sta ik 3-0 voor door 2 intikkers van idd Ogbonna,is die grote reus stiekem na voren gegaan.Heel vreemd
     
  8. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Als je veel beter bent dan die anderen waarom kom je dan op een achterstand?
     
  9. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Bravo voor deze opmerking.. Bravo...

    Geeft maar weer aan, hoe weinig mensen hier verstand van voetbal hebben.
     
    Sonny en Korkss vinden dit leuk.
  10. Stefanbrl

    Stefanbrl New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Mag ik vragen hoe je de body feint doet?
    Heb hem op YouTube opgezocht maar krijg het gewoon niet voor elkaar...
    Denk dat het met name komt door de knop combinatie die ze op filmpje aangeven en de loop richting met je mannetje in een potje .

    Thanks alvast!!
     
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Counter hoort toch bij voetbal. FUT is kut ja, maar dat ligt meer aan de gameplay zelf dan aan tactieken van de tegenstander imo.
     
  12. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Counteren hoort zeker bij voetbal. En het ligt ook aan de gameplay ja, maar als je ziet hoe iedereen bij FUT speelt. Totaal niet gedurfd ofzo... lekker met zn 6en achterin.
     
  13. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    En waarom zit Gabriel Barbosa aka Gabigol niet in FUT?
     
  14. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    @Jwoeloe Zou je misschien je custom tactic voor 4231 kunnen delen? Ik speelde vooral 41212 narrow en merkte echt dat ik buitenkanten nodig had. Dus ik ga 4231 proberen maar qua custom tactic heb ik geen idee hoe dat het beste werkt op die formatie,
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Mensen die park the bus spelen moeten ze lekker zelf weten,waar ik een hekel aan heb is dat eeuwige gepass van sommige en constant die 1/2tjes .Ik weet wat er gaat gebeuren maar kan het met moeite verdedigen
     
  16. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Gewoon traditioneel, nooit wat aan veranderd in ieder geval.

    Eerst oefenen in de oefenarena en dan pas op het veld. Makkelijker dan een tutorial gaat het niet worden. Gewoon blijven proberen wat ze in het filmpje doen.

    80/10/Org, 10/10/10/FF, 80/40/30/Cover.
     
  17. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Bedankt @Jwoeloe nu al 5 pojtes ongeslagen in divisie 3 zonder tegentreffer.

    Ik heb twee teams die ik dan in-game op 4231 zet.

    Embolo IF
    Salah IF - Reus - Alexis
    Luiz Gustavo - Naingollan
    Alex Sandro - Miranda - Manolas IF - Peres
    Handanovic

    Lacazette
    Martial - Robben - Di Maria
    Matic - Matuidi
    Shaw - Smalling - Bonucci - Lichtsteiner
    Buffon​

    Heb nog 1.5 miljoen, heb ik de juiste spelers op de juiste posities?
     
    Jwoeloe vindt dit leuk.
  18. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Teams zien er top uit. Maar hoe start je die pot dan? Want Robben en Di Maria of Reus en Alexis kunnen nooit tegelijk beginnen aan een pot omdat ze op dezelfde positie spelen. Wissel je? Je weet dat je daarmee vrij wat chemistry verliest?
     
  19. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Ik wissel ze in inderdaad op 5 chem. Merk ik vrij weinig van om eerlijk te zijn.
     
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Begrijp ik het goed dat wanneer je vooraf de juiste opstelling hebt, je vervolgens in-game kunt wisselen van opstelling (spelers naar een andere positie) zonder dat dit effect heeft op chemistry?
     

Deel Deze Pagina